Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä, että eronnut perheellinen mies usein hankkii lisää lapsia lapsettoman naisen kanssa?

Vierailija
07.12.2025 |

Eräs henkilö väitti, että se on varsin tavallista, että mies, joka on eronnut ja jolla on lapsia, hankkii lisää lapsia nimenomaan lapsettoman naisen kanssa?

Sitten taas harvemmin eronnut nainen, jolla on lapsia aiemmista suhteista , hankkii lisää lapsia lapsettoman miehen kanssa? 

Mikähän tuon voisi selittää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole mitään kaavaa, toiset hankkii ja toiset ei

Vierailija
2/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla, jokainen haluaa turvata oman jälkikasvunsa. Jos ei tuota ymmärrä niin ei sitten paljoa muutakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on se kenen kehon ne lapset tuhoavat ja r aiskaavat, ei mies. Miehen ei tarvitse kuin tuottaa siemen ja asia on sillä selvä, lapsi kirjaimellisesti syö naisen kehosta kaikki ravintoaineet ja vie tämän koko elämän

Se on ihan oma valinta, suostuuko lapseton nainen haaremin kakkosvaimoksi vai ei. Itseä ei ainakaan sellainen touhu kiinnosta. Jos mies ei priorisoi perhettä ja käyttäydy monogamisesti vaan larppa jotain alfasiittäjää niin liittykööt apinalaumaan

Vierailija
5/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi uusperhekuvioita kokemattomilla naisilla on usein delusionaaliset kuvitelmat siitä, mitä on edessä. Mies tietysti love bombaa tätä naista nyt tuplasti, myös lapsiltaan saamalla huomiolla ja rakkaudella, sillä useampi pesue on miehelle kuin sulka hattuun

Ja sitten vielä senkin jälkeen nämä häntäheikit, jotka ovat tehneet kaksi pesuetta, saattavat etsiä kolmatta naista, "kumppaniksi itselleen"

Kannattaa ehkä vähän miettiä, millaisessa seurassa pyörii, jos kaverit ovat sitä mieltä, että tuo on normaalia ja hyväksyttävää

Vierailija
6/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia. Avioliitto syntyy halusta rakentaa tietynlainen, perheellinen elämä. Sen dynamiikka särkyy eron myötä.

Eron jälkeen halutaan yrittää uudestaan. Jos se perhe-elämä ja dynamiikka tällä kertaa toteutuisi ja saisi kokea sen, mitä elämältään toivoikin. Yleensä perhe-elämää tavoitteleva haluaa kumppanin, yhteisen kodin, yhteiset lapset, toimivan talouden näiden ympärille ja lopuksi vanheta yhdessä kumppanin kanssa, kokea isovanhemmaksi tulon ja kohdata kuoleman yhdessä.

Vierailija
7/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet noudattaa niin kirjaimellisesti lausetta "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa."

Mutta oikeesti, minkäs se mies sille voi, että ajattelee alapäällään ja jos se teinivaimo haluaa sitoa miehen itseensä lasten avulla, niin eipä se mies sitä tajua, että se ehkäisy on niin helppoa vaan jättää pois. "Mitä sitä kumia turhaan käyttä, kun mimmi syö pillereitä."

Vierailija
8/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe yhdentekevä.

Ei kiinnosta eikä kosketa

minua millään tavalla.

Lisääntyvää vaikka muulin

kanssa, ei tarvitse lupaa kysyä.

Vierailija
9/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä lapsia nyt niin kovin usein hankita. Kerran vuodessa jos silloinkaan.

Vierailija
10/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli lapsiluku täynnä, kun tavattiin. Oli eronnut lasten äidistä jo vuosia takaperin, saanut lapset nuorena ja eli teini-ikäisten lasten vanhemman elämää ja 40 lähestyi. Välissä oli ollut yksi nainen, jolla oli lapsia valmiiksi ja miehen kanta oli ollut ehdoton ei lisälapsille. Mutta kun tapasimme, mies sanoi kuukauden sisällä käyneensä jo taistelun sisimmässään asiasta. Minä olin lapseton ja pidin lapsista. Oli selvää, että haluan lapsia. Mies sanoi, että mietti asioita. Hän tykkää lapsista, ei siinä mitään. Ja hän halusi olla minun kanssani ja tiesi tuon asian olevan niin iso, ettei suhteesta tule mitään muuten. Lopulta päätyi ratkaisuun, että tarjoaa "kaksi maksimissaan". Hauskaa. No, kaksi saatiin.

Vierailija
11/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli lapsiluku täynnä, kun tavattiin. Oli eronnut lasten äidistä jo vuosia takaperin, saanut lapset nuorena ja eli teini-ikäisten lasten vanhemman elämää ja 40 lähestyi. Välissä oli ollut yksi nainen, jolla oli lapsia valmiiksi ja miehen kanta oli ollut ehdoton ei lisälapsille. Mutta kun tapasimme, mies sanoi kuukauden sisällä käyneensä jo taistelun sisimmässään asiasta. Minä olin lapseton ja pidin lapsista. Oli selvää, että haluan lapsia. Mies sanoi, että mietti asioita. Hän tykkää lapsista, ei siinä mitään. Ja hän halusi olla minun kanssani ja tiesi tuon asian olevan niin iso, ettei suhteesta tule mitään muuten. Lopulta päätyi ratkaisuun, että tarjoaa "kaksi maksimissaan". Hauskaa. No, kaksi saatiin.

Kuukauden tuntenut ja mietti lapsiasian jo uudelleen 🤔

Vierailija
12/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miehelle helpompaa, toisaalta "pakko" jos haluaa sen uuden naisen, joka haluaa myös lapsia.

Sitten on naisia, joilla on lapsia usean miehen kanssa. Nämä miehet taas ovat harvemmin olleet osana perhettä kovin pitkään.

Sitä on kaikenlaisia kuvioita.

Vierailija
13/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee kaikenlaista naisten vuoksi 🤷 ja onhan se silleen helpompaa kun jos ero tulee niin tarvitsee vain maksaa.

Vierailija
14/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan mitään

neljän eri naisen kanssa

lisääntynyttä siitossonnia huolisi.

Eikö monien elareiden maksaminen

jo toppuuttaisi miehen lisälapsiaikeita?

Minulle mieluummin lapseton tai

miekkonen, jolla historiassaan

lapsi pari > YHDEN exän kanssa.

Monet exät, anopit ja mummot

olisi yksi suuri Sudoku, oikea 

Aspergerin painajainen.. Ei kiitos.

Vierailija
15/15 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tavallista. Kulahtanutta.