Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa olla vain kavereita?

Vierailija
16.04.2023 |

Olen 35v mies ja en ole koskaan seurustellut. Kuntoilen aktiivisesti, minulla on hyvä työpaikka ja pidän itsestäni huolta. En pidä itseäni mitenkään rumana tms. ja minulla on ollut joskus yhdenillanjuttuja ja lyhyitä, korkeintaan parin viikon tapailujuttuja.

Kuitenkin minulla on myös ollut useampi pidempi ja syvempi kaverisuhde naisen kanssa. Noissa suhteissa ollaan juteltu syvällisiä ja tekstailtu paljon somessa, käyty yhdessä syömässä, yksillä tai salilla yms. aktiviteeteissä. Tuollaisia juttuja mitä parisuhteissakin tehdään, mutta kuitenkaan jutut eivät ole menneet fyysisiksi. Olen kyllä kokenut ihastumista ja yrittänyt viedä juttua eteenpäin, mutta saanut aina pakit. Monesti nuo naiset ovat myös tapailleet tai jopa seurustelleet jonkun muun kanssa.

Ihmeellisin tapaus noista oli nainen, joka valitti kun ei ole ketään kenen kanssa matkustaa minnekään kesälomalla, mutta joka ei tarttunut tarjoukseeni lähteä mukaani Sisiliaan. Nainen myös ehdotti usein yhdessä treenaamista salilla ja halusi viettää kanssani aikaa. Nainen silti torjui minut, kun koetin viedä suhteen fyysiseksi. Kuitenkin minulle paljastui naisella olevan seksisuhde toisen miehen kanssa samaan aikaan. Tuo mies oli ylipainoinen duunari ja minua ihmetytti tuo tosi paljon. Miksi ihmeessä nainen halusi viettää aikaa kanssani, mutta sitten harrastaa seksiä toisen kanssa? Enkä ymmärrä tuotakaan miksi seksikumppani on sitten ylipainoinen mies eikä minun kaltainen salilla treenaava mies joka haluaa naisen kanssa muutakin kuin seksiä.

Voisiko joku avata tätä naisten ajatusmaailmaa? Miksi miehen kanssa tehdä tuollaista, mutta ei sitten viedä juttua eteenpäin? Uskon että tämä ongelma on ikisinkkuuteni syy.

Kommentit (201)

Vierailija
61/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittavat yksinäisyyttä, mutta eivät arvosta ystävyyssuhteita naisten kanssa. Outoa. Ystävyys on ihan yhtä tärkeä ihmissuhde kuin seksisuhdekin.

Täällähän on monta kertaa kerrottu, että naisissa on tärkeintä pillun saanti. Ei miehet halua naisista ystävyyttä, edes parisuhteessa, vaan pillua.

Ei nyt pelkkää pillua vaan, että nainen olisi seksuaalisesti kiinnostunut juuri hänestä. Sitä kaikki miehet tavoittelevat. Se on miehelle elämän tärkein asia.

Vierailija
62/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä miksi mies joutuu friendzonelle:

1. Hänessä on jotain kiusallista

2. Ei miellytä silmää

3. Arvaamaton luonne

4. Liian komea eikä tajua sitä (naiset ei uskalla lähestyä)

5. Homomainen

6. Toinen osapuolista on varattu

7. Lapsellinen käytös/ tunteiden hallinta ongelmat/ elämänhallinta ongelmat

8. Aiheuttaa ärsytystä

9. Haisee pahalle

10. Täysin erilaiset elämänarvot

11. Ei uskalla tehdä aloitetta ja roikkuu ystävänä ikuisesti koska arvostaa itseään niin vähän. Tämä on myös naista kohtaan epäreilua koska nainen luulee saaneensa ystävän eikä tikittävää aikapommia.

Täh? Mulla on tosi kivoja ja viehättäviä miespuolisia ystäviä, joissa ei ole mitään vikaa, mutta en halua pari- tai seksisuhdetta heidän kanssaan vaan ystävyyssuhteen.

Monilla miehillä on aivan ihmeellinen käsitys, että naiset ovat lähtökohtaisesti romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostuneita kaikista miehistä ja että kiinnostuksen sammuttamiseen tarvitaan jokin erityinen syy: lyhyys, hiusraja, työttömyys, haju... Ei, ei, ei. Kiinnostuksen HERÄTTÄMISEEN tarvitaan jotakin erityistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.

Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti? 

En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?

Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu. 

Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut. 

Väitän että olet tullut hyväksytyksi juuri sellaisena kuin olet mutta et itse ole vienyt romanttiselle tasolle asioita sinkkunaisten kanssa, ei niiden varattujen kanssa pidäkään.

Mulla on tämmöinen työkaverimies. Ollaan tunnettu nelisen vuotta, asutaan samalla suunnalla joten lenkkien ja bisselle meno on helppo sumplia.

Hän ei ole sanallakaan tai millään teolla ilmaissut että olisi kiinnostunut minusta muuna kuin kaverina. Olemme samanikäisiä ja sinkkuja. Tosin minulla on/off säätö yhden miehen kanssa josta ei tule puolisoa koskaan, ollaan sovittu pelkkä seksi kunnes jotain vakavampaa ilmenee.

Väitän että naiset eivät ole tienneet sinun haluavan muuta kuin ystävyyden.

Vierailija
64/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää sille kaveri linjalle, kerro heti alusta alkaen että olet tosissasi, jos siis olet. On minullakin ihan naimisissa ollessa ollut miespuolisia kavereita, joissa on puhuttu tunteista todettu, ettei ole kummallakaan ja voidaan olla kavereita. Usein vaan kaverimies lopulta suuttuu, kun niitä tunteita ei ole/tule.

Vierailija
65/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaveri, ja kaveri ei muuksi muutu. Lapsellista tarjoutua mukaan Sisiliaan, hänhän haluaa sinne miehen.

Vierailija
66/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mennyt loppuun asti kaikkien mukavien miesten kanssa. Johan siinä pitäisi käydä naapuritkin läpi.

Saat kuitenkin yhden illan juttuja. Eikö niistä voi syntyä mitään vai oletko niitä miehiä, jotka eivät halua tyttöystävän olevan niin vapaamielinen?

Totta. Keiden kanssa yhden yön juttuja tai lyhyitä tapailuja on ollut ellei naisten kanssa?

Ovatko myös yhden illan jutut halunneet vain kaveruutta jos sitäkään?

Vierailija
67/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Kissus. Jos oikeasti ajattelet noin, niin vastasit juuri omaan kysymykseesi.

Pohdin vain sitä olenko niille vain egobuustia tarjoava leikkikalu. 

Vierailija
68/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrotko sinä niillä treffeillä, että olet kiinnostunut juuri tästä naisesta ja haluat suhteen. Vai pidätkö tunteet omana tietonasi ja jätät naisen arvailemaan jatkoa? Silloin saatat saada s3ksiä, muttet sen enempää ja suhteet jää lyhyiksi. Sinkuilta siis, varatut on varattuja.

Vierailija
69/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaveri, ja kaveri ei muuksi muutu. Lapsellista tarjoutua mukaan Sisiliaan, hänhän haluaa sinne miehen.

Olin itse lähdössä Sisiliaan ja ehdotin naiselle, että lähtee mukaan kun hän kertoi miten ei ole ketään kenen kanssa matkustaa kesälomalla. 

Vierailija
70/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.

Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti? 

En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?

Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu. 

Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut. 

Mä vierotauduin seksistä just tän asenteen takia. Mies ei harvoin pystyy puhtaaseen seksisuhteeseen. Lopulta sieltä kuiteskin alkaa tulemaan avioliitto-lapset-talo komboa. Varatutkin jättää äkäseen perheensä löytäessään Sen Oikean. Aina kun mieleni tekee hakeutua munien äärelle muistelen menneitä suhteita kunnes palaudun normaaliksi.

Vierailija
71/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalista kiinnostusta ei tapa mikään, koska sitä ei ole ollut alun alkaenkaan. Joissain miehissä ei vaan ole mitään mikä sytyttäisi, ja sinä ilmeisesti olet sellainen. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisit hirveä tyyppi, vaan voit olla oikein mukavaa seuraa - samalla lailla kuin naispuoliset kaverit. Tuskin olet itsekään joka ikisestä naisesta seksuaalisesti kiinnostunut?

Vierailija
72/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse lähdössä Sisiliaan ja ehdotin naiselle, että lähtee mukaan kun hän kertoi miten ei ole ketään kenen kanssa matkustaa kesälomalla. 

Mikset keskity deittisaiteilla oleviin naisiin?

Vierailija
73/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että olet tullut hyväksytyksi juuri sellaisena kuin olet mutta et itse ole vienyt romanttiselle tasolle asioita sinkkunaisten kanssa, ei niiden varattujen kanssa pidäkään.

Mulla on tämmöinen työkaverimies. Ollaan tunnettu nelisen vuotta, asutaan samalla suunnalla joten lenkkien ja bisselle meno on helppo sumplia.

Hän ei ole sanallakaan tai millään teolla ilmaissut että olisi kiinnostunut minusta muuna kuin kaverina. Olemme samanikäisiä ja sinkkuja. Tosin minulla on/off säätö yhden miehen kanssa josta ei tule puolisoa koskaan, ollaan sovittu pelkkä seksi kunnes jotain vakavampaa ilmenee.

Väitän että naiset eivät ole tienneet sinun haluavan muuta kuin ystävyyden.

Miten tämä kiinnostus kannattaisi tuoda fiksusti ilmi? 

Vierailija
74/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä voi tykätä niin monella tavalla.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Triangular_theory_of_love#Forms_of_love

Jostain syystä sinusta tykätään sillä ystävätavalla, mutta intohimo puuttuu. En osaa sanoa miksi näin on. Mutta se on selitys sille, miksi naiset haluavat kanssasi kaverisuhdetta ja jonkun muun kanssa seksisuhdetta. Kun se yhdessä viihtyminen ja toisen jutuista tykkääminen ei vielä tarkoita että olisi seksuaalista vetoa.

Vierailija
75/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.

En ole Ap, mutta ei tämä minusta mitään selitä. Jos ei tykkää toisen ajatuksista ja mielipiteistä, niin kyllähän sen luulisi olevan vielä suurempi este ystävyydelle kuin seksisuhteelle. Voisi siis selittää sen, jos naiset ei haluaisi olla missään tekemisissä, mutta tuskin selittää sitä miksi haluaa viettää ystävänä aikaa.

Vierailija
76/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap, mutta ei tämä minusta mitään selitä. Jos ei tykkää toisen ajatuksista ja mielipiteistä, niin kyllähän sen luulisi olevan vielä suurempi este ystävyydelle kuin seksisuhteelle. Voisi siis selittää sen, jos naiset ei haluaisi olla missään tekemisissä, mutta tuskin selittää sitä miksi haluaa viettää ystävänä aikaa.

Miehet luulee naisten syttyvän munasta. Nainen haluaa vakautta ja turvaa. Miehen joka näyttää ensitreffeistä alkaen olevansa kykeneväinen huolehtimaan naisestaan.

Vierailija
77/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä sinusta tykätään sillä ystävätavalla, mutta intohimo puuttuu. En osaa sanoa miksi näin on. Mutta se on selitys sille, miksi naiset haluavat kanssasi kaverisuhdetta ja jonkun muun kanssa seksisuhdetta. Kun se yhdessä viihtyminen ja toisen jutuista tykkääminen ei vielä tarkoita että olisi seksuaalista vetoa.

Ja se seksuaalinen kemia voi oikeasti olla sen "läskin duunarimiehen" kanssa, eikä sun treenatun kropan kanssa. Ei naisia kiinnosta se ulkonäkö niin paljon kuin miehiä, kemia on tärkeintä. Ja kyllä mä väitän että miehillä on sama, kunhan vaan antaisivat mahdollisuuden niille vähemmän vetävän näköisille mimmeille. Se yhteinen kemia voi löytyä ja usein löytyykin ihan yllättävän tyypin kanssa, jota ei normaalioloissa millään tavalla edes huomioi.

Vierailija
78/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste Ap:lle: ottakoon yhteyttä yhden illan juttuihinsa ja selvittäköön haluaako joku seurustella.

Älyllisesti epärehellistä väittää, ettei kukaan halua seksiä jos joku on suostunut.

Vierailija
79/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se seksuaalinen kemia voi oikeasti olla sen "läskin duunarimiehen" kanssa, eikä sun treenatun kropan kanssa. Ei naisia kiinnosta se ulkonäkö niin paljon kuin miehiä, kemia on tärkeintä. Ja kyllä mä väitän että miehillä on sama, kunhan vaan antaisivat mahdollisuuden niille vähemmän vetävän näköisille mimmeille. Se yhteinen kemia voi löytyä ja usein löytyykin ihan yllättävän tyypin kanssa, jota ei normaalioloissa millään tavalla edes huomioi.

Nämä hakee some kelpoista vaimoketta.

Vierailija
80/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee naisten syttyvän munasta. Nainen haluaa vakautta ja turvaa. Miehen joka näyttää ensitreffeistä alkaen olevansa kykeneväinen huolehtimaan naisestaan.

En tunne ketään joka nimenomaan seksuaalisesti syttyisi vakaudesta ja turvasta. Tietysti pitkästä parisuhteesta haetaan myös niitä, mutta se seksuaalinen veto on jotain muuta jota tarvitaan niiden lisäksi, ja jota voi joskus olla ihan ilmankin niitä. Kyllä nainenkin voi haluta pelkkää seksiä. Ja syttyä myös siitä munasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi