Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rairuoho "lopetetaan"? Mikä on hyvä keino?

Vierailija
14.04.2023 |

Miten pääsiäiseltä jäänyt rairuoho lopetetaan? Heitänkö vaan roskiin? Sääli on heittää kasvavaa ruohoa roskiin mutta mitä sillä tekee enää??

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille kylmästi, että sinun talossa ei ole tilaa teille molemmille.. it's not me, it's you. Ja kippaat biojäteastiaan.

42/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten söpöä. Minulla on vain muovinen rairuoho koska en hyväksy sitä että elävä kasvi vangitaan ihmisten koristeeksi.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske raikuilta taju pois ensin ja sitten uuniin 300 asteeseen muutamaksi minuutiksi.

Vierailija
44/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Ohisalolta miten se käy kivuttomasti.

Vierailija
45/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäkää tänne!

Vihreä liitto rp.

Mannerheimintie 15b A 4.krs

00260 Helsinki

Vierailija
46/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie kasvilääkärille lopettavaksi. Piikki on armeliain tapa lopettaa rairuoho. Pääset itsekin helpommalla, vaikka joudut maksamaan vähän.

Vapauta se luontoon!

Se olisi julmaa. Sisäkasvi ei pärjää luonnossa. Ihmisen pitää kantaa vastuunsa tarjoamalla rairuoholle arvokas ja kivuton loppu. Sillä tavalla se oma surutyökin helpottuu ja vähän myöhemmin on kiva katsella valokuvia yhteisistä hetkistä.

Vierailija
47/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kompostoriin, siellä näyttää olevan nyt +30 C, mukavan lämmintä ja sopivan kosteaa, saa rauhassa hengitellä, ei enää velvollisuutta yhteyttää...

Vierailija
48/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poltetaan kaikki ruoho mikä saadaan kasvatettua.

Kokeile ap sinäkin?

Vierailija
49/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasvaa loputtomiin ja näyttää lopulta pitkäkarvaiselta marsulta kun ruoho lörpsähtää pitkin pöytää.

Olen joskus antanut sen olla ja olla ja olla... lopulta heitin roskiin.

Vierailija
50/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö se.

Vierailija
51/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida sitä että se säilyy ensi vuoteen, se olisi ympäristöteko.

Vierailija
52/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse murhaan kasvit tappamalla ne kuivuuteen. Mutta onhan se aika epähumaania, myönnän.. Nytkin on tuhma ankea pennimuori tuolla kitumassa.

Vierailija
53/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen polttanut ruohon.

Baby don't cry. We know what we do it with you grass.

Peace and love.

T: Bob Marley

Vierailija
54/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se kanoille, lampaille tai hevosille. Ne ilahtuvat siitä!

Vierailija
55/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie kasvilääkärille lopettavaksi. Piikki on armeliain tapa lopettaa rairuoho. Pääset itsekin helpommalla, vaikka joudut maksamaan vähän.

¨

siis toimi ainakin lapsiini, lisään edelliseeni. Kun kerroin heille, lopettivat luonani käymisen.lol 

Vierailija
56/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien raeruohon pääsiäisen jälkeen ulos terassille, jos on lämmitä, piristää kummasti, kun on vihreää. Joskus olen keväällä kasvattanut terassia varten. Ja ei tarvitse kaveriksi kuin jonkun helmililjan tai orvokkeja, saa kivan kevät kukan ulos.

Vierailija
57/62 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iske raikuilta taju pois ensin ja sitten uuniin 300 asteeseen muutamaksi minuutiksi.

Tuo ei taida olla hiilineutraali tapa...

Vierailija
58/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää tunnustaa mutta itse jätin rairuohon metsään. Ajoin useamman tunnin kiertoteitä ja kävelin syvälle metsään varmistaakseni ettei rairuoho löydä takaisin kotiin, ja ole hetken päästä raapimassa ulko-ovea. Nyt kaduttaa ja hävettää, palaan tänään etsimään rairuohoa ja lupaan hoitaa sen uudelleen kuntoon. 😭

Vierailija
59/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää tunnustaa mutta itse jätin rairuohon metsään. Ajoin useamman tunnin kiertoteitä ja kävelin syvälle metsään varmistaakseni ettei rairuoho löydä takaisin kotiin, ja ole hetken päästä raapimassa ulko-ovea. Nyt kaduttaa ja hävettää, palaan tänään etsimään rairuohoa ja lupaan hoitaa sen uudelleen kuntoon. 😭

Älä hae, se on vihdoin vapaa ja onnellinen! Minusta ei ole oikein pitää kasveja talossa. Ne kuuluu ulos luontoon.

Vierailija
60/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pitänyt samaa rairuohoa seuraavaan pääsiäiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän