Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä bändistä nimeltä Guns N Roses?

Vierailija
15.04.2023 |

Löysin bändin 11-vuotiaana ja kun olin 12, julkaistiin Illusion-levyt. Upea bändi, viimeinen suuri rock n roll-bändi, hyvässä ja pahassa. Edelleenkin tulee kuunneltua aina silloin tällöin ja musiikki iskee edelleen.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Red Hot Chili Peppers on enemmän minun makuuni. Ja Rage Against The Machine.

Red hot chili peppers on naurettava nark'ipoppibändi, ei voi verratakaan Gunnareihin.

No ei ne Gunnaritkaan ihan streittejä poikia olleet, mutta muuten olen kyllä samaa mieltä, vaikka diggailen Pippureitakin.

Vierailija
62/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin nuorena 90-luvun alussa paljonkin, ja hankin kaikki vinyylilevyt, en nyt enää oikein ole jaksanut edes tubesta kuunnella, ehkä joskus vois humalassa yrittää.

Tykkäsin Axlin aggressiivisuudesta ja naamasta, jotenkin samaistuin, vaikka nainen olen, vesimies vesimiehen tuntee..

Nyt ei vois vähempää kiinnostaa ja, aika seko tais olla naisiakin kohtaan mitä Mike Pattonin haastattelua joskus että miten ton bändin bussissa kohdeltiin tyttöjä/naisia, ei ole axl mikään hyvä mies tai se koko bändi, mutta semmosta se on joillain rokkareilla kun kusi lorahtaa päähän.. Jotenkin varmaan sen Miken haastattelun jälkeen mulla meni maku GN'R.. En nyt muista tarkkaan, tai sitten vaan siirryin muuhun, maailma kun on musaa täynnä.

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana ihan hillitön bändin fani. Edelleen Paradise City on se mun Elämäni biisi <3. Se on ensinnäkin mielestäni Appetiten Ykkönen, toiseksi se on aina ollut mulle positiivinen voimabiisi ja sattui vielä niin, että se soi walkmaneistani, kun tulin abikeväänä lukiolta kohti kotia katsottuani yo-kokeiden tulokset. Ja sain tietää, että olin kirjoittanut superhyvin, vaikka minua oli vaivannut massiivinen masennus lukion 2. alkaen... ja pelkäsin sen vetävän kirjoituksetkin vessasta alas. Mutta ei. Mä tein sen!!!! Mihin pystyin. Parhaan tulokseni. Paradice City oli sen tilanteen soundtrack.

Vierailija
64/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihn ok mutta tykkään enemmän tiukemmasta menosta.

Vierailija
65/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihn ok mutta tykkään enemmän tiukemmasta menosta.

MIkä bändi on sun mielestä tiukempi?

Vierailija
66/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You Could Be Mine, Don't Cry ja muut klassikot <3

Vierailija
67/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin nuorena 90-luvun alussa paljonkin, ja hankin kaikki vinyylilevyt, en nyt enää oikein ole jaksanut edes tubesta kuunnella, ehkä joskus vois humalassa yrittää.

Tykkäsin Axlin aggressiivisuudesta ja naamasta, jotenkin samaistuin, vaikka nainen olen, vesimies vesimiehen tuntee..

Nyt ei vois vähempää kiinnostaa ja, aika seko tais olla naisiakin kohtaan mitä Mike Pattonin haastattelua joskus että miten ton bändin bussissa kohdeltiin tyttöjä/naisia, ei ole axl mikään hyvä mies tai se koko bändi, mutta semmosta se on joillain rokkareilla kun kusi lorahtaa päähän.. Jotenkin varmaan sen Miken haastattelun jälkeen mulla meni maku GN'R.. En nyt muista tarkkaan, tai sitten vaan siirryin muuhun, maailma kun on musaa täynnä.

N51

Eiks REMin nokkamies puhunut tuosta naisten huonosta kohtelusta? Voi olla Mike Pattonkin sanoi jotain.

Vierailija
68/118 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin juuri muutaman biisin Lies -levyltä. Kappaleet ovat uskomattoman hyvin sovitettuja, meheviä, hengittäviä, akustista ja sähkökitaraa hienosti yhdisteleviä ja lisäksi melodiat ovat parhaimmillaan upeita. Juuri musiikillinen nerous saa palaamaan näihin biiseihin. Sekoilusta viis, kaipa se oli menestyksen hinta.

Tämä on totuus. Gunnarit oli taidokas ja monipuolinen bändi, jonka aika on todistanut. Se on edelleen noilla kiertueillaan yksi suurimmista, edellään lähinnä Rolling Stones ja tällaiset. Joku Mötley Crue tai vastaavat on monta pykälää alemmalla tasolla. Rollarit totesi jo 1989 Gunnarien poikkeuksellisuuden, kun Axl ja izzy kävivät vetämässä kutsuttuna niiden keikalla yhden biisin bändin kanssa. Axl on tässä niin hyvä että kylmät väreet nousee. Itse Mick katsoo kateellisena nahkapöksyissä heiluvaa hoikkaa ja jäntevää "kilpailijaansa".

Sehän on ihan mikä bändeistä on yksi suurimmista, ei sen perusteella päätä tykkääkö jostain bändistä. En tykkää gunnareitten musiikista, mutta Mötley Crue on mulle se paras bändi ever, vaikkei siitä muut tykkäisi yhtään.

Vierailija
69/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä voinut sietää laulajan narisevaa vibraa. Voi luoja, menee radio välittömästi kiinni.

Vierailija
70/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että koko bändi hyytyi levyyn nimeltään Spaghetti Incident...

Surullisinta siinä on se, että ko. levyllä bändi kuulostaa hyvältä, rennommalta kuin Illusioneilla... nousujohteista ennen loppua :(

Voi kun olisivat menneet päättäväisesti yhdessä studioon '95 ja pukanneet levyn ulos 1996 niin kuin piti. Olisivat pelastaneet rockin jälleen kerran.

Sen sijaan Axl hurahti industrialiin, otti mukaansa jotain "kavereitaan" ja lopulta erakoitui.

Vierailija
71/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän loppui Gunnarit. Levytetty lokakuussa 1994. Tässäkin on toki mukana jo joku Huge-niminen kitaristi :(

Vierailija
72/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän loppui Gunnarit. Levytetty lokakuussa 1994. Tässäkin on toki mukana jo joku Huge-niminen kitaristi :(

Samalta vuodelta, ilmeisesti Axlin viimeinen näyttäytyminen julkisuudessa muutamaan vuoteen.

Vierailija
73/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta siinä on se, että ko. levyllä bändi kuulostaa hyvältä, rennommalta kuin Illusioneilla... nousujohteista ennen loppua :(

Voi kun olisivat menneet päättäväisesti yhdessä studioon '95 ja pukanneet levyn ulos 1996 niin kuin piti. Olisivat pelastaneet rockin jälleen kerran.

Sen sijaan Axl hurahti industrialiin, otti mukaansa jotain "kavereitaan" ja lopulta erakoitui.

Kuuntelin Ain´t it Funin ko. levyltä ja lueskelin vähän kommentteja. Tämähän on siis levyn paras cover ihan ilman Suomi-lasejakin ja kommenteissa todetaan sama. Tosin osa kommentoijista ei taida tajuta että se on cover. Joka tapauksessa levy on mainettaan parempi. Muistan kyllä kun se julkaistiin ja se sai aika laimean vastaanoton. Muutenkin aika oli muuttumassa ja Axl joutui senkin vuoksi limboon vuosikausiksi. Surullista aikaa. Vielä surullisempaa on se, että muut ex-gunnarit teki hemmetin hyvän rock-levyn Velvet Revolver-nimisenä ja jopa Izzy Stradlin oli soittelemassa huvin vuoksi näissä sessioissa. Siihen kun olisi saatu Axl ja niin olisi tullut 2000-luvun alkuun ihan aito Gunnari-levy joka oikeasti toimi. Levyhän meni listykköseksi ilman Axliakin, mutta en voi olla sommittelematta häntä siihen. Kaikki kunnia Weilandille toki.

Vierailija
74/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin Ain´t it Funin ko. levyltä ja lueskelin vähän kommentteja. Tämähän on siis levyn paras cover ihan ilman Suomi-lasejakin ja kommenteissa todetaan sama. Tosin osa kommentoijista ei taida tajuta että se on cover. Joka tapauksessa levy on mainettaan parempi. Muistan kyllä kun se julkaistiin ja se sai aika laimean vastaanoton. Muutenkin aika oli muuttumassa ja Axl joutui senkin vuoksi limboon vuosikausiksi. Surullista aikaa. Vielä surullisempaa on se, että muut ex-gunnarit teki hemmetin hyvän rock-levyn Velvet Revolver-nimisenä ja jopa Izzy Stradlin oli soittelemassa huvin vuoksi näissä sessioissa. Siihen kun olisi saatu Axl ja niin olisi tullut 2000-luvun alkuun ihan aito Gunnari-levy joka oikeasti toimi. Levyhän meni listykköseksi ilman Axliakin, mutta en voi olla sommittelematta häntä siihen. Kaikki kunnia Weilandille toki.

Esim tähän vokaaleihin Axl. Levyllä oli siis gunnareista Slash, Duff, Matt ja Izzykin treenivaiheessa. 

Vierailija
75/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Gunnareiden paluu tuli 15 vuotta liian myöhään uutta musiikkia ajatellen. 2000-luvun alussa olisivat voineet tehdä vielä kaikkien aikojen paluulätyn.

Kukaan kuunnellut Chinese Democracya? Millainen se on?

Vierailija
76/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Gunnareiden paluu tuli 15 vuotta liian myöhään uutta musiikkia ajatellen. 2000-luvun alussa olisivat voineet tehdä vielä kaikkien aikojen paluulätyn.

Kukaan kuunnellut Chinese Democracya? Millainen se on?

En ole jaksanut kuunnella kuin sieltä täältä. Tuotettu oudosti ja överisti, liikaa kokeellista meininkiä eikä se ole yhtään gunnarimainen levy tyylillisesti tai muutenkaan. Pidän tätä puhtaasti Axlin soolona ja sellaisena sitä olisi pitänyt markkinoidakin. Esim tuohon Velvet Revolverin ekaan levyyn verrattuna heikko, tosin tämä on vain minun mielipiteeni. Ymmärrän että Axlilla oli visio, mutta se ei toiminut tässä kontekstissa. Olisi vaan vetänyt soolona, niin ehkä se olisi mennyt paremmin.

Vierailija
77/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia hauskoja biisejä soittaa itse mutta en muuten ole ollut ikinä fani. Slash on tehnyt muutamia siistejä riffejä. Rose rääkyminen taas ihan kamalaa, samoin suurin osa biiseistä.

Sori fanit.

Vierailija
78/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kuvattu bändiä parhaimmillaan. Bändi soittaa rennosti, vaikka Axl yhtäkkiä häviää jonnekin (vessaan?). Soitto ei kuitenkaan lopu, vaan jatkuu hyvällä groovella. Kohta Axl tulee takaisin ja ottaa Slashin röökistä tulen omaansa ja homma jatkuu. Upea keikka ja biisi on yksi Gunnarien parhaita.

Sitten sama biisi, jossa Axlin äkkipikainen luonne ottaa vallan ja keikka päättyy mellakkaan. Niin ne vaihtui, koskaan ei tiennyt tuleeko hyvä veto vai tappelu.

Tietääkö kukaan mikä sairaus Axlia vaivasi kaikki ne vuodet? Nythän hän on parantunut ja hymyilee keikoilla jos tulee esim. teknisiä ongelmia. Ei ollut ennen semmoista :D

Psykiatrinen hoito ja lääkkeet kehittyivät harppauksin 90-00-luvuilla, eiköhän se koitunut Axlinkin siunaukseksi.

Vierailija
79/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä jaksoi kiinnostaa, aikuisena ei niinkään

Sama täällä. Ei sitä aikuisena liian hektinen ja sekava renkuttelu kiinnosta, niinkuin nuorempana. Nykyään melodisempaa ja musikaalisempaa musiikkia kuuntelen ja mielestäni hyvään suuntaan menty.

Vierailija
80/118 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Red Hot Chili Peppers on enemmän minun makuuni. Ja Rage Against The Machine.

Red hot chili peppers on naurettava nark'ipoppibändi, ei voi verratakaan Gunnareihin.

No ei ne Gunnaritkaan ihan streittejä poikia olleet, mutta muuten olen kyllä samaa mieltä, vaikka diggailen Pippureitakin.

Minun mielestä red hot chili peppers on jopa parempi kuin gunnarit. Erilainen musiikkityyli joo, mutta jotenkin tykkään siitä soundista. Ja on niilläkin hitaampia biisejä ja monta hittiä 2000-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä