Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mykät Tinder-mätsit?

Vierailija
10.04.2023 |

Onko kuinkakin yleistä, että Tinder-mätsit eivät avaa keskustelua?

Käyn kerta-pari viikkoon Tinderissä ja minua rehellisesti ihmetyttää, että joku on saanut minusta mätsin useampi päivää sitten, mutta mitään keskustelua ei ole osannut avata. Joitain kuvakirjan kerääjiä? Olenko jo lähtökohtaisesti jollain "varasijalla" vai mistä on kysymys?

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiks Tinderissä arvostella purkaantuneita mätsejä eli kun mätsi syystä tai toisesta purkaantuu, niin kirjoittaa sanallinen arvioi mätsistään?

Tyyliin:

Ei vastaa viesteihin.

Vastaa viesteihin useamman viikon viiveellä.

Oudot jutut.

Ghostasi.

Jne.

Helpoittais vähän valintaa, kun pääsis lukemaan muiden arvioita ja toisaalta vähentäis (omaakin) sikailua, kun se vois tulla/tulis muillekin julki.

Pitäis olla jokin vakiomuotoinen vastauspatteristo mistä vois valita.

Toki jos esim. olemassa olevien mätsien määrä olis julkinen tieto jo swaippaus-vaiheessa, niin saattaishan joku pohtia, että lähdenkö kilpailemaan noiden kymmenien/satojen muiden kanssa toisen rajallisesta ajasta.

Tinderin ensisijainen tavoite ei voi olla, että saatetaan ihmisiä yhteen. Ensisijainen tavoite on saada ihmiset maksamaan sovelluksesta.

Jos esim. mykkiin mätseihin haettaisiin ratkaisua sovellusta muuttamalla, niin selkein ratkaisu on, että mätsin tultua sä et pysty ja sua ei pysty swaippaamaan oikealle.

Tuo kyllä pakottaisi avaamaan keskustelun tai jos tekee mieli vain swaippailla, niin syntynyt mätsi pitäis purkaa samantien, että peli jatkuisi.

Tämä johtaisi vain siihen, että se jonka kohdalla match syntyy, laittaa toiselle yhden merkin mittaisen viestin. Esim. kädenheilautusemoji. Osa tekee nyt jo tätä.

Olen saanut pari avausta missä on vain "hei" tai muu vastaava tervehdys. Jos siihen on lähtenyt mukaan niin yleensä muutkin vastaukset on yhtä kuivia.

Vierailija
182/201 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ois hyvä lisätä vuoronumero ja prioriteetijärjestys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiks Tinderissä arvostella purkaantuneita mätsejä eli kun mätsi syystä tai toisesta purkaantuu, niin kirjoittaa sanallinen arvioi mätsistään?

Tyyliin:

Ei vastaa viesteihin.

Oudot jutut.

Ghostasi.

Jne.

Helpoittais vähän valintaa, kun pääsis lukemaan muiden arvioita ja toisaalta vähentäis (omaakin) sikailua, kun se vois tulla/tulis muillekin julki.

Toki jos esim. olemassa olevien mätsien määrä olis julkinen tieto jo swaippaus-vaiheessa, niin saattaishan joku pohtia, että lähdenkö kilpailemaan noiden kymmenien/satojen muiden kanssa toisen rajallisesta ajasta.

Tinderin ensisijainen tavoite ei voi olla, että saatetaan ihmisiä yhteen. Ensisijainen tavoite on saada ihmiset maksamaan sovelluksesta.

Jos esim. mykkiin mätseihin haettaisiin ratkaisua sovellusta muuttamalla, niin selkein ratkaisu on, että mätsin tultua sä et pysty ja sua ei pysty swaippaamaan oikealle.

Tuo kyllä pakottaisi avaamaan keskustelun tai jos tekee mieli vain swaippailla, niin syntynyt mätsi pitäis purkaa samantien, että peli jatkuisi.

Tämä johtaisi vain siihen, että se jonka kohdalla match syntyy, laittaa toiselle yhden merkin mittaisen viestin. Esim. kädenheilautusemoji. Osa tekee nyt jo tätä.

Jos mätsin tultua sua ei näytetä sovelluksessa ja sä et näe ketään, niin miksi ihmeessä mätsin osapuolet viestisivät vaan jollain yhden merkin emojeilla?

Vierailija
184/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyliin:

Ei vastaa viesteihin.

Oudot jutut.

Ghostasi.

Jne.

Olen saanut pari avausta missä on vain "hei" tai muu vastaava tervehdys. Jos siihen on lähtenyt mukaan niin yleensä muutkin vastaukset on yhtä kuivia.

Ja minkälaisia sun avaukset ovat?

Vierailija
185/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"63% of messages sent by men occur within 5 minutes of the match taking place. This is only 18% for women, suggesting that female users often wait to receive a message first.

The median delay for sending messages is just 2 minutes for men, compared to 38 minutes for women."

...female users often wait to receive a message first.

The median delay for sending messages is ... 38 minutes for women.

En jaksa penkoa tuota tekstiä tutkittavaksi, mutta minusta tämä on hatara johtopäätös. Syy siihen että naiset avaavat vähemmän keskusteluja lienee ensisijaisesti siinä, että meillä on jo maksimimäärä keskusteluja meneillään. 

Minä en ainakaan jää odottelemaan viestiä toiselta, jos sattuu olemaan tilaa uudelle juttukumppanille, vaan laitan viestin menemään saman tien kun match tulee. Näin ei vain yleensä ole, koska se noin kolme keskustelua, jonka verran pystyn hanskaamaan kerralla, on jo käynnissä.

Maksimimäärä keskusteluja meneillään ja silti swaippailet oikealle?

Vierailija
186/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liikaa muitakin matcheja, eikä ehdi kaikille kirjoitella. Tämä ainakin itselläni syynä kun tinderiä käytin. En ehtinyt aloittaa keskusteluja, vastailin joillekin, jotka minulle kirjoittelivat. Ei ole aikaa tuntitolkulla viestitellä randomien kanssa, kun elämässä muutakin tekemistä.

Liikaa mätsejä ja silti swaippailet lisää oikealle?

👍

Vierailija
187/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä ja tummana akateemisena miehenä ei kyllä ehdi kaikkiin vastata. M37v

Vierailija
188/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"63% of messages sent by men occur within 5 minutes of the match taking place. This is only 18% for women, suggesting that female users often wait to receive a message first.

The median delay for sending messages is just 2 minutes for men, compared to 38 minutes for women."

...female users often wait to receive a message first.

The median delay for sending messages is ... 38 minutes for women.

En jaksa penkoa tuota tekstiä tutkittavaksi, mutta minusta tämä on hatara johtopäätös. Syy siihen että naiset avaavat vähemmän keskusteluja lienee ensisijaisesti siinä, että meillä on jo maksimimäärä keskusteluja meneillään. 

Minä en ainakaan jää odottelemaan viestiä toiselta, jos sattuu olemaan tilaa uudelle juttukumppanille, vaan laitan viestin menemään saman tien kun match tulee. Näin ei vain yleensä ole, koska se noin kolme keskustelua, jonka verran pystyn hanskaamaan kerralla, on jo käynnissä.

Maksimimäärä keskusteluja meneillään ja silti swaippailet oikealle?

Kun on valinnanvaraa, niin ei kannata kiirehtiä sen lopullisen valinnan kans. Seuraava kun voi olla parempi kuin edellinen.

Vierailija
189/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos match on ihan unelma, sellaista mitä juuri etsiikin, niin silloin yleensä tulee avattua keskustelu 24h sisään.

Muussa tapauksessa, niin se on ihan kiva tietää että aha, tämmöiset musta tykkää ja siitä päätellä mihin rahkeet riittää kun matcheja alkaa olemaan kymmeniä. Ei kaikille jaksa kurjoittaa, osa on vain tilastoa oman haluttavuuden mittaamiseksi.

Vierailija
190/201 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta naisten ja miesten aloittamista keskusteluista.

Itse naisena kun ekaa kertaa olin deittiapissa ja sain osumia, niin aloitin keskusteluita. Mutta niihin itse aloittamiini ei tullut koskaan vastausta ja pian oli koko matchi poistunut.

Opin tuosta nopeasti, että marchin saaminen ei vielä tarkoita mitään, kun saatat olla yksi niistä, jotka tulleet sattumalta vastaan kun selattu kaikki vastaantulijat oikealle tms. Vasta kun mies avaa keskustelun, niin on kyseessä oikea match.

Tällä tyylillä menin deittiappailuni loppuun saakka.

Taisi ehkä kerran johtaa mun aloittama keskustelu treffeille asti. Mies sitten piti mua jotenkin epätoivoisena varmana nakkina mitä mä en kyllä suinkaan ollut. Halusin vain kokeilla kannattaako naisen tehdä aloite. Näiden treffien sekä muutamien muiden alloittamieni keskustelujen perusteella en voi suositella. Jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä tekee aloitteen. N40

Vierailija
191/201 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta naisten ja miesten aloittamista keskusteluista.

Itse naisena kun ekaa kertaa olin deittiapissa ja sain osumia, niin aloitin keskusteluita. Mutta niihin itse aloittamiini ei tullut koskaan vastausta ja pian oli koko matchi poistunut.

Opin tuosta nopeasti, että marchin saaminen ei vielä tarkoita mitään, kun saatat olla yksi niistä, jotka tulleet sattumalta vastaan kun selattu kaikki vastaantulijat oikealle tms. Vasta kun mies avaa keskustelun, niin on kyseessä oikea match.

Tällä tyylillä menin deittiappailuni loppuun saakka.

Taisi ehkä kerran johtaa mun aloittama keskustelu treffeille asti. Mies sitten piti mua jotenkin epätoivoisena varmana nakkina mitä mä en kyllä suinkaan ollut. Halusin vain kokeilla kannattaako naisen tehdä aloite. Näiden treffien sekä muutamien muiden alloittamieni keskustelujen perusteella en voi suositella. Jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä tekee aloitteen. N40

Olen aivan samaa mieltä eli saadessaan mätsin jos nainen on kiinnostunut, niin kyllä hän tekee aloitteen.

Aloitekyvyttömät ovat niitä IG-seuraajien hakijoita yms. markkina-arvonsa testaajia.

Vierailija
192/201 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko totta, että keskustelemalla voi syntyä muutakin kuin keskestelua?

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009569820.html

Vierailija
193/201 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää sama Miisa, jolla oli huolia Tinderin kans vuosi tai jotain sitten?

Vierailija
194/201 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää sama Miisa, jolla oli huolia Tinderin kans vuosi tai jotain sitten?

On se sama. Noilla avuilla on oltava aktiivinen, että mitään saa aikaiseksi.

Vierailija
195/201 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kans pohdin samaa joku aika sitten ja päädyin ratkaisuun, että vastaan kaikille noin kahden viikon mykkäjakson jälkeen:

"Moi.

Sori, että en ole hoksannu sinua, kun mätsejä tulee niin, ettei perässä ehdi pysyä."

Yleensä katoavat tuon viestin jälkeen.

Ihmeellistä 🤷

Vierailija
196/201 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan mykät miehet, jos eivät tee aloitetta parissa viikossa. En etsi perässävedettävää vaan aloitekykyistä miestä. Suomalaiset tipahtaa tällä menetelmällä hyvin äkkiä pois. Eivät kyllä muutenkaan loista kommunikointikyvyillään.

Vierailija
197/201 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mätsää mut ja viikossa ei saa mitään viestiä aikaan, niin kiertoon vaan.

Aivan turha jäädä murehtimaan.

Vierailija
198/201 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poistan mykät miehet, jos eivät tee aloitetta parissa viikossa. En etsi perässävedettävää vaan aloitekykyistä miestä. Suomalaiset tipahtaa tällä menetelmällä hyvin äkkiä pois. Eivät kyllä muutenkaan loista kommunikointikyvyillään.

Ja kun itse mätsäät jonkun, niin jäät odottelemaan vai ymmärsinkö väärin?

Vierailija
199/201 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä ahtaalla tuon Tinderinne kanssa 🤭

Vierailija
200/201 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä ahtaalla tuon Tinderinne kanssa 🤭

Samaa mieltä.

Ensin kahlataan kauhea määrä profiileja läpi ja kun tulee se itselle mieleisestä mätsi, niin homma tyrehtyy siihen, että kumpi avaa keskustelun.

Lisää näitä "kirjoittamattomia sääntöjä" tai mitä ovatkaan ja kappas; alkujaan ehkäpä hankala asia muuttuukin mahdottomaksi. 😁