Oon onnellinen kotiäiti, joten mun ei tartte mennä huomenna töihin! :)
Harmittaako mennä huomenna töihin? Munpa ei tartte, koska oon onnellinen kotiäiti! Esikoinen menee aamulla normaalisti kouluun, mutta kahden muun lapsen ja mun miehen kanssa sitten mietitäänkin, että mitä kivaa tehtäisiin. Voitaisiin lähteä vaikka ulos, kun on niin kaunista kevätsäätä nyt ollut. Ei ole mihinkään kiire, kun on koko päivä aikaa. Meillä on joka päivä lomapäivä!
Kun tämän kevään aikana on ollut lakkojakin, mm. kaupan alan lakot, bussilakot, junalakot jne. niin on sitä tullut huomattua, kuinka hyvin olen omat ja lasteni asiat hoitanut! Ei ole tarvinnut koskaan miettiä, miten onnistuisi pääsy työpaikalle tänään. Eikä oo tarttenu juosta kaupoissa iltaisin hullun lailla, niin kuin työssäkäyvät juoksee. Tuota näkyi varsinkin silloin, kun kauppojen lakot oli tulossa.
Kunhan koulujen kesälomat alkaa, niin eipä oo mulla ja mun miehellä mitään ongelmaa aikataulujen osalta, ettei voitaisi koko perheellä lähteä kunnon lomalle! Mehän lähdetäänkin sitten! Voi olla, että tehdään sitten vielä toinenkin lomareissu kesän aikana.
Kommentit (7)
Käyn mieluummin töissä kuin olen pikkuvaimo.
Olen onnellinen kun en maksa veroja Suomeen :)
Hei. Minä olen onneton kotiäiti. Voisiko joku ottaa ukon, kersat ja rescuekoirat. En vaa vit jaksa.
Minä olen vielä onnellisempi, koska ei ole edes kakaroita rääkymässä nurkissa.
t. onnellinen työtön
Et vaikuta aidosti onnelliselta, kun sinun pitää joka sunnuntai tämä sama vakuuttelualoitus kirjoittaa.
Ei tartte minunkaan lähteä aamulla mihinkään, voin siis syödä tulista ruokaa.
Tule hyvä ihminen lainaamaan fairya
P.s. älä laita lapsias asialle
T. Pekka