Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on fetissi vanhempiin miehiin

Vierailija
15.04.2023 |

Unelmissa vain, koska miehet on yleensä varattuja. Koen turvallisiksi, mikä on mulle portti nautintoon.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v mies ja minun silmääni miellyttää vanhat ryhdikkäät hyväkuntoiset miehet jotka huolehtivat itsestään ja 20 v nuoret naiset. Muutkin on kivoja, mut ei niin kivoja

Vierailija
42/64 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kiihottaa nähdä nuorempi nainen mieheni kanssa. En tiedä mitään seksikkäämpää kuin nähdä mieheni kuuman kaksikymppisen kimpussa. Voisin itsekin leikkiä tämän kiimakissan kanssa

Minä siis ottaisin yhteiseen aviovuoteeseemme tuollaisen nuoren naisen. Saisit panna miestäni ja hän on tasan 50.

Mieheni ajelee päänsä kaljuksi, omaa kookkaan peniksen ja hyvän itsetunnon.

Tähän tulee moraalisaarnaa miten keski - ikäinen nainen voi edes fantasioida oman tyttärensä ikäisistä petikumppaneista. 40v+ miehistä valtaosa antaisi vaikka paitansa seksistä kaksikymppisen naisen kanssa, eikä sitä kukaan yhtään ihmettele. Oleppa saman ikäinen nainen ja halua parikymppisenä kollia saati naista !

Ja kirjoituksia että olen mies. Miten haluatte, mutta onko aivan täysin käsittämätön ajatus että nainen voi haluta jotain tällaista. Palstat täynnä näitä miehiä jotka tarjoavat, tai edes haluavat tarjota omaa vaimoaan toisten miesten pantavaksi. Minä haluan tarjota mieheni pantavaksi toiselle naiselle ja aion olla paikalla katselemassa tätä toimitusta.

N45.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas kiihottaa nähdä nuorempi nainen mieheni kanssa. En tiedä mitään seksikkäämpää kuin nähdä mieheni kuuman kaksikymppisen kimpussa. Voisin itsekin leikkiä tämän kiimakissan kanssa

Minä siis ottaisin yhteiseen aviovuoteeseemme tuollaisen nuoren naisen. Saisit panna miestäni ja hän on tasan 50.

Mieheni ajelee päänsä kaljuksi, omaa kookkaan peniksen ja hyvän itsetunnon.

Tähän tulee moraalisaarnaa miten keski - ikäinen nainen voi edes fantasioida oman tyttärensä ikäisistä petikumppaneista. 40v+ miehistä valtaosa antaisi vaikka paitansa seksistä kaksikymppisen naisen kanssa, eikä sitä kukaan yhtään ihmettele. Oleppa saman ikäinen nainen ja halua parikymppisenä kollia saati naista !

Ja kirjoituksia että olen mies. Miten haluatte, mutta onko aivan täysin käsittämätön ajatus että nainen voi haluta jotain tällaista. Palstat täynnä näitä miehiä jotka tarjoavat, tai edes haluavat tarjota omaa vaimoaan toisten miesten pantavaksi. Minä haluan tarjota mieheni pantavaksi toiselle naiselle ja aion olla paikalla katselemassa tätä toimitusta.

N45.

N45

Ai että sitä parikymppistä kisua joka saa miehesi kokemuksen ja kärsivällisyyden nautinnon osakseen hapuilevan teinipojan sijaan. Nioret harvemmin vaan ymmärtävät mitä menettävät ylenkatsoessaan näitä harmaita panttereita. Olet jalo ihmine antaessasi puolisolle luvan naittia kiimaista kesäkissaa ja toivottavasti sinä pääset vastavuoroisesti haluamasi kollin kimppuun ja voit toimia hänelle opastajana matkalla nautintojen maailmasn

Vierailija
44/64 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Vanhemmat miehet osaa hommat, käyttää kondomia narisematta ja painuvat takaisin kotiin vaimojensa luokse seksin jälkeen. Eron tosiaan huomaa kun väliin ottaa nuoria silmäkarkkeja. *huoh* N 20

Myönnät kuitenkin sen, että nuorissa miehissä on enemmän katseltavaa. Varttuneet miehet toimii ehkä paremmin, mutta nuoret on näyttävämpiä ja sen vuoksi kiihottavampia.

Vierailija
45/64 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta miehiltä olen saanut parhaat panot. Olen 22-vuotias ja tapailen 55-vuotiasta hyväkuntoista miestä. Hän osaa pitkittää panemista paremmin kuin nuoret. Vielä seuraavanakin päivänä tunnen, että minua on nussittu rankasti.

Vierailija
46/64 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotias, kun tapasin 50-vuotiaan harmaaohimoisen herrasmiehen. Hän riisui tissiliivini, pikkuhousuni, imi tissijäni ja nuoli pilluani. Isoa kaluaan hän työnteli pillussani. Paneminen kesti pitkään. Koko vartaloani värisytti ja tunsin olevani muissa maaimoissa. En nähnyt miestä enää, mutta tyydytin itseäni monta kertaa päivässä ja kuvittelin hänet jalkoväliini.

Tapauksesta minulle jäi himo vanhempiin miehiin. Annan vai itseäni huomattavasti vanhemmille miehille.

Vierailija
47/64 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 17-vuotias, kun tapasin 50-vuotiaan harmaaohimoisen herrasmiehen. Hän riisui tissiliivini, pikkuhousuni, imi tissijäni ja nuoli pilluani. Isoa kaluaan hän työnteli pillussani. Paneminen kesti pitkään. Koko vartaloani värisytti ja tunsin olevani muissa maaimoissa. En nähnyt miestä enää, mutta tyydytin itseäni monta kertaa päivässä ja kuvittelin hänet jalkoväliini.

Tapauksesta minulle jäi himo vanhempiin miehiin. Annan vai itseäni huomattavasti vanhemmille miehille.

Minkähän ikäinen olet nyt? Kyselee hippasen vajaa 5-kymppinen ;)

Vierailija
48/64 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla tuntuu olevan hirvittävä katkeruus, jos nuori nainen saa aikuista miestä.

Itseä moinen ajatus vain kiihottaa. Soisin jopa miehelleni kokemuksen nuoresta hoikasta naisesta. Toki itsekin katselen mielelläni nuoria naisia ja miehiä.

Ei se ole minulta pois, jos joku pääsee kokemaan tuollaista.

Ainoa mikä harmittaa on se ettei itse saanut tuota kokemusta nuorena. Nyt +50v on myöhäistä kokea aikuinen mies nuorena tyttönä :)

Vierailija
49/64 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hippasen."

Toivottavasti et sentään hipsuttele. Aaargh..

Vierailija
50/64 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyöpaikassa tutustuin vanhempaan mieheen. Ikäeroa on yli 30 vuotta, mutta me jutellaan paljon ja viihdytään hyvin yhdessä. Ajatuksiin on tullut sellainenkin, että kehtaisko ehdottaa vaikkapa ensin treffejä ja treffeillä tunnustella mahdollisuuksia saada seksiä. En ole kiinnostunut kaikista vanhemmista miehistä, mutta tämän miehen kanssa voisi olla kivaa lakanoiden välissä, vaikka ikää hänellä on paljon enemmän kuin mulla. N22

Vierailija
51/64 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, ja minulla onkin ollut seksisuhteita vuosien varrella useamman kanssa. Elämänkokemuksen tuoma varmuus viehättää ja sänkytaidot voi olla huikeita.

Mutta mitään yleistyksiä en liikaa tekisi. Joka ikäluokassa näitä helmiä on vain pieni osa.

N38

Vierailija
52/64 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näin muutaman kerran kun kaverini oli silleen vanhemman ukon kanssa. En ihmettele vaikka kaverini tykkäsikin olla ukon kanssa, meno oli sellaista eikä siinä ujosteltu. Nyt alkanut myös itseä kiinnostaa jokin vastaava juttu.

Vierailija
53/64 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesätyöpaikassa tutustuin vanhempaan mieheen. Ikäeroa on yli 30 vuotta, mutta me jutellaan paljon ja viihdytään hyvin yhdessä. Ajatuksiin on tullut sellainenkin, että kehtaisko ehdottaa vaikkapa ensin treffejä ja treffeillä tunnustella mahdollisuuksia saada seksiä. En ole kiinnostunut kaikista vanhemmista miehistä, mutta tämän miehen kanssa voisi olla kivaa lakanoiden välissä, vaikka ikää hänellä on paljon enemmän kuin mulla. N22

Pyydä treffeille kesätöiden viimeisinä päivinä tai ota yhteyttä vasta kesätöiden päättymisen jälkeen. Silloin riski pakeista ei tunnu niin pelottavalle. Kiitos yhteisestä ajasta on toimiva aloitus. Vanhemmat miehet tykkää siitä kun nuori nainen tekee aloitteen. Mukava aikuinen mies osaa kieltäytyäkin kohteliaasti. Jos ei tee aloitetta koko juttu jää fantasiaksi.

Vierailija
54/64 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että olet vajaa. Muuten olisi saattanut kiinnostaa.

Vierailija
55/64 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan heko, heko... mutta eihän sille sitten mitään voi josko näin on... ;)

Mutta laitetaan tämä nyt sitten vielä numeroina jotta "kaikki" ymmärtävät...

eli 49-vuotias mutta ei siis vielä 50-vuotias... tällä erää siis ikää tuo 49-vuotta =)

Vierailija
56/64 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka on muka kiinni muutamasta vuodesta. Tiedän naisia, jotka näyttävät 48v 6ov pullukoilta mummoilta ja toiset urheilullisilta 35v naisilta.

Sama pätee miehiinkin. Ei ole muutamasta vuodesta kiinni vaan elintavoista. Viinaa, tuoakkaa, sokeria, eikä liikuntaa tulos on 10-15v vanhemman näköinen ihminen.

Raitis, terveellisesti syövä, kuntosali tuloksena 10v nuoremman näköinen ihminen.

Vierailija
57/64 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin parikymppisenä opiskelijatyttönä kun sain suorittaa asuntoni vuokran maksun yli 60- kymppiselle miehelle seksin muodossa. Minulle jäi kiva summa rahaa pankkitilille! Ja olihan se mies kova panemaan! Slurps!

Vierailija
58/64 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaisiin nuoriin naisiin ei paljon kannata miehen koskea, kuin kumipuvussa.

Todella monella klamydia tms. jakavat tavaraa niin kovaa kyytiä, että väkisinkin nappaavat taudin jostain.

Eli kannattaisi miesten pysyä vastuullisissa aikuisissa naisissa.

Vierailija
59/64 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaisiin nuoriin naisiin ei paljon kannata miehen koskea, kuin kumipuvussa.

Todella monella klamydia tms. jakavat tavaraa niin kovaa kyytiä, että väkisinkin nappaavat taudin jostain.

Eli kannattaisi miesten pysyä vastuullisissa aikuisissa naisissa.

Nuori tai vanha, irtoseksissä kannattaa aina käyttää kumia. Paitsi suihin tietysti paljaalteen. Parikymppinen nainen on niin paljon kiihottavampi kuin nelikymppinen, että otan mielummin riskin sen parikymppisen kanssa.

Vierailija
60/64 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vajaita halua, pitää metsästää muualla kuin vauvapalstalla.