Miksi nainen ei osaa päättää haluaisiko vihdoin naimisiin?
Miksi nainen ei osaa päättää haluaisiko vihdoin naimisiin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla narsisti, jos on kosinut alle vuoden seurustelun jälkeen. Naisen lompakkoko kiinnostaa?
Tuo käytös olisi red flag. Tehän ette edes asu yhdessä, joten mikä kiire naimisiin?
Niin, ihme kiire hurmata jalat alta, eikö jaksa enää näytellä mukavaa, vaan pitää päästä lyömään homma lukkoon niin voi rentoutua ja alkaa olla oma kus..ää itsensä? Ja menee jo painostukseksi kosia monta kertaa 10 kuukaudessa.
On kyllä ihan oma rahakas lompakko olemassa omasta takaa, en ole kiinnostunut naisen rahoista :)
Mitä tarkoitat kusipääsyidellä?
En kyllä omasta mielestäni ole kovin painostava, tiedän että se vasta tappaakin rakkauden.
Enkä tunnusta olevani narsisti, päinvastoin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä?
Minkä ikäisiä olette?
Onko teillä lapsia?
Mitä avioliitto ja häät sinulle merkitsevät?Ollaan yli 50 vuotiaita jo molemmat.
Molemmilla lapset jo aikuisia.
Avioliitto merkitsee minulle yhdessäoloa ja rakastamista. Häät viettäisimme vain kahden kesken, lopuksi kartanolla yöpyen.
Ei tuon ikäiset yleensä enää mene naimisiin. Muista, että avioliitto on hankala taloudellinen sopimus, joka voi pilata toisen talouden pahasti. Avioehto tietenkin tulee, mutta leskellä on mm. asumisoikeus yhteiseen asuntoon, joka tekee avioitumisen useimmille taloudellisista syistä mahdottomaksi. Siinä vetää maton lapsiensa alta.
Paljonko teillä on ikäeroa ja kumpi on vanhempi?
Muutama vuosi ikäeroa, nainen on minua vanhempi.
Ei kummankaan talous ole kaatumassa avioliitosta ja avioehto tietenkin tulee.
Ihan vain rakkaudesta haluan avioliittoon hänen kanssaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
koska hänestä on hyödyllistä seurustella sinun kanssa, vaikka taloudellisista syistä. hän aikoo kuitenkin mennä naimisiin varakkaamman ja komeamman miehen kanssa. eikä näe sinua lastensa isänä, vaan haluaa synnyttää toisenlaiselle miehelle. sinun kannattaa itse jättää hänet ja etsiä, joku joka oikeasti pitää sinusta kiinni.
Näyttäkääs mulle joku suomalainen nainen, joka jotenkin hyötyy miehestään taloudellisesti. ;) Mistä näitä tarinoita aina keksitään, kun en itse tiedä ketään naista joka ei maksaisi omia kulujaan??? Eihän täällä kellään ole rahaakaan (siis miehillä) millä mällätä toisen varoilla.
Mutta joo ap, ehkä kannattaa nyt vain kysyä naiselta, että mitkä asiat saavat epäröimään, ja että voisitteko yhdessä keksiä tapoja lieventää niitä epäilyksiä. Hyvä sinunkin tietää, jos kerran joku ongelma sattuisi olemaan, esim. ettei koe että olet sittenkään oikea tyyppi. Mutta voi olla joku yhdessä selvitettäväkin asia. Onnea matkaan! Puhumalla selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska hänestä on hyödyllistä seurustella sinun kanssa, vaikka taloudellisista syistä. hän aikoo kuitenkin mennä naimisiin varakkaamman ja komeamman miehen kanssa. eikä näe sinua lastensa isänä, vaan haluaa synnyttää toisenlaiselle miehelle. sinun kannattaa itse jättää hänet ja etsiä, joku joka oikeasti pitää sinusta kiinni.
Näyttäkääs mulle joku suomalainen nainen, joka jotenkin hyötyy miehestään taloudellisesti. ;) Mistä näitä tarinoita aina keksitään, kun en itse tiedä ketään naista joka ei maksaisi omia kulujaan??? Eihän täällä kellään ole rahaakaan (siis miehillä) millä mällätä toisen varoilla.
Mutta joo ap, ehkä kannattaa nyt vain kysyä naiselta, että mitkä asiat saavat epäröimään, ja että voisitteko yhdessä keksiä tapoja lieventää niitä epäilyksiä. Hyvä sinunkin tietää, jos kerran joku ongelma sattuisi olemaan, esim. ettei koe että olet sittenkään oikea tyyppi. Mutta voi olla joku yhdessä selvitettäväkin asia. Onnea matkaan! Puhumalla selviää.
Kiitos!
AP
Ei ole taloudesta kysymys, molemmilla omat rahakkaat taloudet.
Nainen on vanhempi, muutamalla vuodella.