Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa olla vain kavereita?

Vierailija
16.04.2023 |

Olen 35v mies ja en ole koskaan seurustellut. Kuntoilen aktiivisesti, minulla on hyvä työpaikka ja pidän itsestäni huolta. En pidä itseäni mitenkään rumana tms. ja minulla on ollut joskus yhdenillanjuttuja ja lyhyitä, korkeintaan parin viikon tapailujuttuja.

Kuitenkin minulla on myös ollut useampi pidempi ja syvempi kaverisuhde naisen kanssa. Noissa suhteissa ollaan juteltu syvällisiä ja tekstailtu paljon somessa, käyty yhdessä syömässä, yksillä tai salilla yms. aktiviteeteissä. Tuollaisia juttuja mitä parisuhteissakin tehdään, mutta kuitenkaan jutut eivät ole menneet fyysisiksi. Olen kyllä kokenut ihastumista ja yrittänyt viedä juttua eteenpäin, mutta saanut aina pakit. Monesti nuo naiset ovat myös tapailleet tai jopa seurustelleet jonkun muun kanssa.

Ihmeellisin tapaus noista oli nainen, joka valitti kun ei ole ketään kenen kanssa matkustaa minnekään kesälomalla, mutta joka ei tarttunut tarjoukseeni lähteä mukaani Sisiliaan. Nainen myös ehdotti usein yhdessä treenaamista salilla ja halusi viettää kanssani aikaa. Nainen silti torjui minut, kun koetin viedä suhteen fyysiseksi. Kuitenkin minulle paljastui naisella olevan seksisuhde toisen miehen kanssa samaan aikaan. Tuo mies oli ylipainoinen duunari ja minua ihmetytti tuo tosi paljon. Miksi ihmeessä nainen halusi viettää aikaa kanssani, mutta sitten harrastaa seksiä toisen kanssa? Enkä ymmärrä tuotakaan miksi seksikumppani on sitten ylipainoinen mies eikä minun kaltainen salilla treenaava mies joka haluaa naisen kanssa muutakin kuin seksiä.

Voisiko joku avata tätä naisten ajatusmaailmaa? Miksi miehen kanssa tehdä tuollaista, mutta ei sitten viedä juttua eteenpäin? Uskon että tämä ongelma on ikisinkkuuteni syy.

Kommentit (201)

Vierailija
81/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaste Ap:lle: ottakoon yhteyttä yhden illan juttuihinsa ja selvittäköön haluaako joku seurustella.

Älyllisesti epärehellistä väittää, ettei kukaan halua seksiä jos joku on suostunut.

Niin eli laastarisuhde?

Vierailija
82/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Kissus. Jos oikeasti ajattelet noin, niin vastasit juuri omaan kysymykseesi.

En ole Ap, mutta ei tämä minusta mitään selitä. Jos ei tykkää toisen ajatuksista ja mielipiteistä, niin kyllähän sen luulisi olevan vielä suurempi este ystävyydelle kuin seksisuhteelle. Voisi siis selittää sen, jos naiset ei haluaisi olla missään tekemisissä, mutta tuskin selittää sitä miksi haluaa viettää ystävänä aikaa.

Miehet luulee naisten syttyvän munasta. Nainen haluaa vakautta ja turvaa. Miehen joka näyttää ensitreffeistä alkaen olevansa kykeneväinen huolehtimaan naisestaan.

En tunne ketään joka nimenomaan seksuaalisesti syttyisi vakaudesta ja turvasta. Tietysti pitkästä parisuhteesta haetaan myös niitä, mutta se seksuaalinen veto on jotain muuta jota tarvitaan niiden lisäksi, ja jota voi joskus olla ihan ilmankin niitä. Kyllä nainenkin voi haluta pelkkää seksiä. Ja syttyä myös siitä munasta.

Muistetaanpa miesten itse sanoneen hakevansa siveää aasialaista/itä-eurooppalaista naista. Kyseisissä kulttuureissa mies vastaa perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä miksi mies joutuu friendzonelle:

1. Hänessä on jotain kiusallista

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

4. Liian komea eikä tajua sitä (naiset ei uskalla lähestyä)

5. Homomainen

6. Toinen osapuolista on varattu

7. Lapsellinen käytös/ tunteiden hallinta ongelmat/ elämänhallinta ongelmat

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

10. Täysin erilaiset elämänarvot

11. Ei uskalla tehdä aloitetta ja roikkuu ystävänä ikuisesti koska arvostaa itseään niin vähän. Tämä on myös naista kohtaan epäreilua koska nainen luulee saaneensa ystävän eikä tikittävää aikapommia.

Täh? Mulla on tosi kivoja ja viehättäviä miespuolisia ystäviä, joissa ei ole mitään vikaa, mutta en halua pari- tai seksisuhdetta heidän kanssaan vaan ystävyyssuhteen.

Monilla miehillä on aivan ihmeellinen käsitys, että naiset ovat lähtökohtaisesti romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostuneita kaikista miehistä ja että kiinnostuksen sammuttamiseen tarvitaan jokin erityinen syy: lyhyys, hiusraja, työttömyys, haju... Ei, ei, ei. Kiinnostuksen HERÄTTÄMISEEN tarvitaan jotakin erityistä.

Nimenomaan juuri näin. Mies sukupuolena on yhtä kiinnostava kuin kilo hiekkaa. Jos joku haluaa tehdä itsensä huomatuksi niin sen eteen pitää tehdä töitä.

Vierailija
84/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siksi että sun feromonit ei vetoa/ sulla on huonot geenit.

Tai sitten tapailemasi naiset käyttävät e-pillereitä.

Myös: mahdollisesti pidät itseäsi paremman näköisenä kuin oikeasti olet. Mahdollisesti salilla asuva itseään peilistä ihaileva jantteri ei ole unelmamies naiselle.

En tiedä miten muuten vietät aikasi. En tiedä millainen yleissivitys sulla on, millaiset käytöstavat sulla on, oletko epävarma ja myötäiletkö muita hylkäämisen pelosta jne.

Syitä voi olla monia. Annoit aloitusviestissä hyvin suppean kuvan itsestäsi.

Todennäköisesti ne naiset käyttääkin e-pillereitä, jos niillä on jo joku hoito. Taas saman naisen kimpussa hääräämässä kaikki ukot🙄. On meitä sinkkujakin olemassa, joilla ei ole mitään panokavereita siellä täällä omaa vuoroaan odottamassa.

Vierailija
85/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon naisia kavereina ja ystävinä ja pidän sitä normaalina vaikka mies olenkin.

Joidenkin naisten kanssa ei vain ole seksuaalista kemiaa joko toispuoleisesti tai molemmista mutta voi silti

olla todella kiva viettää aikaa yhdessä ja olla kavereita tai ystäviä.

Tottakai jos itse olisi kiinnostunut ja jokainen nainen haluaa olla vain kaveri kannattaa vähän miettiä

lähestymistyyliä.

Yksi asia joka tähän myös vaikuttaa on ikä. 20v en olisi edes yrittänyt olla naisten kanssa kaveri tai ystävä koska silloin se kumppaniksi ranking oli niin kovaa mutta kun 35v tuli mittariin ja hormonit vähän rauhoittuu minusta on mukavaa tavata uusia naisia ihan kavereiksi.

Vierailija
86/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman molemminpuolisia tunteita seurustelu on kyllä hieman vaikeaa.. varmasti löydät juuri sinulle sopivan naisen kun on oikea aika. Kun nainen on oikea, kaikki menee eteenpäin omalla painollaan.

Vierailija
87/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.

Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti? 

En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?

Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu. 

Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut. 

Suurin osa maailman ihmisistä ei ole seksuaalisesti kiinnostunut toisistaan. Harvinaisempaa on, että molempia kiinnostaa kuin se ettei kiinnosta. Kiinnostusta ei tapa millä kään- sitä vaan ei synny alunpitäenkään. Feromonit näyttelee tässä merkittävää osaa Se on se alkukantaisia vaisto. Sen päälle toki sitten tulee muita tekemään töitä kuten esim. Toisen muu viehättävyys ja se haluaako itse ylipäätään ollenkaan mitään suhdetta.

Vierailija
88/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä nämä kaveri-naiset ovat löytäneet sinusta kiltin kuuntelijan ja jonkin sortin terapeutin. On myös naisia, joilla on hyvinä ystävinä homo-miehiä, joista monet ovat hyviä kuuntelijoita ja fiksuja.

Ei seksi ole kaikille se tärkein asia maailmassa, vähitellen voi kaveruus muuttua seksin suuntaan, mutta kyllä siinä vaaditaan kipinää ja fyysistä vetovoimaa sekä älykkyyttä.

Vierailija
89/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittavat yksinäisyyttä, mutta eivät arvosta ystävyyssuhteita naisten kanssa. Outoa. Ystävyys on ihan yhtä tärkeä ihmissuhde kuin seksisuhdekin.

Täällähän on monta kertaa kerrottu, että naisissa on tärkeintä pillun saanti. Ei miehet halua naisista ystävyyttä, edes parisuhteessa, vaan pillua.

Olepa hyvä. https://www.hotlips.fi/miehille/crazy-bull-vagina-anus-moottorilla/p/69…

Muuta sinulle ja kaltaisillesi ei ole tarjolla.

Vierailija
90/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

5. Homomainen

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

11. Ei uskalla tehdä aloitetta ja roikkuu ystävänä ikuisesti koska arvostaa itseään niin vähän. Tämä on myös naista kohtaan epäreilua koska nainen luulee saaneensa ystävän eikä tikittävää aikapommia.

12. Nainen uskoo ettei luonteet sovi parisuhdemuodossa yhteen. Ei halua pilata hyvää ystävyyttä parisuhteen monimutkaisuudella.

13. Nainen ei lähtökohtaisesti halua suhdetta juuri nyt kenenkään kanssa. Ei kaipaa seksisuhdetta eikä romanttista suhdetta. Tällöin ollaan kavereita

Vierailija
91/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

5. Homomainen

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

12. Nainen uskoo ettei luonteet sovi parisuhdemuodossa yhteen. Ei halua pilata hyvää ystävyyttä parisuhteen monimutkaisuudella.

13. Nainen ei lähtökohtaisesti halua suhdetta juuri nyt kenenkään kanssa. Ei kaipaa seksisuhdetta eikä romanttista suhdetta. Tällöin ollaan kavereita

Kaikki naiset eivät tosiaankaan halua miestä riesakseen. Kun elämä on kohdillaan niin mukavampi olla vapaa

Vierailija
92/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet hyvä tyyppi? Minulla on erittäin arvoton olo, kun kukaan mies ei halua olla kanssani vain kaveri. En jaksa enää edes työpaikalla tervehtiä miehiä ja olla heille samalla tavalla kuin naisille, koska kukaan heistä ei pysty tuttavuuteen tai kaveruuteen ilman että ovat pian ehdottelemassa lähempää tuttavuutta.

Sinun ja muidenkin naisten kannattaa keskustella vain oman miehen kanssa ja unohtaa muut miehet kaverimielessä. Se ei kuitenkaan onnistu, koska mies haluaa aina naiselta enemmän kuin ystävyyttä.

Vierailija
93/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen ns. kaverimies ja ratkaissut asian niin, että fyysisen tyydytyksen haen maksullisilta ja henkisen tyydytyksen näiltä kaverinaisilta. Näin se homma toimii enkä tarvitse parisuhdetta.

Vierailija
94/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittavat yksinäisyyttä, mutta eivät arvosta ystävyyssuhteita naisten kanssa. Outoa. Ystävyys on ihan yhtä tärkeä ihmissuhde kuin seksisuhdekin.

Mies kokee itsensä hyväksikäytetyksi ystävyyssuhteessa naisen kanssa. Vain seksuaalinen suhde tuo positiivisia fiiliksiä miehelle.

Miksi mies haluaa pysyä ystävyyssuhteessa, jossa kokee tulevansa hyväksikäytetyksi?

Pillukiima on niin kova, että mies ajattelee, että jos vaikka kerran saisi. Usko jo, heteromies ei halua olla naisen ystävä.

Vierailija
95/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.

Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti? 

En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?

Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu. 

Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut. 

Miehet on yleensä action orientoituneita ja naiset emotionaalisesti orientoituneita. Mies näkee kivan naisen ja heti pitäisi jo tapahtua. Nainen odottelee ettätunteet tulee mukaan. Joskus ne tunteet tulee vasta ajan kuluessa. Naisen omat epävarmuudet vaikuttavat tilanteeseen sekä se että miehessä voi kevyellä tuntumalla olla hyviä puolia ja puolia jotka on turnoff. Nainen sitten painiskelee tunteidensa kanssa mitä haluaa vai haluaako yhtään mitään miehen kanssa, eikä osaa päättää joten päätyy helppoon ratkaisuun , eli siihen että ollaan kavereita vaan.

AP:lle vinkiksi että tuntuu jäävän aina friendzonelle niin kannattaa hankkia muutama nainen jota deittailla samaan aikaan, eikä vaan laittaa panoksia siihen yhteen. Tällöin sulla ei tule sitä emotionaalista tunnesidettä siihen yhteen etkä vaikuta epätoivoiselta. Sun kannattaa ottaa sellainen asenne että se syvempi suhde tapahtuu jos on tapahtuakseen jolloin sun koko olemus muuttuu rennommaksi ja nainenkin huomaa sen että et ole liian hanakasti viemässä tilannetta eteenpäin vaan ajan kanssa ja jos kummatkin päätyy haliin, pusuun jne. Näille asioille ei voi laittaa aikarajaa milloin jotain pitäisi jo tapahtua(kolmansilla treffeillä sängyn kautta jne). Tämän sijaan jos näet naisen olevan epävarma tunteistaan (ei esim halua suudella) niin kerro vaikka itse että tällä hetkellä hänen kanssaan on kiva viettää aikaa ja että sinä itse myös pidät siitä että ollaan kavereita. Nämä kaverisuhteet sitten kuoletat pois jos et olekkaan naisesta enää kiinnostunut. Jos olet kiinnostunut, niin et menetä mitään siinä että sinulla on kaveri jonka kanssa suhde voi edetä jos universumi näin sallii. Tälläisessä suhteessa taas tulee sitten pitää pientä virettä yllä (hali tai muu kosketus, kysyt tietyissä tilanteissa voitko auttaa jne) hienovaraisesti jottei se muutu aivan platoonikseksi ja muistuttaa naista siitä että olet kiinnostunut (muutet kumminkaan tietoisesti hänen silmiinsä). Voit jättää naisen hieman kyseenalaistamaan että mitä se mies nyt oikein teki. Mulle esim kaveri mies yllättäen korjasi mun pipon asentoa talvella :) Jäin ihmettelemään että mitä helkkaria, mitä just tapahtui! Toki tapahtui muutakin tässä kevään aikana ja mies on nyt poistettu kaverilistalta potentiaaliseksi deitiksi.

Vierailija
96/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on yleensä action orientoituneita ja naiset emotionaalisesti orientoituneita. Mies näkee kivan naisen ja heti pitäisi jo tapahtua. Nainen odottelee ettätunteet tulee mukaan. Joskus ne tunteet tulee vasta ajan kuluessa. Naisen omat epävarmuudet vaikuttavat tilanteeseen sekä se että miehessä voi kevyellä tuntumalla olla hyviä puolia ja puolia jotka on turnoff. Nainen sitten painiskelee tunteidensa kanssa mitä haluaa vai haluaako yhtään mitään miehen kanssa, eikä osaa päättää joten päätyy helppoon ratkaisuun , eli siihen että ollaan kavereita vaan.

AP:lle vinkiksi että tuntuu jäävän aina friendzonelle niin kannattaa hankkia muutama nainen jota deittailla samaan aikaan, eikä vaan laittaa panoksia siihen yhteen. Tällöin sulla ei tule sitä emotionaalista tunnesidettä siihen yhteen etkä vaikuta epätoivoiselta. Sun kannattaa ottaa sellainen asenne että se syvempi suhde tapahtuu jos on tapahtuakseen jolloin sun koko olemus muuttuu rennommaksi ja nainenkin huomaa sen että et ole liian hanakasti viemässä tilannetta eteenpäin vaan ajan kanssa ja jos kummatkin päätyy haliin, pusuun jne. Näille asioille ei voi laittaa aikarajaa milloin jotain pitäisi jo tapahtua(kolmansilla treffeillä sängyn kautta jne). Tämän sijaan jos näet naisen olevan epävarma tunteistaan (ei esim halua suudella) niin kerro vaikka itse että tällä hetkellä hänen kanssaan on kiva viettää aikaa ja että sinä itse myös pidät siitä että ollaan kavereita. Nämä kaverisuhteet sitten kuoletat pois jos et olekkaan naisesta enää kiinnostunut. Jos olet kiinnostunut, niin et menetä mitään siinä että sinulla on kaveri jonka kanssa suhde voi edetä jos universumi näin sallii. Tälläisessä suhteessa taas tulee sitten pitää pientä virettä yllä (hali tai muu kosketus, kysyt tietyissä tilanteissa voitko auttaa jne) hienovaraisesti jottei se muutu aivan platoonikseksi ja muistuttaa naista siitä että olet kiinnostunut (muutet kumminkaan tietoisesti hänen silmiinsä). Voit jättää naisen hieman kyseenalaistamaan että mitä se mies nyt oikein teki. Mulle esim kaveri mies yllättäen korjasi mun pipon asentoa talvella :) Jäin ihmettelemään että mitä helkkaria, mitä just tapahtui! Toki tapahtui muutakin tässä kevään aikana ja mies on nyt poistettu kaverilistalta potentiaaliseksi deitiksi.

Tai sit jos keskittyy siihen alkuvaiheen seulontaan? Miehen ei tarvitse ryhtyä kiertäväksi kulliksi löytääkseen sen oikean. Juu tosiaan. Sille naiselle voi puhua. Totta, ekat treffit ei vielä merkitse mitään. Ekoilta treffeiltä saa kumminki näppituntuman jatkoja ajatellen. Blokkaa ajoissa.

Vierailija
97/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
98/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kokee itsensä hyväksikäytetyksi ystävyyssuhteessa naisen kanssa. Vain seksuaalinen suhde tuo positiivisia fiiliksiä miehelle.

Miksi mies haluaa pysyä ystävyyssuhteessa, jossa kokee tulevansa hyväksikäytetyksi?

Pillukiima on niin kova, että mies ajattelee, että jos vaikka kerran saisi. Usko jo, heteromies ei halua olla naisen ystävä.

Usko jo, minä heteromies ja todella moni tuntemani heteromies haluaa todellakin olla useankin naisen kanssa ainoastaan ystävä. Useilla ei-epätoivoisilla miehillä ei ole tarvetta saada panna jokaista tai joka toista naista kun ei yksinkertaisesti ole kemiaa tai vetovoimaa vaikka nainen voi ihmisenä ja kaverina olla muuten todella ihana.

Tuo ajatus että heteromiehen ja naisen välisessä kaveruudessa olisi jotain omituista voisi oikeasti jättää sinne viime vuosituhannelle jonne se kuuluu.  

Myös vaimollani on heteromiehiä ystävinä eikä huoleta pätkääkään kun hän käy heidän kanssa joskus kahvilla tai soittelee joskus pitkänkin puhelun. Kyseiset ystävät olivat hänen elämässään jo ennen kuin me tapasimme ja kun eivät sinkkuina panneet yhdessä niin epäilen että yli 10-vuoden ystävyyden jälkeen nyt yhtäkkiä alkaisivat.

Vierailija
99/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele AP, jos käyttäisit tuon ajan mikä menee kaverinaisten huomiointiin itsesi parantamiseen? Eli vaihda hiustyyliä, juttele kampaajan kanssa että haluat uudistua hieman. Mieti pukeutumistyylisi uusiksi. Aloita jokin harrastus mikä vetää naisia puoleensa, esim pianonsoitto tai kitara. Jatka salitreeniä mut älä vedä överiksi. Käy vaikka italoruuan kokkauskurssilla ja opi eri punaviineistä. Paremmat kuvat someen ja deittiäppeihin, myös parempi profiiliteksti. Lue jotain vitsikirjaa ja memorisoi ulkoa muutamat viikossa, saat naiset nauramaan ja rentoutumaan seurassasi!

Kun nostat omaa tasoasi ja olet sosiaalinen, kiva ja omaat käytöstavat, alkavat naiset kiinnostua sinusta enemmän.

Vierailija
100/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

5. Homomainen

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

Täh? Mulla on tosi kivoja ja viehättäviä miespuolisia ystäviä, joissa ei ole mitään vikaa, mutta en halua pari- tai seksisuhdetta heidän kanssaan vaan ystävyyssuhteen.

Ok? Ovatko he siis useiden naisten taholta friendzonetettuja? Mistä syystä että halunnut muodostaa suhdetta näiden kanssa ?

Ei kai mulla tarvitse olla erityistä syytä siihen miksi en halua heidän kanssaan parisuhdetta. Tarvitsisin syyn siihen miksi haluaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi