Katri sai tarpeekseen naisten karvoitusta arvostelevista miehistä: Harva mies tietää
https://www.iltalehti.fi/keho/a/27d7e04c-5bde-40a1-bfaa-5c2d6a76d819
Harva mies tietää, kuinka paljon häpeää me naiset voimme karvoista kokea.
Mä tiedän monta poikaa, joille naisen karvoitus on ick, mutta en tiedä yhtään miestä, jolle se olisi ick, Katri kertoo Tiktok-videollaan.
Katri kokee, että jokaisella on vapaus olla juuri sellainen kuin on. Jokainen saa poistaa karvoituksensa tai kasvattaa niitä.
Kommentit (161)
Mutta jos miehellä on valtoimenaan tursuavat karvat pitkin poikin kiveksiä ja alavatsaa, niin on se naiselle 🤮🤮🤮🤢🤢
Kaksinaismoralismia.
Minusta vaan siistitty alapää on esteettisempi sekä miehillä että naisilla, villinä kasvavat puskat eivät sytytä.
M35
Oudon näköinenämmä. Ketkä tuollaista seuraa.
Mitä ihme neitejä miehistä on tullut, jos naisen normaali alapääkarvoitus on turn off? En voi olla hämmästelemättä. Kyllä on heppoiset vietit nykyajan nuorilla miehillä, jos muna siitä lerpahtaa, kun näkee pil lu kar van. Uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
"Jokaisella on vapaus olla juuri sellainen kuin on."
Tämä kuitenkin koskee ilmeisesti vain oikeutta kasvattaa karvansa, mutta ei oikeutta siihen, että jokainen ihminen voi pitää seksuaalisesti viehättävänä juuri sellaisia ihmisiä kuin sattuu pitämään. Tykkäisiköhän Katri siitä, jos alkaisin tytöttelemään häntä vain, jos hän ei satu pitämään jotain ominaisuutta minussa seksikkäänä?
-mies
Hyvin sanottu! Olen aikuinen mies ja tiedän mistä pidän. Jos se häiritsee jotain katria, niin se ei ole minun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
"Osa tutuista miehistä on kertonut arvioivansa jopa naisten pyllyreiän esteettisyyttä", siinä sanotaan. Tietääköhän ne kuinka totta tuo on.
Totta kai me ihastellaan myös pyllyreikää! Doggyssa se on ihanasti esillä.
Taasko siellä on joku nainen ulisemassa?
laiskapaska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ihmetellä sitten jos miestä ei seksi kiinnosta, jos nainen ei halua ajella karvojaan.
T: MiesMä olen muutamalle naiselle joutunut sanomaan, että munaa ei tule, jos ei karvat rupee kasvamaan. Kiltisti jokainen lakkas sheivaamasta. Minä olen niitä vanhan koulukunnan miehiä, jotka vaativat, että aikuisella naisella pitää olla alapäässä karvat.
Meidän kaikkien naisten puolesta, jotka inhoavat sheivaamista, olet aivan ihana. Älä muutu <3
? Todellakaan kenenkään ei tarvitse tulla minulle kertomaan pitääkö minun sheivata vai ei satibsitten käyttää asiaa kiristysvälineenä. Tuollainen mies saisi lähteä heti, tiedä millä seuraavaksi kiristäisi. Itse päätä, miehellä ei ole tässä sananvaltaa eikä kommentointi oikeutta puoleen eikä toiseen. En minäkään miehen karvoille aseta vaatimuksia. Oikeaa hyväksyntää ei ole karvojen vaatiminen, vaan se että asialla ei ole merkitystä suuntaan eikä toiseen eikä sitä nosteta suhteen pelivälineeksi. Tulipa ällöttävä olo tämän ketjun miehistä vaatimuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en halua karvaista naista.
Miehenä😂🤣😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ilmenikö tuosta jutusta ylipäätään, että onko Katria todellisuudessa mollattu alapään karvojen takia, vai onko tämä joku Katrin oma fantasia asiasta?
Julkisuudentyrkky bimbo koko Katri, joka syyllistää kaikkia miehiä asiasta, joka ei pidä paikkaansa. Nuoret naiset ne tuntuvat kyttäävän toisten nuorten naisten karvoitustasoa, miehet tuskin asiasta juuri piittaavat, ainakaan miehiksi kasvaneet ja kypsyneet teiniviiksi-pojankloppien tai incelien sijasta.
Oma mielipiteeni miehenä on, että naisella on karvoitus ja esimurrosikäisillä tytöillä karvaton viivapimppa, mutta mies ei piittaa lapsista vaan naisista. Omalla naisellani on totta kai täysi puska, enkä minäkään tietysti omia karvojani ajele. Mutta jos nyt jostain syystä puolisoni haluaisi alapäähygieniaansa heikentää ja ajaa karvat pois, niin sittenpähän ajaisi.
Katrit saavat painua minun puolestani vit tuun tai Instagramiin, sama asia.
Todennäköisesti on. Olen itsekin kuullut useammalta mieheltä, miten olen liian karvainen, jos sheivaan on sänki jne. Jaloissa karvaa jne., esim. nykyinen (varmaan tuleva ex-mieheni) jaksoi jokaikinen kerta mankua karvoista. Yksi aikoinaan jopa kommentoi alapäätä että tiedätkö että sulla on luomi täällä, toivottavasti ei tule lisää. Tissien kokoa on kommentoinut moni nimenomaan siitä näkökulmasta että ne on liian pienet. Ne siis on 75E:t mutta olen pieni, joten ei ne isoilta näytä. Kuulemma aiemmin D:t oli oikeasti isot. Ja mitä kaikkia mahdollisia muita vikoja sitä nyt ihmisessä saattaa olla. Jotkut kommentoineet jopa että tavara on löysä. On tietysti niitäkin, jotka eivät ole sanoneet mitään arvostelevia kommentteja mutta todella moni on. Tähän vielä yhdistetään usein painostaminen tiettyihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ihmetellä sitten jos miestä ei seksi kiinnosta, jos nainen ei halua ajella karvojaan.
T: Mies
Mikä mies?😂😂😂😂
Joskus olin naisen kanssa jolla oli posliini. Huvittavaa ettei kumpikaan edes maininnut sängyssä asiasta ääneen. Naisen katseesta ja eleistä ymmärsin kuitenkin täysin
mitä mieheltä odotettiin.
Totta on kyllä että posliinia on mukavampi nuolla kuin karvaista.
Eikä sekään ole mukavaa jos naisen sääret ovat karvaiset kuin itselläni miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmenikö tuosta jutusta ylipäätään, että onko Katria todellisuudessa mollattu alapään karvojen takia, vai onko tämä joku Katrin oma fantasia asiasta?
Julkisuudentyrkky bimbo koko Katri, joka syyllistää kaikkia miehiä asiasta, joka ei pidä paikkaansa. Nuoret naiset ne tuntuvat kyttäävän toisten nuorten naisten karvoitustasoa, miehet tuskin asiasta juuri piittaavat, ainakaan miehiksi kasvaneet ja kypsyneet teiniviiksi-pojankloppien tai incelien sijasta.
Oma mielipiteeni miehenä on, että naisella on karvoitus ja esimurrosikäisillä tytöillä karvaton viivapimppa, mutta mies ei piittaa lapsista vaan naisista. Omalla naisellani on totta kai täysi puska, enkä minäkään tietysti omia karvojani ajele. Mutta jos nyt jostain syystä puolisoni haluaisi alapäähygieniaansa heikentää ja ajaa karvat pois, niin sittenpähän ajaisi.
Katrit saavat painua minun puolestani vit tuun tai Instagramiin, sama asia.
Todennäköisesti on. Olen itsekin kuullut useammalta mieheltä, miten olen liian karvainen, jos sheivaan on sänki jne. Jaloissa karvaa jne., esim. nykyinen (varmaan tuleva ex-mieheni) jaksoi jokaikinen kerta mankua karvoista. Yksi aikoinaan jopa kommentoi alapäätä että tiedätkö että sulla on luomi täällä, toivottavasti ei tule lisää. Tissien kokoa on kommentoinut moni nimenomaan siitä näkökulmasta että ne on liian pienet. Ne siis on 75E:t mutta olen pieni, joten ei ne isoilta näytä. Kuulemma aiemmin D:t oli oikeasti isot. Ja mitä kaikkia mahdollisia muita vikoja sitä nyt ihmisessä saattaa olla. Jotkut kommentoineet jopa että tavara on löysä. On tietysti niitäkin, jotka eivät ole sanoneet mitään arvostelevia kommentteja mutta todella moni on. Tähän vielä yhdistetään usein painostaminen tiettyihin juttuihin.
Iletko varma ettei se luomi ole kondylooma syylä tai sitten varsisyylä joka on taas vaaraton mutta epäesteettisen näköinen. Niitä on tavallisesti kaulalla mutta voi tulla sukuelimiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos miehellä on valtoimenaan tursuavat karvat pitkin poikin kiveksiä ja alavatsaa, niin on se naiselle 🤮🤮🤮🤢🤢
Kaksinaismoralismia.
Miehellä kuuluu olla alavatsalla karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse heti käyttämässä häpäisytaktiikkaa ja pojittelemassa miehiä.
Eihän ole. Tuossa puhutaan sekä pojista, että miehistä. On olemassa poikia ja miehiä ihan niin kuin on olemassa tyttöjä ja naisia.
Ei ole "häpäisytaktiikkaa" puhua pojasta, jos kerran sanoja on poika.
Lue ketjun otsikko, Einstein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuitenkin koskee ilmeisesti vain oikeutta kasvattaa karvansa, mutta ei oikeutta siihen, että jokainen ihminen voi pitää seksuaalisesti viehättävänä juuri sellaisia ihmisiä kuin sattuu pitämään. Tykkäisiköhän Katri siitä, jos alkaisin tytöttelemään häntä vain, jos hän ei satu pitämään jotain ominaisuutta minussa seksikkäänä?
-mies
Hyvin sanottu! Olen aikuinen mies ja tiedän mistä pidän. Jos se häiritsee jotain katria, niin se ei ole minun ongelmani.
Ei Katri sanonutkaan, etteikö mies saisi pitää mistä haluaa, mutta hän sanoi, että jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on ja pitää karvansa, jos haluaa. Jos mies ei tykkää karvoista, hänellä on täysi oikus olla pitämättä, mutta se ei tarkoita sitä, että naisten sitten pitäisi ajella karvansa jos ei halua.
Sitten mies vaan jättää ne luonnolliset, eli "karvaiset naiset" rauhaan.
Jos sinä aikuisena miehenä pitäisit kaljuista naisista, ei se tokikaan tarkoita sitä, että kaikkien naisten pitäisi olla kaljuja. Ei Katri keillä sinua tykkäämästä karvattomista naisista, hän vaan sanoi, että jokainen, eli sinäkin saat olla juuri sellainen, kuin haluat. Naisten ei vain tarvitse olla sinulle mieliksi, koska nekin saa olla sellaisia , kuin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Ei Katri sanonutkaan, etteikö mies saisi pitää mistä haluaa, mutta hän sanoi, että jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on ja pitää karvansa, jos haluaa. Jos mies ei tykkää karvoista, hänellä on täysi oikus olla pitämättä, mutta se ei tarkoita sitä, että naisten sitten pitäisi ajella karvansa jos ei halua.
Sitten mies vaan jättää ne luonnolliset, eli "karvaiset naiset" rauhaan.
Jos sinä aikuisena miehenä pitäisit kaljuista naisista, ei se tokikaan tarkoita sitä, että kaikkien naisten pitäisi olla kaljuja. Ei Katri keillä sinua tykkäämästä karvattomista naisista, hän vaan sanoi, että jokainen, eli sinäkin saat olla juuri sellainen, kuin haluat. Naisten ei vain tarvitse olla sinulle mieliksi, koska nekin saa olla sellaisia , kuin haluavat.
Onko naisilta siis poistettu väkisin karvoja vai mikä tämän ruikutuksen syy nyt oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin naisen kanssa jolla oli posliini. Huvittavaa ettei kumpikaan edes maininnut sängyssä asiasta ääneen. Naisen katseesta ja eleistä ymmärsin kuitenkin täysin
mitä mieheltä odotettiin.Totta on kyllä että posliinia on mukavampi nuolla kuin karvaista.
Eikä sekään ole mukavaa jos naisen sääret ovat karvaiset kuin itselläni miehenä.
Et vain osaa, kukaan ei halua, että karvaista kohtaa nuollaan. Oikea mies tietää oikeat paikat.
Miten tatskoista ei tunenta häpeää. Ne ovat tökeröjä töhryä isolla vaikka olisivat teknisesti kauneita. Häpeä taitaa tulla k*ullikaruselli-hommista ja sitten syytetään jotain karvoja kun alkaa omatunto nalkuttaa
Miehenä en halua karvaista naista.