Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noin. Kävin peruuttamassa Hesarin tilaukseni. Syy? Pillukuvat HS digissä

Vierailija
14.04.2023 |

Nyt odottelemaan, että itkevät minua halvemmalla takaisin :D
Kysyivät tilauksen päättämisen syynkin, kerroin.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Haluaisitko jonkun palkinnon tuosta hyvästä

Vierailija
2/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osannut olla klikkaamatta sitä juttua auki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kylläpä olit herkkänahkainen. Eihän niitä kuvia olisi ollut pakko katsoa. Tumputitko katsellessasi?

Vierailija
4/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei varmaan haittaa. Uusien tilausten määrä ampaisi tänään nousuun samaisten kuvien ansiosta.

Vierailija
5/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suojella mielenterveyttäni. En pakota itseäni enää lukemaan kyseistä julkaisua. Sama kuin maksaisin itseni satuttamisesta ja se ei kuulu huveihini.

Vierailija
6/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen ja tärkeä juttu varsinkin nykynuorten maailmassa.

En järkyttynyt.

Vierailija
7/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan rupesi niin v*tuttamaan HS:n nykyinen valehteleva linja mitä tulee sukupuoliasioihin. Esim. väittävät, että unisex on kaikille sukupuolille, vaikka se on miehet ja naiset ja väittävät, että lapsia vain merkataan väestörekisteriin tytöiksi tai pojiksi. eivät tajua faktaa, että väestörekisteriin merkitään se fakta, onko lapsi tyttö vai poika.

Ap

Vierailija
8/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillunkuvat noin järkyttää niin kannattaa miettiä suhdetta omaan kehoonsa. Miksi sen ruumiinosan näkeminen järkyttää verrattuna vaikkapa kuvaan korvanlehdestä?

Vierailija
9/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas voisin tuon vuoksi lehden tilatakin, mutta se on liian kallis. 

Vierailija
10/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvät kuvat?

Noita näkee netistä ihan ilmaiseksi ja paljon monimuotoisemmin.

Koko uutinen kuuluu samaan sarjaan kuin "kissa juoksi tien yli." tai ne boomerien naljasta pintaa uutiset.

Vierailija
11/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kieltäytynyt tilaamasta hesaria viherhörhötoimittajien vuoksi.

Vierailija
12/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pillunkuvat noin järkyttää niin kannattaa miettiä suhdetta omaan kehoonsa. Miksi sen ruumiinosan näkeminen järkyttää verrattuna vaikkapa kuvaan korvanlehdestä?

en ole tottunut katselemaan kenenkään pilluja. en niitä nytkään katsonut. En vain aio tilata lehteä, joka toimii noin matalalla. 

Voin pistää samat rahat vaikka nykyisen asuinseutuni omaan lehteen ja sen digiversioon. Johan olen täällä - poissa Helsingistä - semmoiset 13 vuotta asunut.

Ap

Vierailija
13/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vain Hesarin linja, kun tiedetään, että päälle 5-kymppisille painettu sana on paljon tärkeämpi kuin nuorille. Eli tilaavat lehteä, toisin kuin nuoret. Kuitenkin lehdessä touhuavat nykyisin erittäin vähäsivistyneet, liiallisessa kiireessä pinnallisia ja huonoja juttuja tekevät naisenalut. Ovatko menneet kännissä baarissa joskus lupaamaan kavereilleen, että jos pääsevät Hesariin töihin, niin lupaavat alkaa suoltaa juttuja näiden kokemista angsteista ja vääristellä maailmaa siihen suuntaan, että hajonneilla olisi parempi olla? Hajonneet = eivät enää tiedä olivatko tyttö vai poika

Ap

Vierailija
14/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ehkä miehille laita niitä dicpicejään mutta valtakunnalliseen lehteen kyllä, se pitää tehdä isosti.

Vierailija
15/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen ja tärkeä juttu varsinkin nykynuorten maailmassa.

En järkyttynyt.

Tän jutun voisi varmaan lisätä nuorten opetusohjelmaan, ja samanlainen peniksistä. Perseitä nyt näkee muutenkin, kunhan vain avaa instan.

Vierailija
16/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaali-identiteettiasioita on ihan ok käsitellä, kunhan faktoissa pysyttäisiin... Että vulva on naisilla, ei "ihmisillä" ja että ei ole olemassa "kaikkia sukupuolia" (esim syntymässä), vaan vain kaksi.

Tämä pillujuttu oli vain em aiheiden laajennus, eli juttu, jossa nuoret naistoimittajat haluavat mainetta toimittajapiireissä ja ehkä provosoidakin vanhoillisia ja kyseinen juttu LISÄKSI tehdään laaduttomasti. 

Eriävät näkökulmat ovat todellakin ok, jos kirjoittaja osoittaa sivistyneisyyttä ja huomioi myös ihan vain faktat. eikä nuole haastateltaviaan jollain aivan ihme termeillä "ihmisistä" ja "kaikista sukupuolista" kohdissa, joihin ne eivät sovi tai istu.

Ap

Vierailija
17/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vastasit että "liian laadukas lehdykkä minun maulleni ja kukkarolleni"

Vierailija
18/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei itke sinua takaisin. Ketään ei kiinnosta. Jos ei kuva kiinnosta, ei tarvitse tilata.

Vierailija
19/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin, että Hesarin tilausluvut tippuvat tämän scheissen myötä ja TÄNÄÄN. Että tietävät yhdistää sen rajan ylitykseensä. 

Viimeinen niitti oli, kun artikkelin perässä oli sellainen "toimittajan kommentti", jossa keski-ikäinen naistoimittaja tulee paikalle ikään kuin seivaamaan ärähtäneitä ja selittää, että "Hesarin nyt vain oli ihan pakko uutisoida tällaista". Ainoa syy kyseiseen juttuaiheeseen oli raha. Uskovat saavansa tuolla nuoria maksamaan. 

Ap

Vierailija
20/123 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän ahdistuksesi. Itse en halua nähdä oravia, noita iljettäviä vinttirottia, joten peruin hesarin jo kuusi vuotta sitten, kun siinä oli iso värivalokuva oravasta luontosivuilla.