Noin. Kävin peruuttamassa Hesarin tilaukseni. Syy? Pillukuvat HS digissä
Nyt odottelemaan, että itkevät minua halvemmalla takaisin :D
Kysyivät tilauksen päättämisen syynkin, kerroin.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Kai vastasit että "liian laadukas lehdykkä minun maulleni ja kukkarolleni"
En, vaan syynä oli pillukuvat Hesarissa. Enpä olisi ikinä uskonut tuollaistakaan lausetta elämäni aikana kirjoittavani ja niin, että se oli täysin faktaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos pillunkuvat noin järkyttää niin kannattaa miettiä suhdetta omaan kehoonsa. Miksi sen ruumiinosan näkeminen järkyttää verrattuna vaikkapa kuvaan korvanlehdestä?
Mulla on peräreikäkin, ja ihan normaali suhtautuminen siihen, mutta haluanko silti katsella peräreikien kuvia sanomalehdessä? En.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei itke sinua takaisin. Ketään ei kiinnosta. Jos ei kuva kiinnosta, ei tarvitse tilata.
Khyllä Hesari tulee takaisin ruinaamaan. Ja hartaasti.
Ap
Niin, no minä en esimerkiksi osta kahvia, koska en pidä kahvista. Silti kahvikauppiaat pärjäävät ihan hyvin. Eri ihmisillä kun on erilaisia makuja. Eiköhän se Sanomakin tule ihan kohtuullisesti toimeen ilman juuri sinun tilaustasi. Ei siis syytä huoleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos pillunkuvat noin järkyttää niin kannattaa miettiä suhdetta omaan kehoonsa. Miksi sen ruumiinosan näkeminen järkyttää verrattuna vaikkapa kuvaan korvanlehdestä?
Mieti sitä, kommari!
Minusta Hesari on ollut hyvä lehti, mutta tätä on hyvin vaikea ymmärtää.
Kuin eivät enää ymmärtäisi onko kyseessä naisten lehti, tutkivaa journalismia, vai seiska.
Kun yrittää miellyttää kaikkia, ei kohta miellytä ketään.
Mahdatko ikinä toipua tuosta järkytyksestä jonka tussukuvat aiheutti?
Vierailija kirjoitti:
Niin, no minä en esimerkiksi osta kahvia, koska en pidä kahvista. Silti kahvikauppiaat pärjäävät ihan hyvin. Eri ihmisillä kun on erilaisia makuja. Eiköhän se Sanomakin tule ihan kohtuullisesti toimeen ilman juuri sinun tilaustasi. Ei siis syytä huoleen. :)
Ei se tule. Paniikin levikin laskusta havaitsee kyllä, kun on Hesaria noin vuodesta 1990 asti tilannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mahdatko ikinä toipua tuosta järkytyksestä jonka tussukuvat aiheutti?
En aukaissut artikkelia. Pidän ajatustakin pillujen katselusta Hesarissa täysin arvolleni ja niille arvoille, miksi sitä tilasin, sopimattomana.
Ap
Oksetti tuo kun joku julisti että naapurit saa kuulla kun hän harrastaa seksiä. Typerää häiritä naapureita.
Seuraavaksi kuvia eri nenistä ja mitä niistä löytyy kaivamalla.
No onhan niissä eroja, ihan niin kuin miestenkin värkeissä. Ja kaikissa ruumiinosissa.
Nuorille naisille sanoisin lohdutuksena, että useimmat miehet ovat siinä vaiheessa, kun sitä hilloreikää ihmettelevät, jo niin kiimassa, että eivät ala aihetta suuremmin spekuloimaan. Jos alkaa, niin sellaisen miehen voi sitten ihan huoletta heivata.
Tietysti se pienoinen symmetrinen ruusunnuppu on minustakin kaunein, mutta me ihmiset olemme vaan erilaisia.
Tein ihan saman. Kohta alkaa taas se viikkoja kestävä saatanallinen puhelinmyyjien pommitus, en vastaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tule. Paniikin levikin laskusta havaitsee kyllä, kun on Hesaria noin vuodesta 1990 asti tilannut.
Ap
Aijaa. No jos omistat kyseistä kioskia suurellakin osuudella, niin nyt lienee sitten aika myydä. Muuten ei edelleenkään liene hätää. :)
Miksi ne miesten munakuvat ahdistaa ja ärsyttää naisia, mutta muut ei saisi ärsyyntyä ja ahdistua heidän vulvistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai se on sitä paniikiia, niin painetaan lehteen mitä tahansa että mielenkiinto säilyy... No, eipä taida auttaa, vaan loppu on jossain vaiheessa väistämätön...
Vierailija kirjoitti:
Toivon todellakin, että Hesarin tilausluvut tippuvat tämän scheissen myötä ja TÄNÄÄN. Että tietävät yhdistää sen rajan ylitykseensä.
Viimeinen niitti oli, kun artikkelin perässä oli sellainen "toimittajan kommentti", jossa keski-ikäinen naistoimittaja tulee paikalle ikään kuin seivaamaan ärähtäneitä ja selittää, että "Hesarin nyt vain oli ihan pakko uutisoida tällaista". Ainoa syy kyseiseen juttuaiheeseen oli raha. Uskovat saavansa tuolla nuoria maksamaan.
Ap
Ärsyttävää, ylimielistä ja tahallisen provosoivaa se on minunkin mielestäni. Hesan pikkueliitissä kelluvat eivät tajua miltä se kaikki soopa näyttäö ja kuulostaa täällä heidän mielestään periferiassa.
Ei ole pelkästään hesari näitä täynnä. Tympii maksaa tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne miesten munakuvat ahdistaa ja ärsyttää naisia, mutta muut ei saisi ärsyyntyä ja ahdistua heidän vulvistaan?
Tämä. Ihan yhtä lailla vituttaa, kun tiskiin lävähtää karvainen tussu, tissit tai perse haluamattasi vaikkapa Twitterissä, ja sit pitäisi vain taputtaa ja ihastella voimaantunutta naista.
Vierailija kirjoitti:
Tein ihan saman. Kohta alkaa taas se viikkoja kestävä saatanallinen puhelinmyyjien pommitus, en vastaa!
Hyvä! Että on muitakin.
Ja hahaa, puhelinmyyjille voinkin sanoa, että tilaan siinä vaiheessa, kun laitat pillujutun toimittajat soittamaan minulle ja keskustelemaan vähän artikkelin arvoista.
Ap
Katsoin jutun kuvia ja mietin taas kerran mitä hesarissa nyt oikein touhutaan. Ehkä juttu oli ihan asiallinen, mutta mielestäni Hesari on väärä paikka siihen. Hesarin jotkut muutkin jutut ovat menneet todella alas ja siitä on tulossa ihan outo lehti, jota en enää tunnista.
Minun puolestani voivat siis tehdä juttua vaikka mistä, mutta mietin kuitenkin lukijakuntaa. Vanhemmulleni lehti tullut varmasti 50 vuotta ja he ovat sen lukijoita, 80 vuotiaat.