Sinä joka mollaat ja kiusaat toisia netissä - miksi teet niin?
Olisi mukavaa kuulla syitä sille, miksi aikuiset ihmiset herjaavat, kiusaavat ja kirjoittavat törkyä toisista ihmisistä netissä?
Kommentit (96)
Miksi sä jankutat tätä samaa paskaa viikosta toiseen? Jos sulla on noin vaikeeta, niin pysy poissa. Sillä se ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
YHYY YHYY ISOT TYTÖT KIIUUSAAA😩😫
nimenomaan ISOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaattinen tiedote kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että jo perjantaina on näitä mielenterveysongelmaisten aloituksia, yleensä nämä tulevat viikonloppuna
Narsisti muuten haukkuu muita mielenterveysongelmaisiksi ja pelaa häpeällä.
Olet käyttänyt tänään 18 Narsistikorttia.
Sinulla on jäljellä vielä 0 korttia.
Näinkö on.
Totta, olet käyttänyt luultavasti 30 Narsistikorttia.
Onneksi sain syntymälahjana paremmat kortit kuin sä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän he itse sitä myönnä, mutta syynä taitaa olla oma paha olo ja sen purkaminen toisiin. Paha olo sitten johtuu varmasti monista asioista, joita kyseiset henkilöt eivät osaa/halua käsitellä. Helpompi on sylkeä toisia naamaan ja saa siitä hetken tyydytyksen ja paremman fiiliksen.
Lässyn lässyn lää.
Mitä haluat tällä kommentillasi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän he itse sitä myönnä, mutta syynä taitaa olla oma paha olo ja sen purkaminen toisiin. Paha olo sitten johtuu varmasti monista asioista, joita kyseiset henkilöt eivät osaa/halua käsitellä. Helpompi on sylkeä toisia naamaan ja saa siitä hetken tyydytyksen ja paremman fiiliksen.
Lässyn lässyn lää.
Täti miettii sitä nyt vaikka seuraavaan viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn lää.
Täti miettii sitä nyt vaikka seuraavaan viikonlopun.
Ahaa. Tällä viikolla olen välittänyt poliisille 10 viha-aloitusta. Jonkun täytyy välittää
Olen netti trolli. Tykkään siitä kun, paskasoppa syntyy ja kaivan hjerkku pjopparit esiin ja juoppoilen kossukolaa tai ihan työajalla vain energiajuomia. Koska minä voin veetuilla ihan vapaasti. Tiesitkö, etten voi oikeassa elämässä sanoa sinua tiskikoneeksi? Nyt voin senkin nihilistinen macheveulismin ja narsismin kehittämä epämuodostunut tiskikone.
Tää ketju kuvastaa hyvin sitä miten paha olo joillain on. Aivan välittömästi hyökätään päälle kun joku kyseenalaistaa ja ihmettelee heidän toimintaansa. Sitten kuitenkaan ei kuulemma johdu siitä että on itsellä paha olo :D
En ihmettele että teidän kasvattamanne lapset hakkaa toisiaan koulussa ja ryöstelee kadulla. Kannattaisi mieluummin opettaa lapset puhumaan tunteista, myös niistä vaikeista. Vaikeaa tietysti kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu.
Ap
Liittynee perusuomalaiseen retoriikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen netti trolli. Tykkään siitä kun, paskasoppa syntyy ja kaivan hjerkku pjopparit esiin ja juoppoilen kossukolaa tai ihan työajalla vain energiajuomia. Koska minä voin veetuilla ihan vapaasti. Tiesitkö, etten voi oikeassa elämässä sanoa sinua tiskikoneeksi? Nyt voin senkin nihilistinen macheveulismin ja narsismin kehittämä epämuodostunut tiskikone.
Alkoholismiin saa apua! Elämä on mukavampaa ilman riippuvuuksia ja vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.
Kauheen kiva harrastus sulla.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kuvastaa hyvin sitä miten paha olo joillain on. Aivan välittömästi hyökätään päälle kun joku kyseenalaistaa ja ihmettelee heidän toimintaansa. Sitten kuitenkaan ei kuulemma johdu siitä että on itsellä paha olo :D
En ihmettele että teidän kasvattamanne lapset hakkaa toisiaan koulussa ja ryöstelee kadulla. Kannattaisi mieluummin opettaa lapset puhumaan tunteista, myös niistä vaikeista. Vaikeaa tietysti kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu.
Ap
Ei näillä peräkammarin pojilla ja ylisläisillä mitään lapsia ole, milläs ne niitä hankkisi kun eivät saa edes naista tai sitä kuuluisaa p*llua? :D
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen halusi kuukausien ajan intohimoisesti jutella kanssani, mutta aina se päättyi siihen, että trolli haukkui minut, myös yksityisviesteissä somepalveluissa. Lopetin keskustelut. Trolli saa vaan ihmetellä, miksi ei tule enää juttelemaan siis trollin solvattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.
Kauheen kiva harrastus sulla.
Välitän muista ihmisistä. Kirjoittajalla on aina jokin viesti.
Vierailija kirjoitti:
Liittynee perusuomalaiseen retoriikkaan.
Ei taida olla puoluekannasta kiinni. Yksikin palstan vasemmistolainen kertoo alituiseen toivovansa vakavia sairauksia eri mieltä oleville.
Minä olin joskus niin täynnä vihaa ja raivoa että purin sitä jatkuvasti muihin. Näin kaikki kanssaihmiset idiootteina ja inhosin tuntemattomiakin syvästi. Onneksi tajusin herätä tuosta. Aloin vihdoin tehdä jotain oman elämäni parantamiseksi ja lähdin hakemaan kouluun vaikka ikää oli jo päälle 40. Oma merkityksetön ja alisuoritettu elämä sai oman itsetunnon niin alas, että muita inhoamalla se aina hetkeksi helpotti. Kuljin oikein vihalasit silmillä. Nyt on opiskelut takana ja mieluinen uusi ammatti, joten eipä kauheasti jää enää aikaa vihata muita kun on mielekkäämpää tekemistä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei näillä peräkammarin pojilla ja ylisläisillä mitään lapsia ole, milläs ne niitä hankkisi kun eivät saa edes naista tai sitä kuuluisaa p*llua? :D
Onko yliksellä yhtään asiallista keskustelua? Yliksen modet on kovimpia solvaamaan ja eivät tietenkään bannaa itseään, niin siksi keskustelun taso on mikä on.
Tämä palsta on oikea syrjäytyneiden ja epävakaiden luusereiden temmellyskenttä. Siksi rajoitan omaa aikaani täällä, kun täällä puretaan kaikki epäonnistumiset omassa elämässä muiden niskaan.
HOX ei ole meidän vikamme ettet ole parisuhteessa! Käy suihkussa!
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti vinkkaamasi kirjoitukset täyttävät sitten jonkin rikoksen tunnusmerkistön?
Lässyn lässyn lää.