Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on niin mustasukkainen

Vierailija
12.04.2023 |

Että muista ihmisistä haaveileminenkin on hänen mielestään pettämistä. Miten olette jaksaneet tällaisen kumppanin kanssa vai kannattaako edes yrittää enää? Asia meni niin että kerroin puolisolle että joskus tekisi mieli vierasta, kun kotona ei seksiä juuri koskaan saa, niin vastaus oli hyvin selkeä. Ajatuksen tasolla pettämistä. Ärsyttää kun toinen yrittää kaikin tavoin tukahduttaa seksuaalisuuteni, ei välitä seksistä enää ja sitten laskee senkin pettämiseksi jos sanon että haaveilen seksistäkin jo toisen kanssa kun olen niin turhautunut. En halua enkä aiokaan pettää, mutta eikai ajatuksia tarvitse kytkeä pois päältä parisuhteessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tollo olet kun noin sanot toiselle. Opettele rakastelemaan, niin saat seksiä kotonakin.

Vierailija
2/13 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen eroottisia sarjoja usein ja tyydytän itseäni. En voi sille mitään että joskus haaveilen saavani samanlaista kyytiä kuin elokuvissa joltain väkisin makaajalta. Tietenkin sen pitäisi olla seksikäs ihminen, eikä mikään ällöttävä vanha pervo. Tuntuu että seksuaalisuuteni on kokenut jonkun huipun että seksiä olisi saatava päivittäin tai vähintään joka toinen pv. Ilman läheisyyttä ja seksiä elämä tuntuu kovin merkityksettömältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tollo olet kun noin sanot toiselle. Opettele rakastelemaan, niin saat seksiä kotonakin.

Kumpa vain tietäisit mitä tässä parisuhteessa on minulle tehty, niin et sanoisi tolloksi. Alistettu, pidetty mustasukkaisen kumppanin toimesta nyrkin ja hellan välissä samalla kun olen yrittänyt rakastaa toisen ehjäksi. Jossain välissä sitä vain kattila kiehuu yli kun ei jaksa enää. Ajatukset seksistä käyvät pakkomielteisiksi kun sitä ei juuri koskaan saa.

Vierailija
4/13 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, olisiko korkea aika erota?

Vierailija
5/13 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oot tollo 😝. Kai sen nyt sanoa saa ja pitääkin sanoa, josko tilanne vois korjaantua. On se vaan ikävää olla puutteessa ja kiimassa, jos toinen ei seksiä halua. Ei siinä mikään opetteleminen auta. Paisti tietysti jos taekoitit jotain soolorakastelun opettelemista.

Vierailija
6/13 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa vain tietäisit mitä tässä parisuhteessa on minulle tehty, niin et sanoisi tolloksi. Alistettu, pidetty mustasukkaisen kumppanin toimesta nyrkin ja hellan välissä samalla kun olen yrittänyt rakastaa toisen ehjäksi. Jossain välissä sitä vain kattila kiehuu yli kun ei jaksa enää. Ajatukset seksistä käyvät pakkomielteisiksi kun sitä ei juuri koskaan saa.

Ei tuossa se seksin määrä ole ongelma vaan ihan muut asiat. En tajua miksi ette ole eronneet, mutta nyt viimeistään kannattaisi.

Vierailija
7/13 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ja ymmärrän ton seksipuolen. Ja ajatukset siitä. Samaa täällä. Mutta alistaminen ja nyrkki, ei ikinä. Kaikki tätä toitottaa mutta oikeasti sun on parempi ilman. Paljon mäki voin sietää mutta nyrkkiä ja alistamista en ikinä. Katselin sitä lapsuudenkodissa niin paljon että päättänyt että ei mun kohdalle. Saa ukko lähtee samantien kävelee.

Vierailija
8/13 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi nainen, joka on matkustajana omassa elämässään. Lienet jonkin tason masokisti?

Vierailija
9/13 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa se seksin määrä ole ongelma vaan ihan muut asiat. En tajua miksi ette ole eronneet, mutta nyt viimeistään kannattaisi.

Siis ymmärrän kun sen nyt sanot. Puoliso on siis yrittänyt hallita menemisiäni ja tekemisiäni mustasukkaisuuteen vedoten ja hylätyksi tulemisen pelon vuoksi. Juopotellut pahimpina aikoina pahaan oloonsa ja kiristänyt minua. En ole päässyt yli tästä kun olen halunnut rakastaa ehjäksi. Nyt kun suurinpiirtein olemme päässeet noista mustasukkaisuus ongelmista ylitse, niin seksittömyys vaivaa.

Vierailija
10/13 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ja ymmärrän ton seksipuolen. Ja ajatukset siitä. Samaa täällä. Mutta alistaminen ja nyrkki, ei ikinä. Kaikki tätä toitottaa mutta oikeasti sun on parempi ilman. Paljon mäki voin sietää mutta nyrkkiä ja alistamista en ikinä. Katselin sitä lapsuudenkodissa niin paljon että päättänyt että ei mun kohdalle. Saa ukko lähtee samantien kävelee.

Meidän kohdallamme on ollut lähinnä kyse henkisestä väkivallasta, mutta toisen ollessa juopuneena on se fyysinenkin väkivalta hänellä käynyt mielessä. Tähän haettu apua kyllä ja nyt tilanne hallinnassa.

Vierailija
11/13 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS - jätä se sika. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi tuollaiseen. Jatkuvassa puutteessa ja huonossa suhteessa ei kannata elää. Etsi kumppani joka tykkää harrastaa seksiä. Löydät sellaisen ihan taatusti. Testaa kunnolla ensin. Kun etsii sitä oikeaa, voi pitää hauskaa väärien kanssa.

Vierailija
12/13 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi elämäsi suurin palvelus ja hae nyt heti apua tuohon läheisriippuvuuteesi. Siis nyt heti, ei sitku.

Vierailija
13/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen eroottisia sarjoja usein ja tyydytän itseäni. En voi sille mitään että joskus haaveilen saavani samanlaista kyytiä kuin elokuvissa joltain väkisin makaajalta. Tietenkin sen pitäisi olla seksikäs ihminen, eikä mikään ällöttävä vanha pervo. Tuntuu että seksuaalisuuteni on kokenut jonkun huipun että seksiä olisi saatava päivittäin tai vähintään joka toinen pv. Ilman läheisyyttä ja seksiä elämä tuntuu kovin merkityksettömältä.

Perinteinen naisen rais k ausfantasia.