Auttakaa! En tiedä mitä tämä on? Toivottavasti vain väärinymmärrys..
Siis olen ihastunut korviani myöten yhteen mieheen ja nähtävästi mies tajuaa sen.No ei siinä vielä mitään.Nyt vaan mies on kertonut asiasta ainakin kolmelle kaverilleen ja mua hävettää.
Mulle tuli kaveripyyntö facebookkiin ihmiseltä jota en edes tunne,on tämän ihastukseni ystävä.Miksi lähettää mulle pyynnön? Onko mieskin ihastunut minuun?
Kommentit (49)
Et kai sinä mene laittamaan ystävälistaasi ihmistä, jota et edes tunne? Vai olenko minä ihan outo,kun en kerää listaan 400 eri nimeä?
tarjoilee sinua helppona pokana puutteessa oleville kavereilleen.
on mullekin tullut pyyntöjä kavereiden kavereilta mutta ei tulisi mieleenkään hyväksyä. ehkä miehet keräilee kauniita naisia;-)
eli hyväksytkö kaveriksi tuntemattomia miehiä
Hän varmaan odottaa meidän sanovan, että tuo ihastuksensa perheellinen ystävä on myös ihastunut APhen ja on varmaan valmis jättämään perheensäkin APn takia. Tai sitten hän toivoo, että meidän mielestämme ihastus on jo kertonut ystävälleen ummet ja lammet APsta ja ystävä sen takia laskee APnkin jo ystäväkseen....
Enkä minä vieläkään ymmärrä sitä, että AP tunnistaa miehen nimen perusteella ihastuksensa ystäväksi, vaikka itse on sanonut, ettei ole ikinä kuullutkaan ihastuksen ystävän nimeä....
mitä oikein ajattelet.
mitä oikein ajattelet.