Mulla on fetissi vanhempiin miehiin
Unelmissa vain, koska miehet on yleensä varattuja. Koen turvallisiksi, mikä on mulle portti nautintoon.
Kommentit (64)
Minulla on 61v rakastaja, itse olen 36v. Valehtelematta elämäni parasta seksiä, mies on uskomaton, täysi dynamo.
Vanhemmat miehet kunniaan, teiltä se käy, iän tuoman kokemuksen, kärsivällisyyden ja intohimon kera. Aaah.
Vierailija kirjoitti:
Ei meissä mitään kiinnostavaa ole. Monilla on mahaa. Terveyshuolia. Erektiokaan ei oikein meinaa toimia enää.
Mitä höpiset? Ikää lähes kuuskymmentä, eikä muuta kuin vähän huono unen laatu. Täydessä terässä vielä ollaan, kun naiset alkaa olla jo mummoutuneet.
Jos tykkää alistumisesta niin varttuneemman miehen kanssa siihen tulee lisää potkua
Itselläni olen huomannut aivan samaa vikaa: kun tuntuu että mulla on fetissi vain nuorempiin naisiin ja unelmissa myös koska naiset on yleensä varattuja. Se on harmi. Itse myös koen fetissini turvalliseksi kun ei ole riskiä tapahtua oikeasti. Mikä on mulle kuitenkin seksuaalisen unelmoinnin portti omaan nautintoon.
Vierailija kirjoitti:
Av-palstan luusereiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. Kunnolliset ihmiset joilla on elämä eivät edes käy tällä palstalla.
Syöksy sementtiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 61v rakastaja, itse olen 36v. Valehtelematta elämäni parasta seksiä, mies on uskomaton, täysi dynamo.
Vanhemmat miehet kunniaan, teiltä se käy, iän tuoman kokemuksen, kärsivällisyyden ja intohimon kera. Aaah.
Hah, sama meillä tosin kymppi vähemmän. Mies 51 ja minä 24. Parasta mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei meissä mitään kiinnostavaa ole. Monilla on mahaa. Terveyshuolia. Erektiokaan ei oikein meinaa toimia enää.
Tai toimii muttei laukea.
Kyllähän sen elämänkokemuksen, viisauden ja älykkyyden huomaa myös sängyssä ja miten mies suhtautuu elämään ja naisiin. Tämä on tietysti yleistys, mutta kyllä iällä on väliä.
Laukeaako vanhemmat miehet nopeaa kun pääsevät nuoren naisen käsittelyyn?
AP, oliko sinul muuta mist sie haluaisit avautua?
Vierailija kirjoitti:
Laukeaako vanhemmat miehet nopeaa kun pääsevät nuoren naisen käsittelyyn?
Päinvastoin. Nuorena sitä laukeaa nopeammin, itse laukean vasta kun sen itselleni sallin - ja naiseni on lauennut useita kertoja ennen sitä
M49
Mistäs päin aloittaja on? Täällä olis 37v turkulaismies avuksesi :)
Sama juttu täällä. Vanhemmat miehet osaa hommat, käyttää kondomia narisematta ja painuvat takaisin kotiin vaimojensa luokse seksin jälkeen. Eron tosiaan huomaa kun väliin ottaa nuoria silmäkarkkeja. *huoh* N 20
Tämä on oikeastaan aika jännä asetelma.
Aikuiset miehet antaa puumien leikkiä mielellään nuorten miesten kanssa.
Jos sen sijaan vanhempi mies puuhastelee nuoren naisen kanssa, se on aikuisista naisista täysin tuomittavaa.
Itse olen sitä mieltä, että nuorten miesten ja naisten kannattaa kokeilla vanhempaa ajoissa, niin ei tarvitse aikuisena katua. Saa elämässä kokemuksia, joita vanhana muistella
M46
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että nuorten miesten ja naisten kannattaa kokeilla vanhempaa ajoissa, niin ei tarvitse aikuisena katua. Saa elämässä kokemuksia, joita vanhana muistella. M46
Olen samaa mieltä. Nuorena miehenä minulla oli suhde viittäkymmentä lähentyvään eäväiseen rouvaan. Hieman aluksi hieman arastelin ja joitakin asioita hämmästelin, kunnes vieläkin enemmän hämmästyin, kun selvisi, että siihen oli rouvan aviomiehen suostumus. Avioparilla oli näkemys, että eroottiset kokemukset eri ikäisten kumppaneiden kanssa kuuluvat elämän rikkauteen.
Niin lopulta tapasimmekin kolmisin pariskunnan kotona. Paljon kirjoja kirjahyllyissä, myös luettuina, äänilevykokoelma vanhaa jazzia, jota minäkin hieman ymmärrän, sikarinsavua ja hämärä valaistus. Juteltiin elämän perusasioista.
Ilta päättyi siihen että rouva vei minut yläkertaan, riisuutui muitta mutkitta rakasteluun, samalla kun isäntä alakerrassa soitteli mielilevyjään. Eiköhän sovitella samaan rytmiin, ehdotin rouvalle, ja kun tuli sopiva trumpettisoolo, minäkin puhalsin.
Olen nuoresta lahtien ollut heikkona vanhempiin pukumiehiin. Nyt olen 25-vuotias ja tapailen 60-vuotiasta miestä. Pikkuhousuni kastuu jo siinä vaiheessa, kun avaan miehen housujen vetoketjua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet nainen joka esiintyy JÄLLEEN KERRAN miehenä.
Kuvottavan ala-arvoista. Olet Ikis.
Minua kiihottaa vanhemmat, harmaaohimoiset miehet. Olen itse 27-vuotias. Käyn usein päivätansseissa tavatakseni vanhempia miehiä. Monet heistä ovat varattuja ja kokeneita. Heiltä saa parasta seksiä.
Kun kadulla kävelee vastaani noin 50-60 vuotias mies, jolla on jalassa suorat housut ja etumus on vähän koholla. Näkemästäni kiihotun niin, että pikkuhousuni kostuu.
Miehen aloitus, vanhemman sellaisen