Auttakaa! En tiedä mitä tämä on? Toivottavasti vain väärinymmärrys..
Siis olen ihastunut korviani myöten yhteen mieheen ja nähtävästi mies tajuaa sen.No ei siinä vielä mitään.Nyt vaan mies on kertonut asiasta ainakin kolmelle kaverilleen ja mua hävettää.
Mulle tuli kaveripyyntö facebookkiin ihmiseltä jota en edes tunne,on tämän ihastukseni ystävä.Miksi lähettää mulle pyynnön? Onko mieskin ihastunut minuun?
Kommentit (49)
sepä se en ole koskaan kuullut nimeä enkä nähnyt.Suoraan sanottuna tuntuu oudolta vastata sen pyyntöön.
tarjoilee sinua helppona pokana puutteessa oleville kavereilleen.
koska toinen varattu perheellinen ja toinen ei?Siksi laittavat sekaan muita tyyppejä ikään kuin peitelläkseen vaikka tietävät että pinnan alla kuplii.
[Pistää "vahinkoa" eteenpäin ja toivoo että ihastuisit johonkin toiseen.
i]Siis olen ihastunut korviani myöten yhteen mieheen ja nähtävästi mies tajuaa sen.No ei siinä vielä mitään.Nyt vaan mies on kertonut asiasta ainakin kolmelle kaverilleen ja mua hävettää.
Mulle tuli kaveripyyntö facebookkiin ihmiseltä jota en edes tunne,on tämän ihastukseni ystävä.Miksi lähettää mulle pyynnön? Onko mieskin ihastunut minuun?
[/quote]
... jos on vähänkään järkeä päässä.
Vai oletko tunteiden heiteltävä hupakko.
sepä se en ole koskaan kuullut nimeä enkä nähnyt.Suoraan sanottuna tuntuu oudolta vastata sen pyyntöön.
En tiedä kuinka facebook toimii, mutta mistä tiedät, että tämä mies on sen ihastuksesi kaveri, jos et edes tiedä nimeä?
joissain viesteissä on ihan sekaisin pronominit, tyyliin "mistä mä tiedän, onko mies ihastunut suhun? Mä en tunne tätä kaveria, mutta se tuntee sut..."
En tiedä kuinka facebook toimii, mutta mistä tiedät, että tämä mies on sen ihastuksesi kaveri, jos et edes tiedä nimeä?
monen lapsen äiti. Onko Marketa sekoittanut pään noin pahasti???
tämän lähettäjän ystävä=mulla kolme kaveria jotka lähettäjän ystäviä ja tietävän ihastukseni ja yksi heistä siis on tämä ihastus.
kohde kyllä teki selväksi että hän on minusta kiinnostunut=teki aloitteen ihan julkisesti.
kysellä!!
os et edes tiedä nimeä?
[/quote]
[/quote]
kavereitaan.
kohde kyllä teki selväksi että hän on minusta kiinnostunut=teki aloitteen ihan julkisesti.
jos ei ole ikinä kuullut ihastuksen kaverin nimeä???? Jos mä saan kaveripyynnön vaikka Matti Virtaselta, niin jos en ole koskaan kuullut, että Matti Virtanen on mun ihastukseni kaveri, niin mistä h-vetistä mä voin sen tietää....
kysellä!!
os et edes tiedä nimeä?
tuttu pyytäjä on ihan nimen perusteella,vaikka en ko.pyytäjää tunne kasvoilta!!
olet varattu ja pyytää apua ystävältään jottei teidän kahden peli näkyisi niin läpi.
esim sun miestä ajatellen.
koska toinen varattu perheellinen ja toinen ei?Siksi laittavat sekaan muita tyyppejä ikään kuin peitelläkseen vaikka tietävät että pinnan alla kuplii.