Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! En tiedä mitä tämä on? Toivottavasti vain väärinymmärrys..

Vierailija
27.08.2008 |

Siis olen ihastunut korviani myöten yhteen mieheen ja nähtävästi mies tajuaa sen.No ei siinä vielä mitään.Nyt vaan mies on kertonut asiasta ainakin kolmelle kaverilleen ja mua hävettää.

Mulle tuli kaveripyyntö facebookkiin ihmiseltä jota en edes tunne,on tämän ihastukseni ystävä.Miksi lähettää mulle pyynnön? Onko mieskin ihastunut minuun?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan odottaa meidän sanovan, että tuo ihastuksensa perheellinen ystävä on myös ihastunut APhen ja on varmaan valmis jättämään perheensäkin APn takia. Tai sitten hän toivoo, että meidän mielestämme ihastus on jo kertonut ystävälleen ummet ja lammet APsta ja ystävä sen takia laskee APnkin jo ystäväkseen....

Vierailija
2/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyynnön lähettäjää,tiedän vain että on ihastukseni kaveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli ihastunut tai ei,miksi kukaan käskisi kaverinsa ilmoittaa ystäväksi facebook.

Vierailija
4/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää.

Vierailija
5/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ap ei vielä tiedä.Selviää kyllä jatkossa.

Vierailija
6/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä kaverin kaveri jätti sen pyynnön siksi, että pääsisi sivuillesi lukemaan tarkemmin, millainen muija olet?

Vierailija
7/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varattu ja pyytää apua ystävältään jottei teidän kahden peli näkyisi niin läpi.

esim sun miestä ajatellen.

Vierailija
8/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä kaverin kaveri jätti sen pyynnön siksi, että pääsisi sivuillesi lukemaan tarkemmin, millainen muija olet?

Vierailija
9/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varattu ja pyytää apua ystävältään jottei teidän kahden peli näkyisi niin läpi.

esim sun miestä ajatellen.

Vierailija
10/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ap ei vielä tiedä.Selviää kyllä jatkossa.

Vierailija
11/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa naamakirjassa tekee niin, että heti jos saa tietää jonkin ihmisen olemassa olosta, se liitetään ystäväksi.

Ja siis pliis, minkä ikäinen sä oot? Ei kai kellään normaalilla, työssä käyvällä aikuisella naisella oo aikaa pohtia, et kuka on ihastunut ja kuka ei? Ja sitä paitsi, jos oot kerran ihastunut ja tää mies on kertonut kavereilleen, niin mitä häpeämistä siinä on? Kuulostat ihan 12-vuotiaalta.

Vierailija
12/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpyyntöä tuntemattomalta.

Vierailija
13/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilee sinua helppona pokana puutteessa oleville kavereilleen.

Vierailija
14/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut???

Vierailija
15/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita FB:ssa. Mikä johtaa siihen, että kaikki tutun tutut ja lasten tarhakavereiden vanhemmat pyydetään kavereiksi... Uskomatonta, että joillekin yli kolmekymppisillekin FBsta on tullut koko elämä!

Ja joo, olen samaa mieltä joidenkin muiden vastaajien kanssa, ap vaikuttaa tosi teiniltä näiden ihastuspohdintojensa kanssa!

Vierailija
16/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pliis, minkä ikäinen sä oot? Ei kai kellään normaalilla, työssä käyvällä aikuisella naisella oo aikaa pohtia, et kuka on ihastunut ja kuka ei? Ja sitä paitsi, jos oot kerran ihastunut ja tää mies on kertonut kavereilleen, niin mitä häpeämistä siinä on? Kuulostat ihan 12-vuotiaalta.

[/quote]

Vierailija
17/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita FB:ssa. Mikä johtaa siihen, että kaikki tutun tutut ja lasten tarhakavereiden vanhemmat pyydetään kavereiksi... Uskomatonta, että joillekin yli kolmekymppisillekin FBsta on tullut koko elämä!

Ja joo, olen samaa mieltä joidenkin muiden vastaajien kanssa, ap vaikuttaa tosi teiniltä näiden ihastuspohdintojensa kanssa!

Vierailija
18/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilee sinua helppona pokana puutteessa oleville kavereilleen.

Vierailija
19/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut???

Vierailija
20/49 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on?iksi lähettää mulle pyynnön? Onko mieskin ihastunut minuun?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi