Miksi naiset haluaa olla vain kavereita?
Olen 35v mies ja en ole koskaan seurustellut. Kuntoilen aktiivisesti, minulla on hyvä työpaikka ja pidän itsestäni huolta. En pidä itseäni mitenkään rumana tms. ja minulla on ollut joskus yhdenillanjuttuja ja lyhyitä, korkeintaan parin viikon tapailujuttuja.
Kuitenkin minulla on myös ollut useampi pidempi ja syvempi kaverisuhde naisen kanssa. Noissa suhteissa ollaan juteltu syvällisiä ja tekstailtu paljon somessa, käyty yhdessä syömässä, yksillä tai salilla yms. aktiviteeteissä. Tuollaisia juttuja mitä parisuhteissakin tehdään, mutta kuitenkaan jutut eivät ole menneet fyysisiksi. Olen kyllä kokenut ihastumista ja yrittänyt viedä juttua eteenpäin, mutta saanut aina pakit. Monesti nuo naiset ovat myös tapailleet tai jopa seurustelleet jonkun muun kanssa.
Ihmeellisin tapaus noista oli nainen, joka valitti kun ei ole ketään kenen kanssa matkustaa minnekään kesälomalla, mutta joka ei tarttunut tarjoukseeni lähteä mukaani Sisiliaan. Nainen myös ehdotti usein yhdessä treenaamista salilla ja halusi viettää kanssani aikaa. Nainen silti torjui minut, kun koetin viedä suhteen fyysiseksi. Kuitenkin minulle paljastui naisella olevan seksisuhde toisen miehen kanssa samaan aikaan. Tuo mies oli ylipainoinen duunari ja minua ihmetytti tuo tosi paljon. Miksi ihmeessä nainen halusi viettää aikaa kanssani, mutta sitten harrastaa seksiä toisen kanssa? Enkä ymmärrä tuotakaan miksi seksikumppani on sitten ylipainoinen mies eikä minun kaltainen salilla treenaava mies joka haluaa naisen kanssa muutakin kuin seksiä.
Voisiko joku avata tätä naisten ajatusmaailmaa? Miksi miehen kanssa tehdä tuollaista, mutta ei sitten viedä juttua eteenpäin? Uskon että tämä ongelma on ikisinkkuuteni syy.
Kommentit (201)
Eilinen Brumbergin pusuun tehty vertaus oli osuva. Koetko saavasi naiselta vastaavan kokemuksen kuin saisit purressasi pusua? Annathan samalla mitalla takaisin? Rakkaus on ikävä kyllä ehdollista. Et voi vaatia rakkautta antamatta jotain takaisin.
Etsi vapaita naisia älä varattuja. Ei ne lähde kanssasi matkalle kun mies suuttuisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys on ihan normaalia. Miten niin miksi nainen ei halua fyysistä suhdetta. Ei ole sillä tavalla kiinnostunut vaan kaverimielessä.
Lomamatkan puutteesta valittava nainen vaikuttaa tosiaan oudolta. Halusi harrastaa urheilua kanssasi eli yksin ei sitäkään olisi saanut aikaiseksi. Ei saanut omaa miestään salille eikä matkalle eikä ketään muuta matkalle. Aikaansaamaton tapaus. Ehkä oma mies oli turhapuromainen? Oli itsevarmasti ehdottanut seksisuhdetta ja nainen oli suostunut. Tarpeeksi miehekäs mutta ei muuten samoista asioista kiinnostunut.
Mites pituus? Oletko lyhyempi kuin ylipainoinen mies? Pituus voisi selittää osan.
Ap hei kun vastaat itsellesi niin yritä edes muuttaa tyyliä!
Täh? Sisältö ei ole ollenkaan sama. Olisiko Ap ehdottanut että on liian lyhyt?
Olet luultavasti liian kontrolloiva etkä huomioi toisen tarpeita. Haluat että asiat tehdään vain sinun haluamallasi tavalla ja muut tavat on vääriä .
Neuvo: kuuntele toista ja älä päätä asioista toisen puolesta. Nainen myös huomaa epätoivoiset aikeesi, älä siis tee sellaisia. Esimerkiksi lähde naisen kanssa matkalle muka-kaverina vaikka oikeasti haluat enemmän.
Ansaitse luotettavuutesi.
Oletko liian mustasukkainen ja omistushaluinen?
Haiseeko hengityksesi kissanraadolta?
Exäni on hoikka urheilullinen muuten ihan hyvännäköinen mies, mutta todella mustasukkainen, omistushaluinen ja hengitys haisee. Nämä ovat ainakin itselle turn Off.
Ollaan nykyään kavereita, mutta suhteeseen en hänen kanssaan pysty.
Olisiko sinulla jotain vastaavaa?
Pese hampaat ja käytä suuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Etsi vapaita naisia älä varattuja. Ei ne lähde kanssasi matkalle kun mies suuttuisi siitä.
Tai sitten Ap ei kuunnellut minne nainen olisi halunnut lähteä. Kertoi vaan lähtevänsä Sisiliaan eikä nainen halunnut mukaan.
Jotkut miehet eivät vaan ole seksuaalisesti viehättäviä naisten mielestä. Oletko hauska tai itsevarma?
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti liian kontrolloiva etkä huomioi toisen tarpeita. Haluat että asiat tehdään vain sinun haluamallasi tavalla ja muut tavat on vääriä .
Neuvo: kuuntele toista ja älä päätä asioista toisen puolesta. Nainen myös huomaa epätoivoiset aikeesi, älä siis tee sellaisia. Esimerkiksi lähde naisen kanssa matkalle muka-kaverina vaikka oikeasti haluat enemmän.
Ansaitse luotettavuutesi.
Onpa ilmiselvää..
Ap siksi että sun feromonit ei vetoa/ sulla on huonot geenit.
Tai sitten tapailemasi naiset käyttävät e-pillereitä.
Myös: mahdollisesti pidät itseäsi paremman näköisenä kuin oikeasti olet. Mahdollisesti salilla asuva itseään peilistä ihaileva jantteri ei ole unelmamies naiselle.
En tiedä miten muuten vietät aikasi. En tiedä millainen yleissivitys sulla on, millaiset käytöstavat sulla on, oletko epävarma ja myötäiletkö muita hylkäämisen pelosta jne.
Syitä voi olla monia. Annoit aloitusviestissä hyvin suppean kuvan itsestäsi.
"Monesti nuo naiset ovat myös tapailleet tai jopa seurustelleet jonkun muun kanssa."
Minkä takia odotat muuta kuin kaveruutta varatuilta naisilta?
Olet varmaan sellainen nariseva outo hiippari, joka ei itse ymmärrä omaa rasittavuuttaan. Itsekään en lähtisi kanssasi lomalle vastailemaan kysymyksiisi miksi et kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät vaan ole seksuaalisesti viehättäviä naisten mielestä. Oletko hauska tai itsevarma?
Kaikilla naisilla ei edes ole mitään kiinnostusta harrastaa seksiä ylipäätään , joten tietenkn tulee pakit.
En yhtään ihmettele seksisuhdetta ylipainoiseen duunariin. Se olisi minullakin valintana. Kai se on jokin fetish.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys on ihan normaalia. Miten niin miksi nainen ei halua fyysistä suhdetta. Ei ole sillä tavalla kiinnostunut vaan kaverimielessä.
Lomamatkan puutteesta valittava nainen vaikuttaa tosiaan oudolta. Halusi harrastaa urheilua kanssasi eli yksin ei sitäkään olisi saanut aikaiseksi. Ei saanut omaa miestään salille eikä matkalle eikä ketään muuta matkalle. Aikaansaamaton tapaus. Ehkä oma mies oli turhapuromainen? Oli itsevarmasti ehdottanut seksisuhdetta ja nainen oli suostunut. Tarpeeksi miehekäs mutta ei muuten samoista asioista kiinnostunut.
Mites pituus? Oletko lyhyempi kuin ylipainoinen mies? Pituus voisi selittää osan.
Se nainen siis sanoi olevansa sinkku ja hänellä oli joku seksisuhde vaan.
Olen 180cm pitkä.
Ja tosiaan en vastaile itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Ap siksi että sun feromonit ei vetoa/ sulla on huonot geenit.
Tai sitten tapailemasi naiset käyttävät e-pillereitä.
Myös: mahdollisesti pidät itseäsi paremman näköisenä kuin oikeasti olet. Mahdollisesti salilla asuva itseään peilistä ihaileva jantteri ei ole unelmamies naiselle.
En tiedä miten muuten vietät aikasi. En tiedä millainen yleissivitys sulla on, millaiset käytöstavat sulla on, oletko epävarma ja myötäiletkö muita hylkäämisen pelosta jne.
Syitä voi olla monia. Annoit aloitusviestissä hyvin suppean kuvan itsestäsi.
Naisten parisuhde tietoisuus on lisääntynyt. Moni nainen kuulee suoraan miesten suusta ettei he hae kulisseja ihmeempää. Useimmat naiset pärjää omillaan. Sitten tulee tää joukkio joka haluaa käydä varmentamassa miesten sanomat oikeiksi. Ihmetys onkin suuri sanoman pitäessä paikkansa.
Miehet valittavat yksinäisyyttä, mutta eivät arvosta ystävyyssuhteita naisten kanssa. Outoa. Ystävyys on ihan yhtä tärkeä ihmissuhde kuin seksisuhdekin.
Koska eivät halua seurustella . AP ei vaan viehätä . Tällöin ollaan kavereita.
Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.
Naiset kysyvät palstalla miksi miehet eivät halua olla naisten kavereita. Ja miehet valittavat miksi naiset haluavat olla kavereita.