Kuinka nopeasti sun mies laukeaa?
Kommentit (43)
Meillä, M68 ja N67, ei penetraatio onnistu vaikka uusi lääkemääräysyhdistelmä, Tadalafiili + Sildenafiili, nyt käytössä. Pitänyt keksiä toinen järjestely: vaimo tulee päälle saamaan nänneille kielihoitoa, sen jälkeen istuu nystyräsukkaisen strapin nokkaan ja lopuksi tyytyväisenä tekee puolitankoveltolle lypsyn. Tässä iässä ja näillä järjestelyillä ei tehdä kellotuksia vaan toimimme tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä, M68 ja N67, ei penetraatio onnistu vaikka uusi lääkemääräysyhdistelmä, Tadalafiili + Sildenafiili, nyt käytössä. Pitänyt keksiä toinen järjestely: vaimo tulee päälle saamaan nänneille kielihoitoa, sen jälkeen istuu nystyräsukkaisen strapin nokkaan ja lopuksi tyytyväisenä tekee puolitankoveltolle lypsyn. Tässä iässä ja näillä järjestelyillä ei tehdä kellotuksia vaan toimimme tilanteen mukaan.
Meillä on tadalafil ja Vitaros, vaikka kallis on,sekä penisrengas. Ajan käytön näen halutessa, jos laitan videokameran käyntiin yhdistettynä TV hen . Sitten voi jälkeenpäin tarkistaa vaikka sekunnilleen. Rouva on tuohon tottunut niin,ettei siitä ota pahakseen. Sääli vähän tyhjentää ja deletoida , mutta eihän sitä voi jättää tekemättä.
Pihtaan. Armosta neljä kertaa vuodessa korkeintaan vedän mieheltä käteen. Pitkän tauon jälkeen ei kestä minuuttiakaan. Sitten se ei voi enää marista, etten ota huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Alle 1min
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 1min
Minuutti on todella pitkä aika, ei pysty pidempään mitenkään....
Alle minuutissa. Yhtä tyhjän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Lopetin sinkkuelämän kun löysin miehen, joka tulee parissa minuutissa viimeisen orkkuni jälkeen, eli kun haluan hänen tulevan. Siihen menee noin 20-60 min. Tuleehan tuo helpostikin kun puristelee kiveksistä ja/tai työntää sormen hänen peppuunsa. Minulle on tärkeää, että minä tulen ensin, yhtä aikaakaan en sitä halua. Haluan nauttia ihan rauhassa. Jos hyvin käy, saan vielä yhden, kun mies pumppaa spermat syvälle.
Et halua tulla yhtä aikaa, mutta jos hyvin käy saat vielä yhden samalla kun mies tulee. Hei, tää on nyt sitä naisen logiikkaa!
Riippuu myös naisesta. Vielä viisi vuotta sitten ex-vaimon kanssa laukesin joskus liiankin nopeasti. Eron jälkeen oli väljempi ja kuivempi naisystävä, jonka kanssa meni joskus tuntikin ennen kuin nalli paloi. Nyt on sellainen tiukka ja märkä taskuraketti, jota ei edes seisten pysty pitkään panemaan takaapäin ennen laukeamista.
M52
No jos on väljä pillu ja huonoa seksiä, niin kyllähän siinä menee vaikka kuinka ja kauan. Tiukka ja kaunis nainen, niin ei montaa minuuttia kulu.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies laukeaa alle 5 min, niin saatteko te muut naiset siitä mitään? Mä en saisi.
Riippuu mitä mies on tehnyt sitä ennen. Tai sen jälkeen. Kuitenkin pieni osa naisista saa yhdynnässä orgasmin.
Laukeaa usein kun saan toisen kerran. Ei kuulemma pysty pidättämään kun on niin kiihottavaa, mutta ei kuitenkaan ehdi yleesä siihen esimmäiseen. Sopii minulle ja minä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies laukeaa alle 5 min, niin saatteko te muut naiset siitä mitään? Mä en saisi.
Saan jo muutamassa minuutissa. Muiden miesten kanssa en ole saanut näin nopsaan.
Vierailija kirjoitti:
😅
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa rehellisyyttä ja rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Saat kuitenkin yhdynnässä jos se kestää kauemmin?
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä on sinulle selvästi tärkeää, niin miksi olet valinnut sellaisen miehen joka tulee poikkeuksellisen nopeasti? Vähän ihmettelen. Ei sinustakaan varmasti tunnu kivalta jos mies sanoo että seksi on kanssasi yhtä tyhjän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä on sinulle selvästi tärkeää, niin miksi olet valinnut sellaisen miehen joka tulee poikkeuksellisen nopeasti? Vähän ihmettelen. Ei sinustakaan varmasti tunnu kivalta jos mies sanoo että seksi on kanssasi yhtä tyhjän kanssa?
Koska palstalla olevilla naisilla ei tunnu koskaan olevan vastuuta tekemisistään.