Sukujuhlat tulossa ja ahdistaa jo etukäteen lähentelevä sukulaismies
Sain kutsun miehen sukulaissyntyäreille, johon tulee mieheni sukulaiset kumppaneineen. Nämä ovat salakapakka tyyliset pukujuhlat jossa lapset eivät ole kutsuttuina. Tämä on pyöreitä täyttävän sukulaisen synttärijuhlat.
Synttärisankari on ihana ja hauska persoona, jonka seurassa on aina hauskaa.
Mutta. Ongelma on se, että mukaan on kutsuttu myös miehen puolelta toinen, minua paljon vanhempi miespuolinen henkilö, joka vähänkin ottaneena lähentelee ja toimii seksuaalisviritteisesti minua kohtaan.
Viimeksi kun nähtiin yhteisellä sukulaisillallisella tyyppi tuijotti rasvaisella ilmeellä minua ja parin lasillisen jälkeen tuli juttelemaan ällöttäviä juttuja (olet seksikäs, mahtavat muodot sulla, anna kun isä vähän kokeilee.., ym ym) ja yht äkkiä tarttui minua vyötäröstä ja yritti puristella persettä.
Koko seurue meni hiljaiseksi, ja tuijotti kivettyneenä. Minä jäädyin totaalisesti paikalleni kuin kivipatsas ja punastuin häpeästä ja olin niin paniikissa etten pystynyt puhumaan. Aika pysähtyi, ja sain ahdistuskohtauksen, sydän hakkasi ja minua alkoi pyörryttää.
Inhoan tuota ihmistä yli kaiken. En ole koskaan hänestä pitänyt ja aina yritän välttää häntä.
Tämä tyyppi on vielä naimisissa ja tilanne purkautui siihen, että hänen vaimonsa alkoi haukkua miestä ja sai raivokohtauksen miehelle. Onneksi ei minulle sanonut mitään, kai näki etten ollut tehnyt mitään provosoivaa en ollut edes keskustellut tämän tyypin kanssa vaan vältellyt.
Minua hävetti ihan hel*** vetisti. Tuntui nöyryyttävältä ja ahdistavalta. Tän jälkeen sanoin miehelleni että nyt lähdetään ja lähettiin pois.
Jäänkö näistä juhlista suosiolla pois? Tiedän että mieheni haluaa että tulen mukaan.
Mitä sanon omalle miehelleni, miten hän voisi auttaa minua?
Puhuin miehelle tuon edellisen tapahtuneen jälkeen, ja kysyin miksi mies ei puuttunut asiaan? Mies sanoi, ettei voinut suuttua koska hän on niin iso ukko, että jos antaa vihalle vallan ja antaa tuolle Niljakkeelle pataan, se ukko kuolee siihen ja hän joutuu linnaan. Joten antoi akkansa hoitaa tilanteen.
Nyt pyytäisin apua tai vinkkejä miten toimia.?
Ja pyytäisin, älkää enää lyökö lyötyä. Haluun vain neuvoja kiitos.
Kommentit (49)
Mene vessaan sen kanssa ja anna tehdä mitä haluaa. Sillä se hoituu. Ole iloinen kun joku on sinusta kiinnostunut. Tiedä vaikka pitäisit kovastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu mahdollisimman eroottisesti ja rasvaa peräaukkosi valmiiksi. Homma on sitten pikaisesti ohi kun pyllistät jossain liiterin takana halkopinoa vasten. Hauskat juhlat voivat jatkua. Ehkä vässykkä miehesikin pääsee illalla liukkaille?
Sä voit ihan itse toteuttaa nuo anaalifantasiasi pukeutumalla mekkoon ja rasvaamalla röörisi.
Joo ja mene illalla itikseen käveleen
Vierailija kirjoitti:
Mene vessaan sen kanssa ja anna tehdä mitä haluaa. Sillä se hoituu. Ole iloinen kun joku on sinusta kiinnostunut. Tiedä vaikka pitäisit kovastikin.
Muista sanomasi kun satakiloinen ällötys raahaa sinut vessaan...
Suomi on maailman onnellisin maa vainoajille ja rikollisille, hyvin pienet rangaistukset ja ensikertalaisena tuomiosta putoaa puolet pois, ja jos tekee useita rikoksi siitäkin saa paljousvähennystä tuomiossa... tätä maata pitäisi alkaa mainostaa rikollisille matkailukohteena, tule tänne täällä olet onnellinen, meillä ei tuomita kuin uhrit...
Menkää kolmisteen vessaan. Miehesi hoitaa sinua ja sukulaismies katsoo ja vemppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Saat viedä minut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Saat viedä minut kyllä.
Hyi kuvo mikä rattopoika! Putinillekin varmaan antaisi
Ei kiitos kiihottaa vain satakiloiset ällötykset. Jollainen olet. *rasvaan jo sulle valmiiks* @@@h tule kulta. Pus pus.
Naisten ahdistelijat ovat pelkureita. Puolustajan ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle ja katsoa tiukasti ahdistelijaa, jolle tulee kiire.