Auttakaa! En tiedä mitä tämä on? Toivottavasti vain väärinymmärrys..
Siis olen ihastunut korviani myöten yhteen mieheen ja nähtävästi mies tajuaa sen.No ei siinä vielä mitään.Nyt vaan mies on kertonut asiasta ainakin kolmelle kaverilleen ja mua hävettää.
Mulle tuli kaveripyyntö facebookkiin ihmiseltä jota en edes tunne,on tämän ihastukseni ystävä.Miksi lähettää mulle pyynnön? Onko mieskin ihastunut minuun?
Kommentit (49)
pyynnön lähettäjää,tiedän vain että on ihastukseni kaveri!
Mutta oli ihastunut tai ei,miksi kukaan käskisi kaverinsa ilmoittaa ystäväksi facebook.
jota ap ei vielä tiedä.Selviää kyllä jatkossa.
että tämä kaverin kaveri jätti sen pyynnön siksi, että pääsisi sivuillesi lukemaan tarkemmin, millainen muija olet?
olet varattu ja pyytää apua ystävältään jottei teidän kahden peli näkyisi niin läpi.
esim sun miestä ajatellen.
että tämä kaverin kaveri jätti sen pyynnön siksi, että pääsisi sivuillesi lukemaan tarkemmin, millainen muija olet?
olet varattu ja pyytää apua ystävältään jottei teidän kahden peli näkyisi niin läpi.
esim sun miestä ajatellen.
jota ap ei vielä tiedä.Selviää kyllä jatkossa.
osa naamakirjassa tekee niin, että heti jos saa tietää jonkin ihmisen olemassa olosta, se liitetään ystäväksi.
Ja siis pliis, minkä ikäinen sä oot? Ei kai kellään normaalilla, työssä käyvällä aikuisella naisella oo aikaa pohtia, et kuka on ihastunut ja kuka ei? Ja sitä paitsi, jos oot kerran ihastunut ja tää mies on kertonut kavereilleen, niin mitä häpeämistä siinä on? Kuulostat ihan 12-vuotiaalta.
tarjoilee sinua helppona pokana puutteessa oleville kavereilleen.
kavereita FB:ssa. Mikä johtaa siihen, että kaikki tutun tutut ja lasten tarhakavereiden vanhemmat pyydetään kavereiksi... Uskomatonta, että joillekin yli kolmekymppisillekin FBsta on tullut koko elämä!
Ja joo, olen samaa mieltä joidenkin muiden vastaajien kanssa, ap vaikuttaa tosi teiniltä näiden ihastuspohdintojensa kanssa!
Ja siis pliis, minkä ikäinen sä oot? Ei kai kellään normaalilla, työssä käyvällä aikuisella naisella oo aikaa pohtia, et kuka on ihastunut ja kuka ei? Ja sitä paitsi, jos oot kerran ihastunut ja tää mies on kertonut kavereilleen, niin mitä häpeämistä siinä on? Kuulostat ihan 12-vuotiaalta.
[/quote]
kavereita FB:ssa. Mikä johtaa siihen, että kaikki tutun tutut ja lasten tarhakavereiden vanhemmat pyydetään kavereiksi... Uskomatonta, että joillekin yli kolmekymppisillekin FBsta on tullut koko elämä!
Ja joo, olen samaa mieltä joidenkin muiden vastaajien kanssa, ap vaikuttaa tosi teiniltä näiden ihastuspohdintojensa kanssa!
tarjoilee sinua helppona pokana puutteessa oleville kavereilleen.
on?iksi lähettää mulle pyynnön? Onko mieskin ihastunut minuun?
[/quote]