Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasper Pääkkösen kalsarimainos

Vierailija
14.04.2023 |

Surettaa, että itseään suurena tähtenä pitävä mies on noin nuiva. Ensiksi haluaa siivunsa otherdanishguy-menestyksestä, mutta vaikka taatusti on tiennyt alun alkaen yrityksen vahvuudesta joka on hulvaton huumori, niin nyt vaatii korvauksia siitä, että oma kalsarikuva levisi enemmän kuin oli ymmärtänyt.
Minulta meni maku Jasper Pääkköseen.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä närkästyksen jos tv-mainoksesta ei oltu sovittu, mutta hänen kielenkäyttönsä ja ylimielinen asenne menee vähän yli..."(Mainos) on vahingoittanut uraani, töitäni, imagoani ja ammatillista uskottavuuttani niin vakavasti, että asiassa on ryhdyttävä toimenpiteisiin", Pääkkönen kirjoitti. En nyt näkisi että näin vakavasta asiasta kuitenkaan kyse.

Vierailija
2/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä närkästyksen jos tv-mainoksesta ei oltu sovittu, mutta hänen kielenkäyttönsä ja ylimielinen asenne menee vähän yli..."(Mainos) on vahingoittanut uraani, töitäni, imagoani ja ammatillista uskottavuuttani niin vakavasti, että asiassa on ryhdyttävä toimenpiteisiin", Pääkkönen kirjoitti. En nyt näkisi että näin vakavasta asiasta kuitenkaan kyse.

Tämä hänen oma tekstinsä kyllä vahingoitti mainettaan huomattavasti enemmän kuin jotkut kalsarimainokset...  mitä ihmettä..  

Onko Jasperin vaimo menettänyt kiinnostuksensa Jasperiin tämän myötä vai menettikö Jasper kaikkien aikojen elokuvaroolin? 

Olisin ymmärtänyt senkin että vetää oikeuteen tuon firman kyseisistä asioista, mutta mitä tämä itku on?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän oli itse omistajana tuossa firmassa! Kyllä nyt on varmaan kyse jostain muusta kärhämästä, mikä siellä kulisseissa on sattunut ja Pääkkönen sitten päättänyt nostaa oikeusjutun. Hesarin mukaan hän suostui kuvaan ja printtimainokseen, mutta ei olisi halunnut vissiin, että kampanjamateriaalia käytetään sen enempää? Yritys väittää, että Pääkkösen kanssa olisi sovittu brändilähettiläänä toimimisesta.

Miksi joku EI haluaisi, että firma, jossa on itse omistajana menestyy?

IL: Jasper Pääkkönen yllättää - mukana uuden suomalaisen kalsaribrändin omistajissa

Kansainvälistä näyttelijänuraa parhaillaan tekevä Jasper Pääkkönen on yksi omistajista suomalaisessa The Other Danish Guy -alusvaatebrändissä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201808142201136494

Vierailija
4/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin Jasperin pahastumista ja vaateita. Jokainen meistä pitää oikeuksistaan... Vai olisiko pitänyt jättää sikseen... Ei tietenkään.

Vierailija
5/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia puoliensa pitämistä. Mistä sovitaan, siinä pysytään. Totta kai on hänen elämäänsä haittaa. Ei yhtään ylimielistä.

Vierailija
6/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei olisi edes huomannut hänen esiintymistään. Nekin, jotka ihmeen kaupalla olisivat huomanneet, olisivat puolessa sekunnissa unohtaneet koko jutun eikä siitä olisi mitään mainehaittaa syntynyt.

Sen sijaan älyttömästä mesoamisesta, raiskaukseen (!!!!) vertaamisesra ja ylidramaattisesta minä-mnä-minä -showsta kyllä nyt kehkeytyi todellinen mainehaitta.

En todellakaan haluaisi tekemisiin tämäntyyppisten ihmisen kanssa. Hirveä draama syntyy joidenkin kanssa, kun joku vahingossa antaa teen sijasta puolihuolimattomasti kahvia, vaikka kaikkien pitäisi tietenkin tietää, mitä galaksin kokoisen persoona aina juo.

Vierailija
7/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin Jasperin pahastumista ja vaateita. Jokainen meistä pitää oikeuksistaan... Vai olisiko pitänyt jättää sikseen... Ei tietenkään.

Minä en ymmärrä. Sitähän luulisi, että hän itse omistajan roolissa olisi muiden omistajien kanssa pystynyt sopimaan omasta palkkiostaan ja ehdoistaan. Hänenhän on itse myös täytynyt taloudellisesti hyötyä kampanjasta, kerta omisti firmaa.

Vierailija
8/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin multakin meni. Mikähän siinä on niin kauhean kamalaa. Tuskin ketään edes kiinnosti.

Vierailija
9/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmeellisesti hoidettu koko homma. Miksi on julkaissut noita omia kommenttejaan? Eikö hänellä ole ketään pr-henkilöä tai vastaavaa joka olisi voinut kirjoittaa asiallisen tiedotteen asiasta? Nolon ja vähän hölmön kuvan saa tämän perusteella hänestä.

Vierailija
10/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihmeellisesti hoidettu koko homma. Miksi on julkaissut noita omia kommenttejaan? Eikö hänellä ole ketään pr-henkilöä tai vastaavaa joka olisi voinut kirjoittaa asiallisen tiedotteen asiasta? Nolon ja vähän hölmön kuvan saa tämän perusteella hänestä.

Eihän nuo tekstarit edes olleet kovin asiallisia. Näinkö vapaamuotoisesti asioita hoidetaan?

Vierailija
11/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkkönen jauhaa paskaa, oli ensimmäinen ajatukseni kun luin uutisen. Noille näyttelijöille kaikki julkisuus on parasta julkisuutta, mutta ilmeisesti tässä on kyse vain rahallisen korvauksen suuruudesta...

Unettomiä öitä, my ass...

Vierailija
12/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikein, että pitää puoliaan. Ei ketään saa rahastaa noin vain. 

Vierailija
13/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin multakin meni. Mikähän siinä on niin kauhean kamalaa. Tuskin ketään edes kiinnosti.

Itse sain tietää, että Pääkkönen on ylipäänsä tehnyt yhteistyötä alusvaatebrändin kanssa vasta tästä oikeusjutusta ja siihen liittyvästä uutispinnista.

Vierailija
14/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasperhan se tässä nyt aikoo rahastaa.

Vierailija
15/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun pitää puoliaan. 

Vierailija
16/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan älyttömästä mesoamisesta, raiskaukseen (!!!!) vertaamisesra ja ylidramaattisesta minä-mnä-minä -showsta kyllä nyt kehkeytyi todellinen mainehaitta.

Tämä! Todella asiatonta verrata raiskaukseen. Mitähän sen päässä on liikkunut?

Vierailija
17/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasperhan se tässä nyt aikoo rahastaa.

No hyvä, jos on aihetta siihen. 

Vierailija
18/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa joku linkki niihin kalsarikuviin? Missä niitä on voinut edes nähdä?

Vierailija
19/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tämä Jasper on? Joku salkkaritähtikö?

Vierailija
20/116 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä viestittely ja oikeudenkäynti enemmän mustaa hänen mainettaan kuin joku alusvaatemainos, mikä ihmisille on ihan yhdentekevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi