Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa asettua aloilleen?

Vierailija
12.04.2023 |

Kävin katsomassa erästä omakotitaloa joka on mahdollista vuokrata tai ostaa. Omistaja kysyi näytössä, että olenko enemmän kiinnostunut ostamaan vai vuokraamaan ja kun sanoin, että vuokraamisesta. Tähän omistaja sanoi, että yleensä talon ostaa sellaiset ihmiset jotka haluaa asettua aloilleen. Niin jotenkin jäin tuota miettimään, että mitä tuo käytännössä tarkoittaa. Tulee mieleen joku mökkihöperyys, jossa käydään vain töissä ja vaihdetaan vauvan vaippoja. Ei kiitos. Ei vain velkatalot kiinnosta vaikka ikää jo 34 vuotta. Olen sinkku, ollut jo monta vuotta. Miksi elämässä edes pitäisi pysähtyä ja asettua? Olen elänyt 10 vuotta elämässäni, niin että asuin samassa vuokra asunnossa, kävin töissä jne. Kunnon oravanpyörää elin ja elämässä oli paljon vastoinkäymisiä. Nyt viime vuonna muutin toiseen vuokra asuntoon ja vaihdoin työpaikkaa, elämä mennyt parempaan suuntaan muutenkin ja vastoinkäymiset pienentynyt. Kummasti tuntui, että heräsi henkiin elämässä. Nyt olen lähdössä ulkomaille tekemään hetkeksi töitä (etätöitä, nykyisessä työssä etätyö mahdollisuus Eu-maissa).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla