Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa deitti-ilmoituksen kanssa

Vierailija
14.04.2023 |

En ole saanut yli puoleen vuoteen ainuttakaan vastausta, joten tässä on nyt jotain pahasti vialla. Auttakaapa vähän. Mitä kannattaisi muuttaa?

"Olen lapseton keski-ikäinen mies, enkä halua lapsia myöskään tulevaisuudessa yhtäältä ikäni vuoksi ja toisaalta siksi, että teen työtä lasten parissa, enkä tahdo lapsiarjen rinnalle toista lapsiarkea. Olen introvertti ja tarvitsen palautumista hälystä ja häiriöstä. Koti on minulle lepoon ja rentoutumiseen.

Kouluja olen käynyt maisterintutkinnon verran. Vapaa-aikanani laitan ruokaa, leivon, kirjoitan ja luen. Lapin vaellukset ja kajakkimelonta ovat minulle mieluista puuhaa, enkä kameraakaan vierasta.

Talvisin hiihtelen umpihankea ja kesäisin kävelen maastoissa, joihin kumisaappaat ovat omiaan. Harrastan myös kotitarvekalastusta sekä viihtyäkseni että lihantuotannon haittojen välttämiseksi ja vähentämiseksi. Joskus käyn lintu- tai jänismetsällä, joskin se on harvinaista.

Toivon, että sinulla ei ole alle kouluikäisiä lapsia eikä kiire muuttaa yhteen. Mukavaa olisi, jos jokin harrastuksistani tai kiinnostuksen kohteistani viehättäisi sinuakin, koska puhumisen tarpeeni täyttyy töissä, joten vapaa-aikaa viettäisin mieluummin yhdessä puuhastellen kuin sosialisoiden.

Täytyy vielä lopuksi varoittaa, että luontomatkailua lukuun ottamatta en ole matkusteluhaluinen. Reissaaminen väsyttää minua. Parhaimmat matkani teenkin kirjojen sivuilla.

Jos haluat tutustua, ota toki yhteyttä, niin vaihdetaan muutama rivi ja tavataan vaikka nuotiolla. Etsin pitkää parisuhdetta, enkä halua tavata pelkästään ihon ilojen vuoksi."

Lisäksi on kolme kuvaa, joihin ei liity eläinten riiputtamista, moottoripyöriä, autoja tai vastaavia, joita monet naiset kai vieroksuvat. Kuvista näkyy selvästi sekä kasvot että vartalo. Olen normaalipainoinen ihan tavallisen näköinen mies. En mikään komistus, mutta en omasta mielestäni rumakaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen mutta onhan sillä väliä oletko 45-vuotias mies vai 62-vuotias.

Keski-ikä On noin 45-65: joidenkin mielestä 40-60.

Hoikka tyttömäinen 40-50 v menee helposti kymmenen vuotta nuoremmasta ja vanhoihin varsiin tehty pönäkkä joustamaton 60 v voi näyttää 80v heitttämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme