Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukujuhlat tulossa ja ahdistaa jo etukäteen lähentelevä sukulaismies

Vierailija
13.04.2023 |

Sain kutsun miehen sukulaissyntyäreille, johon tulee mieheni sukulaiset kumppaneineen. Nämä ovat salakapakka tyyliset pukujuhlat jossa lapset eivät ole kutsuttuina. Tämä on pyöreitä täyttävän sukulaisen synttärijuhlat.

Synttärisankari on ihana ja hauska persoona, jonka seurassa on aina hauskaa.

Mutta. Ongelma on se, että mukaan on kutsuttu myös miehen puolelta toinen, minua paljon vanhempi miespuolinen henkilö, joka vähänkin ottaneena lähentelee ja toimii seksuaalisviritteisesti minua kohtaan.

Viimeksi kun nähtiin yhteisellä sukulaisillallisella tyyppi tuijotti rasvaisella ilmeellä minua ja parin lasillisen jälkeen tuli juttelemaan ällöttäviä juttuja (olet seksikäs, mahtavat muodot sulla, anna kun isä vähän kokeilee.., ym ym) ja yht äkkiä tarttui minua vyötäröstä ja yritti puristella persettä.

Koko seurue meni hiljaiseksi, ja tuijotti kivettyneenä. Minä jäädyin totaalisesti paikalleni kuin kivipatsas ja punastuin häpeästä ja olin niin paniikissa etten pystynyt puhumaan. Aika pysähtyi, ja sain ahdistuskohtauksen, sydän hakkasi ja minua alkoi pyörryttää.

Inhoan tuota ihmistä yli kaiken. En ole koskaan hänestä pitänyt ja aina yritän välttää häntä.
Tämä tyyppi on vielä naimisissa ja tilanne purkautui siihen, että hänen vaimonsa alkoi haukkua miestä ja sai raivokohtauksen miehelle. Onneksi ei minulle sanonut mitään, kai näki etten ollut tehnyt mitään provosoivaa en ollut edes keskustellut tämän tyypin kanssa vaan vältellyt.

Minua hävetti ihan hel*** vetisti. Tuntui nöyryyttävältä ja ahdistavalta. Tän jälkeen sanoin miehelleni että nyt lähdetään ja lähettiin pois.

Jäänkö näistä juhlista suosiolla pois? Tiedän että mieheni haluaa että tulen mukaan.

Mitä sanon omalle miehelleni, miten hän voisi auttaa minua?

Puhuin miehelle tuon edellisen tapahtuneen jälkeen, ja kysyin miksi mies ei puuttunut asiaan? Mies sanoi, ettei voinut suuttua koska hän on niin iso ukko, että jos antaa vihalle vallan ja antaa tuolle Niljakkeelle pataan, se ukko kuolee siihen ja hän joutuu linnaan. Joten antoi akkansa hoitaa tilanteen.

Nyt pyytäisin apua tai vinkkejä miten toimia.?
Ja pyytäisin, älkää enää lyökö lyötyä. Haluun vain neuvoja kiitos.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu etukäteen miehellesi ja pyydä, että hän suojelee sinua. Harjoittele etukäteen, mitä sanot miehelle, jos hän ahdistelee sinuaälä koske minuun, anna minun olla rauhassa, lopeta ahdisteleminen jne. Sanot sen kovaan ääneen, niin että muutkin kuulevat. Pyydä myös muita ihmisiä auttamaan sinua, jos mies lähentelee sinua. Sinun ei ole syytä hävetä vaan sen ahdistelijan.

Tässä on vaan nyt se ongelma että siinä missä tämä sika saattaisi naisen raivonpurkauksesta oppia jotain niin jos siihen meneekin mies väliin on hyvinkin mahdollista että toinen päätyy sairaalaan ja toinen putkaan.  Nämä puristelevat siat ei välitä ihmisten koskemattomuudesta mitään mutta naista he eivät yleensä suoriltaan piekse, miehet sensijaan...  

Puolustakaa naiset itse itseänne tai soittakaa poliisi, älkää pyytäkö miestä puolustamaan ellei hänellä ole itsepuolustustaitoja/asetta.

Vierailija
22/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ahdistelijalle käytetyt pikkuhoususi nuuhkittavaksi ja sano että niihin on tyytyminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että tuollaisessa tilanteessa ei ole oikein jos uhrin täytyy poistua paikalta tai jättää menemättä juhliin. Kyllä se on syyllinen, jonka tulee lähteä (vaikka ymmärrän sen, että tuollaisen kokemuksen jälkeen ei huvita jäädä). 

Muistuta miestäsi, että vaimon ahdisteluun puuttumatta jättäminen on sekin kannanotto. Itse asiassa tästä asiasta voisi muistuttaa ihan jokaista juhlavierasta joka ei ahdisteluun reagoi. 

Voit hyvällä omallatunnolla vaikka heittää juoman hyypiön naamalle. Itse varmaan tekisin niin.

Voisitko puhua asiasta juhlien järjestäjälle etukäteen? Jos minä saisin kuulla, että minun juhliini osallistuu henkilö, joka ahdistelee muita juhlavieraita, en haluaisi kyseistä ihmistä vieraakseni. Varsinkaan jos juhlapaikkana on oma kotini. 

Vierailija
24/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin äänekkäästi sukulaismiehelle jos tulee liian lähelle, että painuu v****n siitä!!!!!!

Vierailija
25/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi vaan mennä sinne kekkereihin ja ihan ilman ahdistuksia ja ennakkoasenteita. Miks sun pitäis jäädä hauskasta paitsi jos toinen on idiootti? Tietenkin jos et mitenkään pääse paskoista fiiliksistä eroon, niin sitten et vaan mene. Eiköhän se ukko oo kuitenkin se joka jäi viimeiseksi kaikille mieleen ja saattaa jopa hävetä ja yrittää vältellä sua, ja todennäköisesti viime kerran takia, siellä saattaa olla muutamakin ihminen jota jäi harmittamaan ettei puuttunut tilanteeseen ja on enemmän kuin valmis puuttumaan tällä kertaa jos sama toistuu. Jos kuitenkin sama toistuu, eikä kukaan tee mitään, niin voit vaan itse ilmoittaa riittävään ääneen, että eiköhän se viime kerran selkkaus ollut ihan riittävästi.

Tosta sun ukon selityksestä sen verran, että toi oli ihan helvetin säälittävä selitys omasta munattomuudesta ja teki sen vielä niin, että yritti samalla nostattaa itseään, pelle. Olis vaan sanonut, että "mä nyt vaan oon sellainen pelkuri ja että suu kirjoittaa shekkejä joita perse ei pysty lunastamaan"

Vierailija
26/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä hävetä paljon, jos ei osaa yhtään pitää puoliansa. 😆😂

Vierailija
27/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat huutamaan apua ja turvasumute naamalle. Ei varmasti tee toista kertaa.

Vierailija
28/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurisuihketta silmille kaveri oppii hetkessä... sähkölamautin olisi vielä parempi mutta niitä ei saa pitää täällä rikollisten unelmamaassa Suomessa ettei vain rikollisraukka tai vainoaja ahdistu kun uhri puolustautuu...

Vierailija
29/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
30/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se miehesi ja tuo suku heti jos eivät  kerranole tuon paremmin pitäneet sinun puoliasi, aivan surkeaa luuseriporukkaa, ansaitset paljon parempaa...joissain paikoissa tuolla kaverilla ei olisi enää mitään asiaa suvun tilaisuuksiin...

Vierailija
31/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kyllä hävetä paljon, jos ei osaa yhtään pitää puoliansa. 😆😂

Taas niin tyypillistä uhrin syyllistämistä. Ei tässä ole kyse puolien pitämisestä, vaan siitä, että ketään ei saa sanallisesti eikä fyysisesti ahdistella. Se, miten uhri tilanteeseen reagoi, ei muuta teon tuomittavuutta mitenkään. Sitäpaitsi sanavalmiskin ihminen saattaa lamaantua ahdistavassa tilanteessa. Omaa reagointitapaa ei voi tietää ennalta. 

Vierailija
32/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on aina ongelma, että iljetys saattaa olla teknisestikin päästään vialla. On tullut pieniä aivoinfarkteja, muistisairaus, juonut päänsä tms. 

Mutta suvun avuttomuus tilanteessa on hämmästyttävää. 

Vierailija
33/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu mahdollisimman eroottisesti ja rasvaa peräaukkosi valmiiksi. Homma on sitten pikaisesti ohi kun pyllistät jossain liiterin takana halkopinoa vasten. Hauskat juhlat voivat jatkua. Ehkä vässykkä miehesikin pääsee illalla liukkaille?

Enpä ole ikinä tullut toivoneeksi, että ketään ahdisteltaisiin, mutta nyt tuli mielern että ei-toivottu läheisyys olisi sinulle varmaan opettava kokemus. Rumalta ja inhottavalta, mahdollisesti toista seks. suuntautumista edustavalta taholta.

Vierailija
34/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä baarissa työskentely on kovettanut sen verran, että älähdän kyllä heti jos joku mies ottaa kiinni. Nykyään olen töissä hoitoalalla ja valitettavasti sielläkin voi joutua ahdistelun kohteeksi. 

Vierailija
35/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu mahdollisimman eroottisesti ja rasvaa peräaukkosi valmiiksi. Homma on sitten pikaisesti ohi kun pyllistät jossain liiterin takana halkopinoa vasten. Hauskat juhlat voivat jatkua. Ehkä vässykkä miehesikin pääsee illalla liukkaille?

Sä voit ihan itse toteuttaa nuo anaalifantasiasi pukeutumalla mekkoon ja rasvaamalla röörisi.

Vierailija
36/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu etukäteen miehellesi ja pyydä, että hän suojelee sinua. Harjoittele etukäteen, mitä sanot miehelle, jos hän ahdistelee sinuaälä koske minuun, anna minun olla rauhassa, lopeta ahdisteleminen jne. Sanot sen kovaan ääneen, niin että muutkin kuulevat. Pyydä myös muita ihmisiä auttamaan sinua, jos mies lähentelee sinua. Sinun ei ole syytä hävetä vaan sen ahdistelijan.

Opettele etukäteen sanomaan niin rumasti, että tyyppi saa hävetä kunnolla. Tyyliin: "Täytyykö koko suvulle näyttää ettei tuolla naamalla käy flaksi?"

Huono... joku kuvittelee tuon vitsailuksi/huumoriksi.

MInä pitäisin huolen etten joudu mihinkään ilman muuta porukkaa tämän tyypin kanssa. Jos käpälöisi, sanoisin hyvin äänekkäästi ÄLÄ KOSKE MINUUN.

Vierailija
37/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mies ei kykene puolustamaan vaimoaan, en lähtisi koko juhliin.

Niin juuri. Eikä selitellä mitään Hulkin kaltaisista voimista, jotka voi lähettää iskun jälkeen maan kiertoradalle sen mulkeron. Miehesi tulee olla vierelläsi koko sen ajan, mitä vietätte juhlissa. Toimii vaikka pelotteena, mut ennenkaikkea sinun turvanasi. Muutoin en suostuisi lähtemään.

Vierailija
38/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvasuihketta naamaan vaan

Vierailija
39/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ketsuppipullo mukaan ja ruiskuta sen naamalle kun yrittää uida liiveihin. Tai chilikastike vielä parempi jos löytyy pullo mistä sitä voi truutata silmille.

Vierailija
40/49 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napakka potku polvella haaroväliin, niin kyllä se siitä. Älä ruikuta, vaan toimi. Korvapuustikin käy.

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia. Toiset osaavat toimia uhkaavassa tilanteessa ja toiset jäätyvät. Ei kai kukaan tahallaan jäädy. Minä naisena toimin ehkä liiankin rajusti. Pari kertaa on pitänyt tuttu ennen mukavana pitämäni työkaveri hätistää kimpusta. Kumpikin sai polvesta munille ja kunnon litsarit. Se toiminta tuli selkäytimestä. En ehtinyt harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi