Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka mollaat ja kiusaat toisia netissä - miksi teet niin?

Vierailija
14.04.2023 |

Olisi mukavaa kuulla syitä sille, miksi aikuiset ihmiset herjaavat, kiusaavat ja kirjoittavat törkyä toisista ihmisistä netissä?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin joskus niin täynnä vihaa ja raivoa että purin sitä jatkuvasti muihin. Näin kaikki kanssaihmiset idiootteina ja inhosin tuntemattomiakin syvästi. Onneksi tajusin herätä tuosta. Aloin vihdoin tehdä jotain oman elämäni parantamiseksi ja lähdin hakemaan kouluun vaikka ikää oli jo päälle 40. Oma merkityksetön ja alisuoritettu elämä sai oman itsetunnon niin alas, että muita inhoamalla se aina hetkeksi helpotti. Kuljin oikein vihalasit silmillä. Nyt on opiskelut takana ja mieluinen uusi ammatti, joten eipä kauheasti jää enää aikaa vihata muita kun on mielekkäämpää tekemistä elämässä.

Ilmeisesti aloit kohtaamaan ihmisiä kasvotusten ja huomasit, että ihmisiä ne vaan on. 

Vierailija
42/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin joskus niin täynnä vihaa ja raivoa että purin sitä jatkuvasti muihin. Näin kaikki kanssaihmiset idiootteina ja inhosin tuntemattomiakin syvästi. Onneksi tajusin herätä tuosta. Aloin vihdoin tehdä jotain oman elämäni parantamiseksi ja lähdin hakemaan kouluun vaikka ikää oli jo päälle 40. Oma merkityksetön ja alisuoritettu elämä sai oman itsetunnon niin alas, että muita inhoamalla se aina hetkeksi helpotti. Kuljin oikein vihalasit silmillä. Nyt on opiskelut takana ja mieluinen uusi ammatti, joten eipä kauheasti jää enää aikaa vihata muita kun on mielekkäämpää tekemistä elämässä.

Alisuoritettu elämä? Ei kannata pitää elämää suorituksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SiisVITTUte ootte vammasii🤣

Vierailija
44/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuun Shittilässytys-palkinto tälle kommentille 🏆

Vierailija
45/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.

Oletettavasti vinkkaamasi kirjoitukset täyttävät sitten jonkin rikoksen tunnusmerkistön?

Vihapuhe. Poliisi oletettavasti päättää, täyttävätkö. Siksi laitan poliisille kun en itse ole lainopillinen asiantuntija.

Vierailija
46/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana laittaa poliisin nettivinkkiin kaikki ihmisviha-aloitukset. Ei tarvi lukea sellaisia.

Oletettavasti vinkkaamasi kirjoitukset täyttävät sitten jonkin rikoksen tunnusmerkistön?

Tottakai. Niistä tuli pAhA mIeLi 😆

Vierailija
47/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuun Shittilässytys-palkinto tälle kommentille 🏆

Sä olet jotenkin säälittävä tuon teennäisen meuhkaamisesi kanssa. Ehkä yksinäinen, vihainen ja katkera?

Vierailija
48/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihapuhe. Poliisi oletettavasti päättää, täyttävätkö. Siksi laitan poliisille kun en itse ole lainopillinen asiantuntija.

Me täysijärkiset voimme kertoa että ne menevät poliisin automaattisella algoritmilla suoraan roskikseen.

Vierailija
49/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Niistä tuli pAhA mIeLi 😆

Eivät koskettaneet minua henkilökohtaisesti. Jollekin voi tulla.

Poliisi päättää, mitkä ovat solvausten ja nimittelyn sallitut rajat. Rajattomille joutuu rajat näyttämään.

Vierailija
50/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me täysijärkiset voimme kertoa että ne menevät poliisin automaattisella algoritmilla suoraan roskikseen.

Sitten menee. Olen tehnyt oman osuuteni, poliisin tekemisistä en vastaa.

Vierailija
51/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaan vaan porukalla näitä saita viestejä, nii kuin olemme tehneetkin.

Vierailija
52/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänäänkin poistanut ihan mielettömän määrän törkyviestejä. 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
53/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänäänkin poistanut ihan mielettömän määrän törkyviestejä. 🤣🤣🤣🤣

Mä en koskaan poistata mitään. Vihaviesteistä sen sijaan otan kuvakaappaukset ennen kuin ne poistuu, ja laitan poliisille.

Vierailija
54/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää tykkääväni että edes joskus voi sanoa suoraan mitä ajattelee. Töissä joutuu päivittäin kuuntelemaan niin paljon schaissea eikä voi sanoa että turvat tukkoon typerät lehmät. Täällä sitten voi kertoa suoraan mitä on mieltä vastaavista jutuista.

Vierailija
55/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka loukkaannut tuntemattomien ihmisten mielipiteistä ja kommenteista, miksi luet niitä?

Eihän AP sanonut loukkantuvansa. Tämä kiinnostaa minuakin - todella. Siis ihan oikeasti aikuiset ( äitejä, isiä..?)haukkuvat netissä toisiaan ja vaikka arvostellaan jonkun julkkiksen ulkonäköä. Keitä te olette? Kertokaa nyt ihmeessä jotain itsestänne.

Vierailija
56/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan tarkkaan huvikseni ja ajankuluksi. Ihanaa lukea kun pummit ja hipit itkee, yhyhyyyy joku sanoi pahasti 😭😭😭😭😭😭

Vierailija
57/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti moni lähettelee viha-viestejään myös työnantajan omistamalla laitteella ja -liittymällä.

Vierailija
58/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
59/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti moni lähettelee viha-viestejään myös työnantajan omistamalla laitteella ja -liittymällä.

Mitähän työnantaja tykkää? Onko viestit linjassa firman arvojen kanssa?

Vierailija
60/96 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti hiljeni 🤷🏻