Kuinka nopeasti sun mies laukeaa?
Kommentit (48)
Sanoisin että kesto vaihtelee aika paljon tilanteesta riippuen. Jos yhdyntä on sellaista aika tasaisella tahdilla tapahtuvaa, ilman mitään ns. "jäähdyttelytaukoja", niin mies laukeaa melkeinpä aina selvästikin alle 5 minuutissa. Tai sitten jos hieron hänen kaluaan viekoittelevasti, niin usein siemensyöksyyn ei kulu paria minuuttiakaan.
Mutta usein meidän rakastelussa tulee erilaisia pieniä taukoja, tai ainakin tahdin vaihtoja. Silloin mies kestää kyllä jonkin verran pitempään.
Kaiken kaikkiaan olen enemmän kuin tyytyväinen mieheni kestoon. En edes haluaisi ikuisuuksiin kestävää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies laukeaa alle 5 min, niin saatteko te muut naiset siitä mitään? Mä en saisi.
Saan jo muutamassa minuutissa. Muiden miesten kanssa en ole saanut näin nopsaan.
Minkä kokoisella työkalulla miehesi työstää?
Ennenaikainen siemensyöksy lääke - https://hespac.com/premfi.htm Kokeilin vastikään ja toimii.
Ex tuli alle minuutissa ja siihen se suhde tyrehtykin. Seksi on suhteessa tärkeää ja ei se toimi jos sitä ei saa
Mieheni tulee suuseksissä noin 5 min ja naidessa 5-10 min. Kuitenkin usein aloitamme suuseksillä ja sitten naidessa voikin mennä 30 min. Itse olen orgasmiherkkä ja nuollessa tulen varmaan 1 min ja sitten saan vielä useita orgasmeja. Naidessakin varsinkin takaapäin voin tulla tuossa 30 min sessiossa useasti. On myös tavallaan hyvä juttu että, mies tulee 30 min. Tässäkin ajassa tulee paikat araksi ja tietää saaneensa urosta. Milla.
Noin minuutissa tai alle minuutissa jos ja kun ei yritä pidätellä tulemistaan. Ja hyvä niin. En todellakaan kaipaa panoa jossa mies on ikäänkuin dildo ja joutuu keskittymään kauheasti, saati etten saisin käsin tai suulla miestä tulemaan melko nopeasti silloin kun se on tarkoitus.
Mutta makuja on monia. Minulle se minuuttien, jopa lähes puolen tunnin jyystö tuo lähinnä kiusaantuneen olon. Tai alan miettiä että olen ihan huono ja jossain kohtaa en jaksa enää edes ns panna vastaan tai olla mukana. Mielummin saan yhdynnässäkin niin että olen jo super super kiihottunut ennen kuin edes aloitetaan niin ei siinä montaa kymmentä sekuntia mene.
Yleensä reilussa vartissa laukean silloin, kun seksiä harvakseltaan ja kolmesta vartista jopa tuntiin silloin, kun seksiä ollut useemman päivän aamuin illoin. Naiseni alkaa yleensä harventaa seksikertoja ja/tai hiplailla kasseja naidessani kun alkaa mennä yli kolmen vartin.
Miehenä vastaan: laukean silloin kun haluan. 100% oma päätös koska tulla, kunhan vain tuntuu edes keskinkertaisen hyvältä. Ei se mälli itsestään lennä, koskaan.