Sinä joka mollaat ja kiusaat toisia netissä - miksi teet niin?
Olisi mukavaa kuulla syitä sille, miksi aikuiset ihmiset herjaavat, kiusaavat ja kirjoittavat törkyä toisista ihmisistä netissä?
Kommentit (96)
Pahoinvoiva yksilö haluaa levittää omaa oloaan muihin. Luulee varmaankin, että oma olo paranee muita sättimällä.
Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.
Nokun itse joutuu elämässä sietämään kaikenlaista nöyryytystä ja ottamaan paskaa niskaan, niin anonyymi vittuilu ja kiusaus auttaa purkamaan paineita.
Vierailija kirjoitti:
Pahoinvoiva yksilö haluaa levittää omaa oloaan muihin. Luulee varmaankin, että oma olo paranee muita sättimällä.
Kyllä se vähän paraneekin, jos kohta ei merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.
Kunnon psykoottinen kukkahattutäti😆
Jotkut saavat mollaamisesta ja kiusaamisesta mielihyvähormonia.
Se pohjattoman huono itsetunto. Kasvatettu niin, että nuo ja nuo ovat meitä huonompia, hah hah. Vielä yli nelikymppisenäkin pakko osoitella sormella, hah hah,
Oikeasti heitä pahoinpidelty lapsena, käytetty hyväksi ja alistettu - siinä hyvässä perheessä, joka muita nauroi. Sieltä se paha olo kumpuaa, rajattomasta ja rakkaudettomasta lapsuudesta, jota ei haluta myöntää eikä käsitellä.
Erikoista että jo perjantaina on näitä mielenterveysongelmaisten aloituksia, yleensä nämä tulevat viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon psykoottinen kukkahattutäti😆
Ahaa. Poliisia vartenhan niitä provoja kirjoitellaan, omasta avuntarpeesta niissä kerrotaan. Välitän vain viestin perille.
Koska mielensäpahoittajat, kielikellot, itkupillit ja kukkahatut ansaitsevat näpäytyksen
Min far jobbar för regeringen så jag kan göra det
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että jo perjantaina on näitä mielenterveysongelmaisten aloituksia, yleensä nämä tulevat viikonloppuna
Narsisti muuten haukkuu muita mielenterveysongelmaisiksi ja pelaa häpeällä.
Ruikutuksesta itkuun on lyhyt matka joten mitä se teille merkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käyttänyt tänään 18 Narsistikorttia.
Sinulla on jäljellä vielä 0 korttia.
Vierailija kirjoitti:
Ruikutuksesta itkuun on lyhyt matka joten mitä se teille merkkaa?
Miksi itkee ja ruikutat?
Automaattinen tiedote kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö on.
Eiväthän he itse sitä myönnä, mutta syynä taitaa olla oma paha olo ja sen purkaminen toisiin. Paha olo sitten johtuu varmasti monista asioista, joita kyseiset henkilöt eivät osaa/halua käsitellä. Helpompi on sylkeä toisia naamaan ja saa siitä hetken tyydytyksen ja paremman fiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Automaattinen tiedote kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö on.
Totta, olet käyttänyt luultavasti 30 Narsistikorttia.
Sinä joka loukkaannut tuntemattomien ihmisten mielipiteistä ja kommenteista, miksi luet niitä?