Kuinka nopeasti sun mies laukeaa?
Kommentit (21)
Laukee tosi nopeesti mutta hoitaa mulle kyllä sit aina orkun suulla ja sormin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan naiseni puolesta. Laukean silloin kuin itse haluan, koska mulla on itsehillintää. Joskus haluan vaan panna ja tulla vaikka viidessä minuutissa, jos siltä sattuu tuntumaan. Voin myös tulla vaikka 45 minuutin päästä, jos tarvetta sille on. En muuten ole koskaan katsonut kelloa naidessani.
Sama täällä.
Riippuu kauanko edellisestä kerrasta on aikaa. Jos esim. 3-4 päivää niin todella nopeaan.
Jaksaa hyvinkin pitkään, jos hissuttelee vauhdin kanssa. Mikä kyllä sopiikin minulle hyvin, kun tykkään enempi hitaan nautunnollisesta tyylistä.
Ei ole miestä. Mutta panokumppanit ovat lauenneet aivan liian pian.
tuntuu että laukean nopeasti mutta viimeksi kun kellotin ihan mielenkiinnosta niin taisi 10 minuuttia mennä vaan tuo aika tuntui ihan muutamalta minuutilta
Mieheni pystyy himmailemaan niin kauan, että minä tulen. Menee puoli tuntia tai ylikin kaikkine touhuine.
Ostettiin Studia ja nyt pystyy panemaan mua tarvittaessa vaikka tunnin. Hyvää stuffia.
Vastasin 5-30 min mut en nyt ihan tiedä mitä tarkoitetaan. Yhdyntää voi olla yhtä soittoa muutama minuutti mut hän vetää välissä ulos ja tekee muuta koska muuten laukeaa. Ei kuitenkaan ilman kosketusta laukea, että pääsee tuohon yli 5 min yhdyntääkin yhteensä yleensä. Koko sessiot esileikkeineen kestää ehkä keskimäärin 20 min niin että molemmat saa. Mut kyllä mies pystyy laukeamaan nopeastikin, se on varma.
.."esi leikkiä esileikkiä se on vaan" laulussa erään sanotaan.
Tämä.
On ko.asiaan liittyvistä seikoista (erinäiset. moni naiset. useanlaiset.tms.jne) se oleellisin elementti.
Kaikki muu elämässä. On turhaa paitsi sanailut..
Mun miehellä on jännä juttu tuo, et nyt kun lopetin ehkäisyn ja me yritetään saada vauvaa aluille, niin mies tuntuu jotenkin kovemmalle ja tulee todella nopeasti ihan muutamassa minuutissa. Ei me olla koskaan kellotettu, mutta silloin kun söin vielä pillereitä niin miehellä kesto oli ehkä jotain reilut 10 minsaa.
Täytyy myös sanoa, että vaikka jotkut naiset ehkä tykkää siitä kun mies jyystää pitkään, niin en kuulu heihin.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa hyvinkin pitkään, jos hissuttelee vauhdin kanssa. Mikä kyllä sopiikin minulle hyvin, kun tykkään enempi hitaan nautunnollisesta tyylistä.
Minulla juuri toisin päin. Tykkään orgasmeista ja vauhdilla. Joku 4-5 on normaalia, joten mies joutuu hieman hommiin. Toisella kerralla sillä kestääkin jo hieman pidempään ja kolmas voi jäädä kokonaan tulematta.
Pienessä hutikassa aivan liian pitkään. Normaalisti tulee aika nopeesti, eli arvioisin tuon n. 5 minuutissa.
Lopetin sinkkuelämän kun löysin miehen, joka tulee parissa minuutissa viimeisen orkkuni jälkeen, eli kun haluan hänen tulevan. Siihen menee noin 20-60 min. Tuleehan tuo helpostikin kun puristelee kiveksistä ja/tai työntää sormen hänen peppuunsa. Minulle on tärkeää, että minä tulen ensin, yhtä aikaakaan en sitä halua. Haluan nauttia ihan rauhassa. Jos hyvin käy, saan vielä yhden, kun mies pumppaa spermat syvälle.
Vastaan naiseni puolesta. Laukean silloin kuin itse haluan, koska mulla on itsehillintää. Joskus haluan vaan panna ja tulla vaikka viidessä minuutissa, jos siltä sattuu tuntumaan. Voin myös tulla vaikka 45 minuutin päästä, jos tarvetta sille on. En muuten ole koskaan katsonut kelloa naidessani.