Sinä joka mollaat ja kiusaat toisia netissä - miksi teet niin?
Olisi mukavaa kuulla syitä sille, miksi aikuiset ihmiset herjaavat, kiusaavat ja kirjoittavat törkyä toisista ihmisistä netissä?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin joskus niin täynnä vihaa ja raivoa että purin sitä jatkuvasti muihin. Näin kaikki kanssaihmiset idiootteina ja inhosin tuntemattomiakin syvästi. Onneksi tajusin herätä tuosta. Aloin vihdoin tehdä jotain oman elämäni parantamiseksi ja lähdin hakemaan kouluun vaikka ikää oli jo päälle 40. Oma merkityksetön ja alisuoritettu elämä sai oman itsetunnon niin alas, että muita inhoamalla se aina hetkeksi helpotti. Kuljin oikein vihalasit silmillä. Nyt on opiskelut takana ja mieluinen uusi ammatti, joten eipä kauheasti jää enää aikaa vihata muita kun on mielekkäämpää tekemistä elämässä.
Alisuoritettu elämä? Ei kannata pitää elämää suorituksena.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin joskus niin täynnä vihaa ja raivoa että purin sitä jatkuvasti muihin. Näin kaikki kanssaihmiset idiootteina ja inhosin tuntemattomiakin syvästi. Onneksi tajusin herätä tuosta. Aloin vihdoin tehdä jotain oman elämäni parantamiseksi ja lähdin hakemaan kouluun vaikka ikää oli jo päälle 40. Oma merkityksetön ja alisuoritettu elämä sai oman itsetunnon niin alas, että muita inhoamalla se aina hetkeksi helpotti. Kuljin oikein vihalasit silmillä. Nyt on opiskelut takana ja mieluinen uusi ammatti, joten eipä kauheasti jää enää aikaa vihata muita kun on mielekkäämpää tekemistä elämässä.
Huhtikuun Shittilässytys-palkinto tälle kommentille 🏆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.
Oletettavasti vinkkaamasi kirjoitukset täyttävät sitten jonkin rikoksen tunnusmerkistön?
Vihapuhe. Poliisi oletettavasti päättää, täyttävätkö. Siksi laitan poliisille kun en itse ole lainopillinen asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.
Oletettavasti vinkkaamasi kirjoitukset täyttävät sitten jonkin rikoksen tunnusmerkistön?
Tottakai. Niistä tuli pAhA mIeLi 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuun Shittilässytys-palkinto tälle kommentille 🏆
Sä olet jotenkin säälittävä tuon teennäisen meuhkaamisesi kanssa. Ehkä yksinäinen, vihainen ja katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhe. Poliisi oletettavasti päättää, täyttävätkö. Siksi laitan poliisille kun en itse ole lainopillinen asiantuntija.
Me täysijärkiset voimme kertoa että ne menevät poliisin automaattisella algoritmilla suoraan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Niistä tuli pAhA mIeLi 😆
Eivät koskettaneet minua henkilökohtaisesti. Jollekin voi tulla.
Poliisi päättää, mitkä ovat solvausten ja nimittelyn sallitut rajat. Rajattomille joutuu rajat näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me täysijärkiset voimme kertoa että ne menevät poliisin automaattisella algoritmilla suoraan roskikseen.
Sitten menee. Olen tehnyt oman osuuteni, poliisin tekemisistä en vastaa.
Poistetaan vaan porukalla näitä saita viestejä, nii kuin olemme tehneetkin.
Olen tänäänkin poistanut ihan mielettömän määrän törkyviestejä. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen tänäänkin poistanut ihan mielettömän määrän törkyviestejä. 🤣🤣🤣🤣
Mä en koskaan poistata mitään. Vihaviesteistä sen sijaan otan kuvakaappaukset ennen kuin ne poistuu, ja laitan poliisille.
Voin myöntää tykkääväni että edes joskus voi sanoa suoraan mitä ajattelee. Töissä joutuu päivittäin kuuntelemaan niin paljon schaissea eikä voi sanoa että turvat tukkoon typerät lehmät. Täällä sitten voi kertoa suoraan mitä on mieltä vastaavista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka loukkaannut tuntemattomien ihmisten mielipiteistä ja kommenteista, miksi luet niitä?
Eihän AP sanonut loukkantuvansa. Tämä kiinnostaa minuakin - todella. Siis ihan oikeasti aikuiset ( äitejä, isiä..?)haukkuvat netissä toisiaan ja vaikka arvostellaan jonkun julkkiksen ulkonäköä. Keitä te olette? Kertokaa nyt ihmeessä jotain itsestänne.
Tasan tarkkaan huvikseni ja ajankuluksi. Ihanaa lukea kun pummit ja hipit itkee, yhyhyyyy joku sanoi pahasti 😭😭😭😭😭😭
Oletettavasti moni lähettelee viha-viestejään myös työnantajan omistamalla laitteella ja -liittymällä.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti moni lähettelee viha-viestejään myös työnantajan omistamalla laitteella ja -liittymällä.
Mitähän työnantaja tykkää? Onko viestit linjassa firman arvojen kanssa?
Ilmeisesti aloit kohtaamaan ihmisiä kasvotusten ja huomasit, että ihmisiä ne vaan on.