Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hääkutsua, mitä lahjaksi

Kummitäti
11.04.2023 |

Kummityttö menee naimisiin heinäkuussa. Kolmekymppinen sosiaalialan nainen. Häihin kutsutaan 40....50 henkeä, eikä minua kutsuta koska vain sukulaisia ja läheisiä. Äitinsä kertoi. En olisi mennytkään. Meillä on hyvät välit äitinsä kanssa mutta häät on pienet. En ole nähnyt tyttöä aikuisena.

Miten muistaisin morsiusparia. Minkähintainen lahja. Hän on allerginen monelle. Ei syötävää. Ei kukkia. Raha liian arkista. Mitä ostan mikä helppo lähettää. Stokkan lahjakortti 100€?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muistaisi mitenkään, koska on noloa antaa lahja, jos ei haluta juhlistamaan suurta päivää. Jos ei tule kutsua, niin ei ole tarkoitus antaa lahjaa.

Samaa mieltä!! Jos ei ole kutsuttu juhliin, niin ei tarvitse lahjaakaan antaa. En usko, että morsiuspari edes odottaa sitä.

Jännää kuitenkin, että kummi jätetään ulkopuolelle.

Ei sillä oo nykyään merkitystä. Jokainen saa kutsua häihinsä ketä haluaa. Ei oo pakko edes sukulaisia kutsua, eikä ainakaan kaikkia. Itse kannustan siihen, että kutsukaa häihin ne läheiset, oikeat ystävät, kenellä on oikeaa merkitystä. Ketään ei tarvitse kutsua velvollisuudesta.

Vierailija
82/84 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet tätä kummityttöä niin voit antaa lahjan jos haluat jotain pientä ja korttikin riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole tavannut tyttöä yli 10 vuoteen

Vierailija
84/84 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin morsian, niin minulle tulisi nolo olo lahjan saamisesta sellaiselta henkilöltä joka ei ole saanut kutsua häihin. Nätti kortti jollain hyvin valitulla runolla/sitaatilla riittää.