IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei camoon! Mulla on tässä deittailtavana jäätävän komea mies upealla kropalla ja sitten vähän tavallisempi, kalju mutta ihan älyttömän hauska ja symppis mies. Tuo eka tyyppi ei todellakaan ole se, kenen kanssa aion jatkaa pidemmälle, koska luonne on juuri sellainen kuin oikein komeilla tuppaa olemaan. Kyllä oikeassa elämässä merkkaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö
Joo, komeat on aina ikäviä sanoi kettu pihlajanmarjoista. Mikset tavoittelisi jäätävän komeaa miestä upealla kropalla ja joka on ihan älyttömän hauska ja symppis?
Ei ne aina ikäviä ole, mutta eivät ne aina ole tae onnearakaam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen, koska Hiusrajamies nelistää palstalle listoineen. Vain hänellä on tieteellistä faktaa siitä, mitä me naiset haluamme! Viis oikeista tutkimuksista.
Odotellaan niitä naisten faktoja, jotka kertovat, mitä naiset haluavat mieheltä viettelytilanteessa, eikä jo pitkällä parisuhteessa. Mitkä ovat naisten mielestä miehen ihanteelliset ulkonäölliset piirteet? Ei henkilökohtaiset, vaan ne standardit, jotka viehättävät suurinta osaa maailman naisista. Mikä tuossa kahdeksan kohdan listauksessa on sellainen, joka ei miellytä suurinta osaa maailman naisista?
Suurin osa maailman naisista haluaa yli 27-vuotiaan miehen. Jos siis naisiksi lasketaan myös yli 25-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen, koska Hiusrajamies nelistää palstalle listoineen. Vain hänellä on tieteellistä faktaa siitä, mitä me naiset haluamme! Viis oikeista tutkimuksista.
Odotellaan niitä naisten faktoja, jotka kertovat, mitä naiset haluavat mieheltä viettelytilanteessa, eikä jo pitkällä parisuhteessa. Mitkä ovat naisten mielestä miehen ihanteelliset ulkonäölliset piirteet? Ei henkilökohtaiset, vaan ne standardit, jotka viehättävät suurinta osaa maailman naisista. Mikä tuossa kahdeksan kohdan listauksessa on sellainen, joka ei miellytä suurinta osaa maailman naisista?
Mulla on viettelytilanteessa silmät kiinni. Pitää haista oikeilta feromoneilta.
Olen 170cm ja muistan kuinka exän mielestä aina olisi pitänyt laihduttaa 20kg. Painoin vähimmillään 50kg ja ei se kyllä kivaa aikaa ollut. Nyt en tiedä painoa mutta treenaan 5 kertaa viikossa, joten mikään tikku en tosiaankaan ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
Montako % sinkuista on jossain treffipalveluissa? 10? Ehkä treffipalveluista puolisoa etsivistä ei voi tehdä kovinkaan suuria johtopäätöksiä.
Tuntuu, että treffipalvelut ovat nykyään ainoa tapa tavata ihmisiä.
Onneksi olen jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.
Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei camoon! Mulla on tässä deittailtavana jäätävän komea mies upealla kropalla ja sitten vähän tavallisempi, kalju mutta ihan älyttömän hauska ja symppis mies. Tuo eka tyyppi ei todellakaan ole se, kenen kanssa aion jatkaa pidemmälle, koska luonne on juuri sellainen kuin oikein komeilla tuppaa olemaan. Kyllä oikeassa elämässä merkkaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö
Joo, komeat on aina ikäviä sanoi kettu pihlajanmarjoista. Mikset tavoittelisi jäätävän komeaa miestä upealla kropalla ja joka on ihan älyttömän hauska ja symppis?
Koska niitä älyttömän hauskoja ja symppiksiä jäätävän komeita upeakroppaisia miehiä on niin vähän tarjolla. Ja nekin vähät suurimmaksi osaksi varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Me tavismiehet olemme kuin ilmaa naisille.. Naiset laskekaa rimaa ja antakaa meille tavismiehille edes mahdollisuus..
Pullukkanainenkin haluaa itselleen sen akateemisen atleettimiehen ja se ei ole reilua!!
Aina voit hankkia nuo molemmat, akateemisen koulutuksen ja atleettisuuden.
Iso kysymys on mitä pidetään tavallisena.
https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6?format=jpg&name=small
Naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja <1% komeita. Eli kun naiselle käy tavallinen mies, se tarkoittaakin top 20% kuuluvaa miestä. Se etteivät naiset kirjoita ylös vaatimuksiaan yhtä rehellisesti kuin miehet, ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi (ei saa olla lyhyt, hintelä, jne).
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ulkonäkökeskeiset deittipalvelut ohjaa just siihen. Ja mitä nyt kaverin Tinderiä olen katsellut niin kyllä siellä on niin hirveitä kuvia joillain miehillä ettei varmasti tule yhtään mätsiä ikinä. Toisaalta kaverista riippuen ne liian sliipatut kusipään näköisetkin karsitaan pois.
Kävisikö artikkelin kirjoittajalle tätä 10cm lyhyempi, hintelä mies?
Vai onko hän "ei-pinnallinen" eli ei vaadi lihaksikasta ja isomunaista alfaa, vaan "ihan tavallinen" häntä selkeästi pidempi roteva nallekarhu kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: Naisen pitää vain olla normaalipainoinen!
Miehet myös: Jokaisen naisen normaalipaino on enintään 50 kg. Mut tissit ja pylly pitää olla isot!
Näin 178-senttisenä naisena olisin melkoinen tikku 50-kiloisena. Mutta tuo nyt on juuri se paino, joka miesten mukaan on ainoa oikea naisen paino. No, pituuttakin on vissiin liikaa... :D
Miesten mukaan = joku sanoi. Vauva palstan perus yleistykset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä älyttömän hauskoja ja symppiksiä jäätävän komeita upeakroppaisia miehiä on niin vähän tarjolla. Ja nekin vähät suurimmaksi osaksi varattuja.
Eli selviytymiskeinoksi jää selittää itselleen, että komeat ovat lähes aina mulkeroita ja/tai itseasiassa komeus ei minua kiinnostakaan, koska muutenhan joutuu toteamaan että tyytyy tai sitten sinkkuuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.
Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.
Ja kun miehet antaa tykkäyksen naisille, niin naisten on pakko tehdä tiukkaa karsintaa koska muutenhan he hukkuisi tykkäyksiin. Jos kaikki tykkäisi kaikista niin silloinhan kaikki ois toistensa mätsejä eikä siitäkään mitään tulisi. Kauniit naiset, tai siis sellaiset jotka on osanneet ottaa edustavat kuvat, saa ihan mielettömän määrän niitä tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä v-mäisimmät miehet löytyy niistä, joilla on ulkonäössään selkeitä puutteita. Jäätävän komeilla on yleensä niin hyvä itsetunto ettei ole tarvetta kohdella muita ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Iso kysymys on mitä pidetään tavallisena.
https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6?format=jpg&name=small
Naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja <1% komeita. Eli kun naiselle käy tavallinen mies, se tarkoittaakin top 20% kuuluvaa miestä. Se etteivät naiset kirjoita ylös vaatimuksiaan yhtä rehellisesti kuin miehet, ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi (ei saa olla lyhyt, hintelä, jne).
Olikohan tälle väitteelle jotain oikeaa lähdettäkin, kuka tahansa voi tehdä minkä tahansa kaavion tukemaan omia tarkoitusperiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: Naisen pitää vain olla normaalipainoinen!
Miehet myös: Jokaisen naisen normaalipaino on enintään 50 kg. Mut tissit ja pylly pitää olla isot!
Näin 178-senttisenä naisena olisin melkoinen tikku 50-kiloisena. Mutta tuo nyt on juuri se paino, joka miesten mukaan on ainoa oikea naisen paino. No, pituuttakin on vissiin liikaa... :D
Miesten mukaan = joku sanoi. Vauva palstan perus yleistykset
On todella harvinaista, että mies osaa arvioida naisen painon oikein. Jos nainen on hoikka, oli sitten minkä pituinen tahansa, paino arvioidaan usein juuri 5:llä alkavaksi, vaikka totuus on aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuitenkin perustelee linkillä useampaan tieteelliseen tutkimukseen.
Kolumnisti unohtaa vain mainita, että kauniilla ja ei-kauniilla naisilla on eri ulkonäkövaatimukset. Kauniilla naisilla on vain ulkonäkövaatimuksia, vaatimattomimmilla ei ihan niin paljoa. Sen sijaan kolumnisti keskittyy syyttämään miehiä itsestäänselvästä asiasta, joka ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen.
Lähde? Ellei sinulla ole antaa lähdettä, väitteestäsi on turha edes keskustella.
Niin että painoindeksin pitäisi olla 16, jotta miehet viehättyy? En tiedä miten se on mahdollista kun painon alarajaksi on minulle asetettu 62kg lihasmassan takia jota on kolmisenkymmentä kiloa. Luojan kiitos miestä ei ole enää nykyään pakko hankkia.
Edelleen: miehiä 80%, ja naisia 20%,joista todellisia 10- max 15% ( botit ja lesbot poisluettuna).
Montako heteroparia voi tulla,jos miehiä on 8,ja naisia 1-1,5?
Pitääkö jokaisen naisen olla 6 miehen pari? Vai miten ratkaiset tämän ongelman- pakotat osan miehistä.pois Tinderistä ja naisia pakotat sinne?