Miksi nainen ei osaa päättää haluaisiko vihdoin naimisiin?
Miksi nainen ei osaa päättää haluaisiko vihdoin naimisiin?
Kommentit (47)
Oletteko kihloissa? Asutteko yhdessä?
Onko kyse siitä, että nainen ei ole varma, haluaako avioitua
a) ap:n kanssa?
b) kenenkään kanssa?
c) vielä 10 vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä?
Minkä ikäisiä olette?
Onko teillä lapsia?
Mitä avioliitto ja häät sinulle merkitsevät?
Ollaan yli 50 vuotiaita jo molemmat.
Molemmilla lapset jo aikuisia.
Avioliitto merkitsee minulle yhdessäoloa ja rakastamista. Häät viettäisimme vain kahden kesken, lopuksi kartanolla yöpyen.
Vierailija kirjoitti:
b) kenenkään kanssa?
c) vielä 10 vuoteen?
Olen kosinut häntä kyllä, mutta hän haluaa olla varma minusta ensin. Ollaan oltu vasta 10 kuukautta yhdessä.
Vuoden yhdessäolon jälkeen hän ehkä suostuisi muuttamaan kanssani yhteen.
Voi voi, tuollaisen kanssa ei pidä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska yksinkertaisesti ei halua naimisiin aloittajan kanssa. Seurustelu on ok, mutta ei sitoudu sen tiiviimmin koska tietää itsessään, ettei ole tarpeeksi tunnetta, vaan parempi saattaa tulla eteen hetkenä minä hyvänsä. Varoo, ettei silloin ole tehnyt hankalasti purettavia sitoumuksia, vaan pääsee lähtemään vaivatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska yksinkertaisesti ei halua naimisiin aloittajan kanssa. Seurustelu on ok, mutta ei sitoudu sen tiiviimmin koska tietää itsessään, ettei ole tarpeeksi tunnetta, vaan parempi saattaa tulla eteen hetkenä minä hyvänsä. Varoo, ettei silloin ole tehnyt hankalasti purettavia sitoumuksia, vaan pääsee lähtemään vaivatta.
Ei, lähinnä pelkää sitä että jätän hänet jostain syystä, siksi häntä pelottaa sitoutua minuun. Hän ei usko minua, vaikka sanon että en ikinä jättäisi häntä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, lähinnä pelkää sitä että jätän hänet jostain syystä, siksi häntä pelottaa sitoutua minuun. Hän ei usko minua, vaikka sanon että en ikinä jättäisi häntä.
Ap.
Eikös tuo ole jo vähän skitsoa. Ei halua sitoutua, kun pelkää, että jätät. Kummankohan tuossa pitäisi olla tekemättä suurempia sitoumuksia?
Hän on vain varovainen, ehkä ylivarovainen.
Ei liian lyhyen yhdessäolon jälkeen kannata tai voi pariutua liian nopeasti, sellaiselle nauraisi naapurin koiratkin.
Yhdessä voi olla vaikkei menisi naimisiin. Ei se avioliitto takaa parisuhteen pysyvyyttä ja sen purkaminen on vaivalloista.
Jotkut välttelevät avioliittoa jopa verotukseen liittyvistä syistä. Tämäkin estää sitten pariutumisen, kun toinen ei halua sitoutua liikaa tällaisen syyn takia. Ei uskoisi, ellei tietäisi.
Ainoa syy mennä avioliittoon on, että pari on lapseton. Avioliittohan on taloudellinen sopimus.
Kymmenen kuukautta on aika lyhyt aika. Jos hänellä on takanaan ero, hän voi ihan aiheesta olla varovainen, on vaikea luottaa toiseen. Kärsivällisyyttä!
Päättämätön haikailee niitä mahdollisia parempia, jotka ovat yhden sormiliikkeen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Onko teillä lapsia?
Mitä avioliitto ja häät sinulle merkitsevät?Ollaan yli 50 vuotiaita jo molemmat.
Molemmilla lapset jo aikuisia.
Avioliitto merkitsee minulle yhdessäoloa ja rakastamista. Häät viettäisimme vain kahden kesken, lopuksi kartanolla yöpyen.
Ei tuon ikäiset yleensä enää mene naimisiin. Muista, että avioliitto on hankala taloudellinen sopimus, joka voi pilata toisen talouden pahasti. Avioehto tietenkin tulee, mutta leskellä on mm. asumisoikeus yhteiseen asuntoon, joka tekee avioitumisen useimmille taloudellisista syistä mahdottomaksi. Siinä vetää maton lapsiensa alta.
Paljonko teillä on ikäeroa ja kumpi on vanhempi?
Mitä järkeä edes mennä naimisiin? Onko se se omistuksen tunne joka siitä tulee? Luulet omistavasi toisen koko loppuelämän kun joku typerä pätijä lausuu AAMEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) kenenkään kanssa?
c) vielä 10 vuoteen?Olen kosinut häntä kyllä, mutta hän haluaa olla varma minusta ensin. Ollaan oltu vasta 10 kuukautta yhdessä.
Mikä on oma motiivisi naimisiin noin lyhyen seurusteluajan jälkeen? Oletko ihan järjessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) kenenkään kanssa?
c) vielä 10 vuoteen?Olen kosinut häntä kyllä, mutta hän haluaa olla varma minusta ensin. Ollaan oltu vasta 10 kuukautta yhdessä.
10 kuukautta??? Ja oot kosinut jo "monta kertaa"? Ihan sama kuinka upeelta tyypiltä vaikuttaisit, mutta tollanen hätäily herättäisi mussa epäilyt 🚩🚩🚩🚩🚩 en ainoastaan jättäisi menemättä naimisiin, vaan saattaisin jättää kokonaan.
Ap voi olla narsisti, jos on kosinut alle vuoden seurustelun jälkeen. Naisen lompakkoko kiinnostaa?
Tuo käytös olisi red flag. Tehän ette edes asu yhdessä, joten mikä kiire naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla narsisti, jos on kosinut alle vuoden seurustelun jälkeen. Naisen lompakkoko kiinnostaa?
Tuo käytös olisi red flag. Tehän ette edes asu yhdessä, joten mikä kiire naimisiin?
Niin, ihme kiire hurmata jalat alta, eikö jaksa enää näytellä mukavaa, vaan pitää päästä lyömään homma lukkoon niin voi rentoutua ja alkaa olla oma kus..ää itsensä? Ja menee jo painostukseksi kosia monta kertaa 10 kuukaudessa.
Minkä ikäisiä olette?
Onko teillä lapsia?
Mitä avioliitto ja häät sinulle merkitsevät?