Mulla on fetissi vanhempiin miehiin
Unelmissa vain, koska miehet on yleensä varattuja. Koen turvallisiksi, mikä on mulle portti nautintoon.
Kommentit (64)
Mulla on kalu kovana luettuani tämän💋
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilta miehiltä olen saanut parhaat panot. Olen 22-vuotias ja tapailen 55-vuotiasta hyväkuntoista miestä. Hän osaa pitkittää panemista paremmin kuin nuoret. Vielä seuraavanakin päivänä tunnen, että minua on nussittu rankasti.
Olet saman ikäinen kuin 42 vuotiaana tapaamani nainen silloin oli. Tapasimme tansseissa ja hän oli työharjoittelussa ja ja kotoisin muualta. Hän oli suht kokematon kun aloimme ja tapailimme keväästä syksyyn kunnes hän muutti takaisin kotipaikka kunnalleen. Panimme kuin kanit enkä ole sellaista vapinaa ja uikutusta hänen jälkeen kokenut. Ihan sovussa erosimme ja muistelen häntä lämmöllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 20-vuotias haluan seksiä vanhemmilta, 50-60-vuotiailta miehiltä. Sen ikäiset ovat yleensä kyllästyneet vaimoonsa ja niillä on kalu ylikovana, kun saavat vaihteeksi nuorta, tiukkaa pillua.
Ja tämä on luultavammin, jonkun 55v ukkelin provokaatio.
Terveisin:Puma
Olen 20-vuotias haluan seksiä vanhemmilta, 50-60-vuotiailta miehiltä. Sen ikäiset ovat yleensä kyllästyneet vaimoonsa ja niillä on kalu ylikovana, kun saavat vaihteeksi nuorta, tiukkaa pillua.