Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
41/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy kirjoituksen happamuuteen löytyy hänen profiilikuvastaan.

Kuvasta päätellen noilla silmillä ja luonteella ei vientiä ehkä ole niin kauheasti ollut.

Ei ole. Ainakaan miesten kanssa. Lesbot voi sitten olla täysin eri asia.

Vierailija
42/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais nainen joka on tavallinen nainen eli vaikka tälläinen

-Mitat pituutta sen 165cm ja painoa noin 55kg.

-Rinnat ja pylly pitää erottua kehosta koska ne on naiseuden merkki.

-Kaunis naamasta pitää olla ja naisen pitää huolehtia ulkonäöstään.

-Mt ongelmia naisella ei saa olla.

-Naisen pitää olla lapseton ja lapsia nainen ei saa haluta.

-Naisen pitää olla terve.

-Tupakka,nuuska ja huumeet ehdoton ei sekä alkoholia nainen saa ottaa harvoin se muutaman.

-Nainen ei saa nalkuttaa ja parempi jos nainen on hiljainen.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Tupakka,nuuska ja huumeet ehdoton ei sekä alkoholia nainen saa ottaa harvoin se muutaman.

M30

Eli suomennettuna: "T u r p a kiinni ja näytä nätiltä." Just just.

Vierailija
44/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Suomennettuna älä valita kaikesta ja pidä itsestäsi huolta.

M30

Vierailija
45/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Vierailija
46/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Tinderissä kokeilumielessä ja treffeille menossa. Olen myös tapaillut miehiä Instan ja Facen kautta. Joukossa todella komeita ja sitten ihan perusjamppoja. Ei sillä pelkällä ulkonäöllä alkuvaihetta pidemmälle pääse, mä kaipaan ihmisestä muutakin. Vaikka ois kuinka komea ja kemia puuttui niin ei se johda pidemmälle. Seurasta ei ole itsellä puutetta mutta haluan miehen, joka kolahtaa, jonka kanssa on yhteistä tekemistä, samat arvot ja huumori osuu yksiin. Ja se luottamus..

Vierailija
47/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ja kääntäen: ruma ja raivoava nainen on suorapuheinen, luonnollinen ja uniikki lumihiutale?

Vierailija
48/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Suomennettuna älä valita kaikesta ja pidä itsestäsi huolta.

M30

Osta nukke.

Vierailija
49/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin perustelee linkillä useampaan tieteelliseen tutkimukseen.

Kolumnisti unohtaa vain mainita, että kauniilla ja ei-kauniilla naisilla on eri ulkonäkövaatimukset. Kauniilla naisilla on vain ulkonäkövaatimuksia, vaatimattomimmilla ei ihan niin paljoa. Sen sijaan kolumnisti keskittyy syyttämään miehiä itsestäänselvästä asiasta, joka ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen.

Huh? Mä olen todella kauniina pidetty nainen eikä miehen ulkonäkö nouse edes top 20 piirteistä, mitä miehessä haen.

Vierailija
50/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavismiehet olemme kuin ilmaa naisille.. Naiset laskekaa rimaa ja antakaa meille tavismiehille edes mahdollisuus..

Pullukkanainenkin haluaa itselleen sen akateemisen atleettimiehen ja se ei ole reilua!!

On ihan reilua. Epäreilua on se, että akateemisia atleettimiehiä on valmistettu niin paljon vähemmän kuin pullukkanaisia.

Vierailija
51/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet: Naisen pitää vain olla normaalipainoinen!

Miehet myös: Jokaisen naisen normaalipaino on enintään 50 kg. Mut tissit ja pylly pitää olla isot!

Jep, jutusta:

Miesten tavallinen on tällainen:

Kaikkein viehättävimpiä ovat luonnolliset, aidot ja aivan tavalliset naiset. Maalipurkin kautta liikenteeseen lähteneet sitä vastoin suorastaan yököttävät.

Tavallinen, alle 170 cm, normaalipainoinen sopusuhtaisella keholla. Feikkiripset, -kynnet, -rinnat, ovat raju turn off.

Sopivat rinnat, pieni pyöreä peppu, ei liian laiha eikä lihava, vaan sopiva.

Naisten kirjoittamaan tavallisen miehen kuvaukseen ei kriteerejä ulkonäön osalta niinkään mainittu. Sanottiin ennemminkin, ettei tarvitse olla erityisen komea tai lihaksikas. Käsitys siitä, että suuri osa naisista haluaisi niin sanotun alfamiehen, ei tutkijoidenkaan mukaan pidä paikkaansa.

Jutun lopussa on linkit useampaan tiedejulkaisuun, joiden mukaan nimenomaan miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä parinmuodostuksessa naisia enemmän.

Klikkaahan sinäkin hiusrajakki niihin tutkimuksilla perusteltuihin artikkeleihin.

Vierailija
52/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Eihän se meitä naisia kiukuta, kyllä ne ovat miehiä, jotka kiukuttelevat, että

- ei tule matcheja

- tulee matcheja vain susirumien kanssa

- vaikka tulisi match, niin naiset eivät aloita keskustelua.

Vierailija
53/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kysymys on mitä pidetään tavallisena.

https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6?format=jpg&name=small

Naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja <1% komeita. Eli kun naiselle käy tavallinen mies, se tarkoittaakin top 20% kuuluvaa miestä. Se etteivät naiset kirjoita ylös vaatimuksiaan yhtä rehellisesti kuin miehet, ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi (ei saa olla lyhyt, hintelä, jne).

Jälleen kerran unohdat mainita, että SAMAN TUTKIMUKSEN MUKAAN naiset laittoivat viestiä 80% miehistä, sillä komeus ei ole yhtä kuin kiinnostavuus.

Miehet laittoivat viestiä kaikille, jotka heidän mielestään ulkonäön perusteella kuuluivat top 20 prosenttiin.

Oi voi :)

Vierailija
54/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Suomenettuna: Seksinukeille on kysyntää. 

Vierailija
55/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin perustelee linkillä useampaan tieteelliseen tutkimukseen.

Kolumnisti unohtaa vain mainita, että kauniilla ja ei-kauniilla naisilla on eri ulkonäkövaatimukset. Kauniilla naisilla on vain ulkonäkövaatimuksia, vaatimattomimmilla ei ihan niin paljoa. Sen sijaan kolumnisti keskittyy syyttämään miehiä itsestäänselvästä asiasta, joka ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen.

Ai kauniilla naisilla on vain ulkonäkövaatimuksia? Ei se niin mene, vaan myös kauniit naiset painottaa muita asioita, kuten menestystä ja hyvää taloudellista tilannetta. Ja sitten se toinen kysymys, että huomaatko, että oletat heti, ettei kaunis nainen voisi olla älykäs ja arvostaa sitä älykkyyttä myös miehessä. Kun ihminen voi olla sekä älykäs että kaunis.

Vierailija
56/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelin loppukommentti on lohdullinen: koko ajan kaikennäköiset ihmiset löytävät puolison.  Käyn paljon ryhmäliikuntatunneilla, joissa näen viikoittain kymmeniä eri-ikäisiä, erinäköisiä ja eri kokoisia naisia (ja myös muutamia miehiä). Havaintojeni mukaan suurimmalla osalla naisista on kihla- ja/tai vihkisormukset sormessa. Otanta on tietysti pieni, ja voi olla että tämä kertoo enemmän siitä, että liikunnalliset ihmiset pariutuvat. Mutta kun katsotte ympärillenne töissä, harrastuksissa, matkoilla ja sukujuhlissa, niin väitän että huomaatte: ulkonäkö ei määrittele sitä, kuka löytää parisuhteen.  

Artikkelin pohjana olevassa kyselyssä ja siinä viitatuissa tutkimuksissa on helppo antaa tiukkoja ulkonäkökriteerejä mahdolliselle puolisolle. Kertomatta ehkä jää, että aijoo, nykyinen puoliso ei kyllä täytä yhtäkään näistä kriteereistä - ja silti meillä menee hyvin.

Vierailija
57/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavismiehet olemme kuin ilmaa naisille.. Naiset laskekaa rimaa ja antakaa meille tavismiehille edes mahdollisuus..

Pullukkanainenkin haluaa itselleen sen akateemisen atleettimiehen ja se ei ole reilua!!

Miten se mahdollisuus annetaan?

Vierailija
58/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että olette toisenne ansainneet!

Vierailija
59/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ollapainoraja.

Olen nainen ja minulla on miehelle pituusvaatimus, painovaatimus, pulloharjapoitsut helvettiin, rumat myös, koulutusvaatimus, oma vähintään 3 H + k asunto, vähintään 4500 € kuukausitulot, hyvä uudehko auto, urheilullinen, fiksu, missään nimisessä ei saa olla persu.

Tässäpä muutama.

Vierailija
60/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se meitä naisia kiukuta, kyllä ne ovat miehiä, jotka kiukuttelevat, että

- ei tule matcheja

- tulee matcheja vain susirumien kanssa

- vaikka tulisi match, niin naiset eivät aloita keskustelua.

Ja kuitenkin, eilisen Hesarin tietojen mukaan:

- miehistä 7% laittaa ensiviestin Tinderissä

- naisista 21% laittaa ensiviestin Tinderissä

Jokainen keskustelu, jossa tämä eilen mainittiin, on poistettu :D Jollakulla ottaa koville, mitä ilmeisimmin.