Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pitäisi maksaa, että vahtisit vappuna koiria 4pv?

Vierailija
12.04.2023 |

Päivätaksa?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy viikottain siivooja. Tuolla viikolla kävisi saapumispäiväsi aamuna.

Vierailija
62/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä koiria vahditaan? Jos koirat sattuisi olemaan vahtikoiria, nekö vahtis sinua sen 4pv? Tuijottaa lakkaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tuollaiseen.

Vierailija
64/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan aina 50 e per vuorokausi, yhden koirani hoitamisesta kotonani. Koiraa pitää kävelyttääkolmesti päivässä. Ja pitää sille muutenkin seuraa. Voi poistua päiväksi töihin tai kouluun.

Kylläpä joku suostuu halvalla myymään aikaansa

Vierailija
65/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa.

Vierailija
66/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä vappu!

Ikinä vappu takapekil jatkuu..

Vierailija
67/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ihan mielelläni ja täysin ilmaiseksi hoitoon yhden koiran, jos se ja oma koirani tulisivat hyvin toimeen ja olisivat suunnilleen yhtä aktiivisia eli voisi lenkittää samalla kertaa.

Vierailija
68/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni per päivä. Huomaa sama hinta viikolla ja viikonloppuna. Tuon verran pitäisi rahaa löytyä, että suostuisin esim. kesälomat jättämään väliin.

Vierailija
69/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan mielelläni siskon ja kavereiden koiria ihan ilmaiseksikin, jos itselläni ei ole muuta menoa. Ihan ventovieraiden ihmisten koiria jos hoitaisin, niin kyllä sitten ottaisin koirasta ja hoitoajasta riippuen ihan kunnon korvauksen. Vähintään 30-40e/ vrk.

Vierailija
70/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on itselle ihan yhdentekevä juhla, että siinä mielessä ei mitään. Mutta että vahtisin toisen koiria, niin ehkä en vahtisi. Paitsi jos on joku sukulainen tms.

Vierailija
71/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuttavan pari koiraa viikon hoidossa ihan ilmaiseksi. Voisin ottaa uudestaan, kunhan tuo tarvittavat romppeet koirille ja korvaa, jos ne tuhoaisi jotain.

Yleensäkin autan ihan mielellään, eikä mulle siitä tarvitse mitään maksaa... Jos joutuisi jäämään esimerkiksi töistä pois ja taloudellisesti joutuisi ahtaalle sen takia, niin sitten olisi reilua saada korvaus.

Joskus teininä olin talovahtina maalla kolmen koiran seurana muutaman päivän ja sain muistaakseni 100 € / päivä. Nyt se olis unelmaloma, josta mä voisin vaikka maksaa :D

Vierailija
72/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 e/vrk

Vierailija
73/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi itselleni jotain hyötyä luonasi asumisesta, esim. asunto olisi hyvällä sijainnilla kaupungissa, josta kaipaisin majapaikkaa, niin voisin tulla kohtuuhinnalla. Muuten kyllä 4 vrk toisten nurkissa koiranhoitoon sidottuna on aika pitkä aika.

Vierailija
74/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpöä, että osaa ajatella koirien tunteita, kun pitää päästä panomatkalle vapuksi. Maksat sitten kanssa hyvin

Vierailija
75/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea?

Vierailija
76/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi ostaa

Vierailija
77/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta työstäni laskutushinta on n. 100 eur/tunti, joten 4x24 tekisi apaut kymppitonnin, ilman yli- ja yö- ja pyhätyökorvausta.

78/93 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vieraita koiria en välttämättä mistään hinnasta. Tuo, että pitäisi asua 4 päivää toisten nurkissa, toisi omat haasteensa. Mä olen kyllä läheisteni luona asunut jopa viikon, kun olen ollut koiravahtina, mutta he ovat asuneet kävelymatkan päässä kodistani ja olen voinut välillä käydä kotona. Toisen kodissa tulee nopeasti aika pitkäksi. Voi tietty lukea, kuunnella musiikkia tai podcasteja, surffailla netissä (jos ottaa oman läppärin mukaan) jne, mutta noin muuten ei ole mitään tekemistä. Paitsi ne koirat. 

Sitten tuo, että koirat pitää päästää öisinkin ulos. Ts ei saa edes öitä nukkua rauhassa. Vaikka olisikin omakotitalo aidatulla pihalla, silti pitäisi herätä, nousta ylös, päästää koirat ovesta pihalle ja odotella, kunnes ne ovat tehneet tarpeensa ja palaavat takaisin sisälle. 

Jos mulla ei olisi kissaa ja koiraa, voisin ottaa kaksi koiraa meille hoitoon, mutta vain sellaisia, joiden tavat edes suunnilleen tunnen. Tarkoitan, että mun pitää koiria ulkoiluttaessani tietää, miten ne reagoivat autoihin, polkupyöräilijöihin, oraviin, jäniksiin, toisiin koiriin, lapsiin jne. Ja ennenkaikkea se, miten hyvin koirat tottelevat tuntematonta ihmistä, joka niitä hoitaa. Vaikka sitten menisikin toisen kotiin koiria hoitamaan ja lähin naapuri olisi 10 kilometrin päässä, niin luonnonvaraisia eläimiä sellaisessakin paikassa liikkuu. Mitä isompi koira, sitä tärkeämpää on, ettei koira ala vetämään, vaikka jänis juoksisi sen kuonon edestä. 

Vierailija
79/93 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/93 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartteisi maksaa mulle mitään, vahtisin mielelläni koiria koska tykkään niistä, mutta omaan koiraan en uskalla sitoutua. Harmillisesti lähipiirissä ei ole koiria, joita voisin ottaa hoitoon, ja tuntemattomille ei viitsi ehdottaa. Olisi kiva saada välillä lenkkikaveri :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä