Paljonko pitäisi maksaa, että vahtisit vappuna koiria 4pv?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kotonani, 2 lenkkiä/päivä
En jaksaisi olla neljää päivää toisten nurkissa koiravahtina
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Saako koirien emännältä maksun luonnossa?
Isännältä saat.
Jos pitäisi jonkun kotiin muuttaa neljäksi päiväksi, eikä matkakuluja edes makseta, niin kyllä siitä 100€/vrk pitäisi saada. Itse en tosin suostuisi edes sillä hinnalla, mutta ehkä joku opiskelija vaikka suostuisi.
Jos mulla ei olisi omaa koiraa, ja huomioiden vappu, niin matkakulut ja 200,-. Söisin kyllä sun kaapista.
Mieluummin kyllä tulisin sun luo, niin koirat saisi olla tutussa paikassa.
27
Omien lapsien elukoita ja lapsia ilmaiseksi, hyvän ystävän vastapalvelusta vastaan ja vieraiden kanssa en ajaudu tilanteisiin joissa noin kävisi.
80e/h + alv + matka ja ruokakulut
Siskoni koira jonka tiedän tulevan toimeen omieni kanssa meidän rytmissä on tervetullut vaikka ilmaiseksi. Jostain rauhallisesta tyypistä jonka luotan melko varmasti sopeutuvan meidän menoon ehkä 20-60e päivä koirasta riippuen.
Kenenkään toisen kotiin en todellakaan lähtisi neljäksi päiväksi, varsinkaan jos siihen liittyy jotain yöulkoilutuksiakin vielä. Sitten puhutaan jo kolminumeroisesta summasta per vuorokausi eikä ensimmäinen numero ole ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kotonani, 2 lenkkiä/päivä
En jaksaisi olla neljää päivää toisten nurkissa koiravahtina
Miksi et?
Aika paljon minullekin pitäisi maksaa, että myisin neljä päivää elämästäni.
Nythän mä keksin, mitä mä teen eläkkeellä. Rupeen koirahoitajaksi.
Entä jos ne koirat haluiskin lähteä mun matkaan 4 päivän päästä? Näinkin on käynyt.
Riippuu minkä rotuisia koiria ja kuinka koulutettu. Kilttejä kotikoiria voisin hoitaa, kun hinnasta sovitaan, mitään taistelukoiria en.
Pimeätä työtähän tuo toki olisi. En lähtisi, voisi tulla veromätkyjä puolin ja toisin
Saako koirien emännältä maksun luonnossa?