Jasper Pääkkösen kalsarimainos
Surettaa, että itseään suurena tähtenä pitävä mies on noin nuiva. Ensiksi haluaa siivunsa otherdanishguy-menestyksestä, mutta vaikka taatusti on tiennyt alun alkaen yrityksen vahvuudesta joka on hulvaton huumori, niin nyt vaatii korvauksia siitä, että oma kalsarikuva levisi enemmän kuin oli ymmärtänyt.
Minulta meni maku Jasper Pääkköseen.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan älyttömästä mesoamisesta, raiskaukseen (!!!!) vertaamisesra ja ylidramaattisesta minä-mnä-minä -showsta kyllä nyt kehkeytyi todellinen mainehaitta.
Tämä! Todella asiatonta verrata raiskaukseen. Mitähän sen päässä on liikkunut?
Enempi kun sinun päässä. On niin monessa mukana ollut, että moukat ovat kaukana jäljessä päätään aukomassa. Tottakai jokainen oikeuksistaan puoliaan pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Jasper on? Joku salkkaritähtikö?
Jasperi on tämä kenellä uudet hampaat. Pureskelee nyt niillä=D
Onko kaikki Salkkari-kaunottaret sekaisin päistään...?
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Jasper on? Joku salkkaritähtikö?
Kasper, Jesper, Joonatan ja Jasper.
Mitä väliä jos joku on paita päällä jossain mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
JP on niin vastenmielinen tyyppi että minä en osta kalsareita joita hän mainostaa. Pilkut saatte lisätä itse, en jaksa.
Ihan hailee sun mielipide. Hän on pitkin ulkomaita pidetty. Monessa mukana. Löylysaunan asiakkaat kehuvat. On Suomen kalasuojelussa kärkimiehiä. Joten hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kokee tulleensa raiskatuksi. Mutta kuka raiskasi?
On siellä melonnassa mela vilahtanu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan älyttömästä mesoamisesta, raiskaukseen (!!!!) vertaamisesra ja ylidramaattisesta minä-mnä-minä -showsta kyllä nyt kehkeytyi todellinen mainehaitta.
Tämä! Todella asiatonta verrata raiskaukseen. Mitähän sen päässä on liikkunut?
Suuren luonnenäyttelijän ja maailmanluokan tähden ego on raiskattu! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP on niin vastenmielinen tyyppi että minä en osta kalsareita joita hän mainostaa. Pilkut saatte lisätä itse, en jaksa.
Ihan hailee sun mielipide. Hän on pitkin ulkomaita pidetty. Monessa mukana. Löylysaunan asiakkaat kehuvat. On Suomen kalasuojelussa kärkimiehiä. Joten hyvä tyyppi.
Ihan yhtä hailee on sun mielipide. Naurettavaa väninää. Yritys lopetti materiaalin käytön välittömästi ja pyysi Jasperilta anteeksi. Kyllä tämä Pääkkönen nyt on ihan kohtuuton diiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jesper tuntenu painetta anuksessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä hailee on sun mielipide. Naurettavaa väninää. Yritys lopetti materiaalin käytön välittömästi ja pyysi Jasperilta anteeksi. Kyllä tämä Pääkkönen nyt on ihan kohtuuton diiva.
Nuolas Pääkkösen persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hailee, mutta tunsit kuitenkin pakottavaa tarvetta ulista. 😂
Tässähän on ollut kyse hyväksikäytöstä. Vähän niin kuin jos soitettaisiin mainoksessa joku biisi maksamatta korvauksia. Jasperin kanssa ei haluttu sopia tv-mainoksesta, koska olisi jouduttu maksamaan. Yritettiin käyttää hyväksi. Jos firma ei ala maksamaan, on hyväksikäyttö vietävä oikeuteen tai homaa leviää koko ajan kuten nyt on jo käynytkin. Tarvitaan isoja sanoja, jotta korvaukset maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jesper tuntenu painetta anuksessaan?
Onko noissa kalsareissa joku sisäänommeltu anustappi vai?
Vierailija kirjoitti:
Ukomaississa elokuvissa. Helsingissä omistaa hienon Löyly saunan. Kalansuojelussa ym. Ym. Käy lukemassa. On tosiaan enemmän kun salkkari näyttelijä. Terävä on päästään. Tee samat perässä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jotenkin ymmärtäisin oikeusprosessin, jos yritys olisi haistattanut paskat Pääkkösen vaatimuksille ja todenneet jatkavansa kampanjaa kun sellaiseen kerran oli ryhdytty. Mutta ei, todella reilusti ja tyylikkäästi toimivat. Ja aivan hevonpaskaa, että on muka tuollaisen varsin tyylikkään ja onnistuneen kampanjan vuoksi menetetty nyt muka töitä ja mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukomaississa elokuvissa. Helsingissä omistaa hienon Löyly saunan. Kalansuojelussa ym. Ym. Käy lukemassa. On tosiaan enemmän kun salkkari näyttelijä. Terävä on päästään. Tee samat perässä.....
Hyvinhän tuo on kieltämättä menestynyt, vaikka esim. Blackkklansman onkin Spike Leen paskimpia leffoja ja Pääkkösen ylinäyttelevä suoritus siinä hehkutukseen nähden aivan karmea pettymys.
Jasper on esiintynyt elokuvassa munasilteen mutta nyt hänen uransa on pilalla kun hänet nähdään alushousut jalassa.