Ei hääkutsua, mitä lahjaksi
Kummityttö menee naimisiin heinäkuussa. Kolmekymppinen sosiaalialan nainen. Häihin kutsutaan 40....50 henkeä, eikä minua kutsuta koska vain sukulaisia ja läheisiä. Äitinsä kertoi. En olisi mennytkään. Meillä on hyvät välit äitinsä kanssa mutta häät on pienet. En ole nähnyt tyttöä aikuisena.
Miten muistaisin morsiusparia. Minkähintainen lahja. Hän on allerginen monelle. Ei syötävää. Ei kukkia. Raha liian arkista. Mitä ostan mikä helppo lähettää. Stokkan lahjakortti 100€?
Kommentit (84)
Jos näet tätä kummityttöä niin voit antaa lahjan jos haluat jotain pientä ja korttikin riittää
Et siis ole tavannut tyttöä yli 10 vuoteen
Jos minä olisin morsian, niin minulle tulisi nolo olo lahjan saamisesta sellaiselta henkilöltä joka ei ole saanut kutsua häihin. Nätti kortti jollain hyvin valitulla runolla/sitaatilla riittää.
Ei sillä oo nykyään merkitystä. Jokainen saa kutsua häihinsä ketä haluaa. Ei oo pakko edes sukulaisia kutsua, eikä ainakaan kaikkia. Itse kannustan siihen, että kutsukaa häihin ne läheiset, oikeat ystävät, kenellä on oikeaa merkitystä. Ketään ei tarvitse kutsua velvollisuudesta.