Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa olla vain kavereita?

Vierailija
16.04.2023 |

Olen 35v mies ja en ole koskaan seurustellut. Kuntoilen aktiivisesti, minulla on hyvä työpaikka ja pidän itsestäni huolta. En pidä itseäni mitenkään rumana tms. ja minulla on ollut joskus yhdenillanjuttuja ja lyhyitä, korkeintaan parin viikon tapailujuttuja.

Kuitenkin minulla on myös ollut useampi pidempi ja syvempi kaverisuhde naisen kanssa. Noissa suhteissa ollaan juteltu syvällisiä ja tekstailtu paljon somessa, käyty yhdessä syömässä, yksillä tai salilla yms. aktiviteeteissä. Tuollaisia juttuja mitä parisuhteissakin tehdään, mutta kuitenkaan jutut eivät ole menneet fyysisiksi. Olen kyllä kokenut ihastumista ja yrittänyt viedä juttua eteenpäin, mutta saanut aina pakit. Monesti nuo naiset ovat myös tapailleet tai jopa seurustelleet jonkun muun kanssa.

Ihmeellisin tapaus noista oli nainen, joka valitti kun ei ole ketään kenen kanssa matkustaa minnekään kesälomalla, mutta joka ei tarttunut tarjoukseeni lähteä mukaani Sisiliaan. Nainen myös ehdotti usein yhdessä treenaamista salilla ja halusi viettää kanssani aikaa. Nainen silti torjui minut, kun koetin viedä suhteen fyysiseksi. Kuitenkin minulle paljastui naisella olevan seksisuhde toisen miehen kanssa samaan aikaan. Tuo mies oli ylipainoinen duunari ja minua ihmetytti tuo tosi paljon. Miksi ihmeessä nainen halusi viettää aikaa kanssani, mutta sitten harrastaa seksiä toisen kanssa? Enkä ymmärrä tuotakaan miksi seksikumppani on sitten ylipainoinen mies eikä minun kaltainen salilla treenaava mies joka haluaa naisen kanssa muutakin kuin seksiä.

Voisiko joku avata tätä naisten ajatusmaailmaa? Miksi miehen kanssa tehdä tuollaista, mutta ei sitten viedä juttua eteenpäin? Uskon että tämä ongelma on ikisinkkuuteni syy.

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys on ihan normaalia. Miten niin miksi nainen ei halua fyysistä suhdetta. Ei ole sillä tavalla kiinnostunut vaan kaverimielessä.

Lomamatkan puutteesta valittava nainen vaikuttaa tosiaan oudolta. Halusi harrastaa urheilua kanssasi eli yksin ei sitäkään olisi saanut aikaiseksi. Ei saanut omaa miestään salille eikä matkalle eikä ketään muuta matkalle. Aikaansaamaton tapaus. Ehkä oma mies oli turhapuromainen? Oli itsevarmasti ehdottanut seksisuhdetta ja nainen oli suostunut. Tarpeeksi miehekäs mutta ei muuten samoista asioista kiinnostunut.

Mites pituus? Oletko lyhyempi kuin ylipainoinen mies? Pituus voisi selittää osan.

Se nainen siis sanoi olevansa sinkku ja hänellä oli joku seksisuhde vaan. 

Olen 180cm pitkä. 

Ja tosiaan en vastaile itselleni.

Säkin tunnut pitävän omaa melaa hirmu uniikkina.

Vierailija
42/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä miksi mies joutuu friendzonelle:

1. Hänessä on jotain kiusallista

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

4. Liian komea eikä tajua sitä (naiset ei uskalla lähestyä)

5. Homomainen

6. Toinen osapuolista on varattu

7. Lapsellinen käytös/ tunteiden hallinta ongelmat/ elämänhallinta ongelmat

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

10. Täysin erilaiset elämänarvot

11. Ei uskalla tehdä aloitetta ja roikkuu ystävänä ikuisesti koska arvostaa itseään niin vähän. Tämä on myös naista kohtaan epäreilua koska nainen luulee saaneensa ystävän eikä tikittävää aikapommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

5. Homomainen

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

11. Ei uskalla tehdä aloitetta ja roikkuu ystävänä ikuisesti koska arvostaa itseään niin vähän. Tämä on myös naista kohtaan epäreilua koska nainen luulee saaneensa ystävän eikä tikittävää aikapommia.

Täh? Mulla on tosi kivoja ja viehättäviä miespuolisia ystäviä, joissa ei ole mitään vikaa, mutta en halua pari- tai seksisuhdetta heidän kanssaan vaan ystävyyssuhteen.

Vierailija
44/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

5. Homomainen

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

Täh? Mulla on tosi kivoja ja viehättäviä miespuolisia ystäviä, joissa ei ole mitään vikaa, mutta en halua pari- tai seksisuhdetta heidän kanssaan vaan ystävyyssuhteen.

Ok? Ovatko he siis useiden naisten taholta friendzonetettuja? Mistä syystä että halunnut muodostaa suhdetta näiden kanssa ?

Vierailija
45/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siksi että sun feromonit ei vetoa/ sulla on huonot geenit.

Tai sitten tapailemasi naiset käyttävät e-pillereitä.

Myös: mahdollisesti pidät itseäsi paremman näköisenä kuin oikeasti olet. Mahdollisesti salilla asuva itseään peilistä ihaileva jantteri ei ole unelmamies naiselle.

En tiedä miten muuten vietät aikasi. En tiedä millainen yleissivitys sulla on, millaiset käytöstavat sulla on, oletko epävarma ja myötäiletkö muita hylkäämisen pelosta jne.

Syitä voi olla monia. Annoit aloitusviestissä hyvin suppean kuvan itsestäsi.

Aika usein miehet kuvittelevat olevansa jotain unelmamiehiä, kun sattuu olemaan kroppa tikissä. Yleensä naiset kuitenkin katsovat enemmän kasvoja, ja niitä ei ikävä kyllä voi salilla treenata. Ruma mies ei muutu komeaksi vartaloa viilaamalla.

Vierailija
46/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap siksi että sun feromonit ei vetoa/ sulla on huonot geenit.

Tai sitten tapailemasi naiset käyttävät e-pillereitä.

Myös: mahdollisesti pidät itseäsi paremman näköisenä kuin oikeasti olet. Mahdollisesti salilla asuva itseään peilistä ihaileva jantteri ei ole unelmamies naiselle.

En tiedä miten muuten vietät aikasi. En tiedä millainen yleissivitys sulla on, millaiset käytöstavat sulla on, oletko epävarma ja myötäiletkö muita hylkäämisen pelosta jne.

Syitä voi olla monia. Annoit aloitusviestissä hyvin suppean kuvan itsestäsi.

Aika usein miehet kuvittelevat olevansa jotain unelmamiehiä, kun sattuu olemaan kroppa tikissä. Yleensä naiset kuitenkin katsovat enemmän kasvoja, ja niitä ei ikävä kyllä voi salilla treenata. Ruma mies ei muutu komeaksi vartaloa viilaamalla.

Eikä myöskään hieman vajaa mies muutu älykkääksi kroppaa treenaamalla.

Vierailija
47/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole sen naisen mielestä fyysisesti puoleensavetävä.

Aika harvalla kemiat osuvat. On siis pikemminkin oletusarvo, ettei niin käy ja hyvä sattuma, että osuu.

Vierailija
48/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

5. Homomainen

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

12. Nainen uskoo ettei luonteet sovi parisuhdemuodossa yhteen. Ei halua pilata hyvää ystävyyttä parisuhteen monimutkaisuudella.

Vierailija
49/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittavat yksinäisyyttä, mutta eivät arvosta ystävyyssuhteita naisten kanssa. Outoa. Ystävyys on ihan yhtä tärkeä ihmissuhde kuin seksisuhdekin.

Mies kokee itsensä hyväksikäytetyksi ystävyyssuhteessa naisen kanssa. Vain seksuaalinen suhde tuo positiivisia fiiliksiä miehelle.

Vierailija
50/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittavat yksinäisyyttä, mutta eivät arvosta ystävyyssuhteita naisten kanssa. Outoa. Ystävyys on ihan yhtä tärkeä ihmissuhde kuin seksisuhdekin.

Mies kokee itsensä hyväksikäytetyksi ystävyyssuhteessa naisen kanssa. Vain seksuaalinen suhde tuo positiivisia fiiliksiä miehelle.

Miksi mies haluaa pysyä ystävyyssuhteessa, jossa kokee tulevansa hyväksikäytetyksi?

Vierailija
51/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaa pysyä ystävyyssuhteessa, jossa kokee tulevansa hyväksikäytetyksi?

Mies odottaa vain, että nainen ihastuisi häneen.

Vierailija
52/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

5. Homomainen

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

Tarkennus kohtaan 4.

Nainen luokittelee miehen niin korkealle tasolle, että ei edes käy mielessä että mies voisi kiinnostua hänestä, jolloin sulkee pois mielestään tämän vaihtoehdon. Tällöin ei myöskään huomaa mahdollisia iskuyrityksiä.

Vierailija
53/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.

Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti? 

En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?

Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu. 

Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut. 

Vierailija
54/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ystävyyttä? Onko se reilua? Onko se tervettä ? Onko se järkevää?

Vierailija
55/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on monta kertaa kerrottu, että naisissa on tärkeintä pillun saanti. Ei miehet halua naisista ystävyyttä, edes parisuhteessa, vaan pillua.

Vierailija
56/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.

Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti? 

En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?

Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu. 

Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut. 

"Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti"

No ilmeisesti et suoraan ole kysynyt. Tee mielihalusi heti kättelyssä selväksi naiselle. "Hei olet kiinnostava, lähdetkö terffeille"

Eikä niin että teistä tulee ystäviä ja odotat 10 vuotta kunnes uskallat pyytää treffeille, jolloin se todennäköisesti on jo myöhäistä, ellei nainen ole yhtä estynyt kuin sinäkin olet.

Vierailija
57/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet hyvä tyyppi? Minulla on erittäin arvoton olo, kun kukaan mies ei halua olla kanssani vain kaveri. En jaksa enää edes työpaikalla tervehtiä miehiä ja olla heille samalla tavalla kuin naisille, koska kukaan heistä ei pysty tuttavuuteen tai kaveruuteen ilman että ovat pian ehdottelemassa lähempää tuttavuutta.

Vierailija
58/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mennyt loppuun asti kaikkien mukavien miesten kanssa. Johan siinä pitäisi käydä naapuritkin läpi.

Saat kuitenkin yhden illan juttuja. Eikö niistä voi syntyä mitään vai oletko niitä miehiä, jotka eivät halua tyttöystävän olevan niin vapaamielinen?

Vierailija
59/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Kissus. Jos oikeasti ajattelet noin, niin vastasit juuri omaan kysymykseesi.

Vierailija
60/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ystävyyttä? Onko se reilua? Onko se tervettä ? Onko se järkevää?

Ei se ole järkevää eikä ole ystävyyttä, mutta sitä tapahtuu etenkin nuorille miehille kun he ihastuvat kauniiseen naiseen. He haluavat katsoa viimeiseen asti jospa nainen sittenkin ihastuisi mieheen. Mies katoaa vasta sitten kun tajuaa, ettei ole mitään mahdollisuutta saada naista ihastumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi