Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Niin on ponnetonta meininkiä. Muistelen Anssi Kelan kausia. En välitä hänen musiikistaan yhtään, mutta siinä oli muusikko joka osasi vetää asenteella ja taidolla kaikki biisiversionsa. Nää on nyt kaikki ihan pläääh.
Hynynen on parempi ilman kotiteollisuutta.
Vierailija wrote:
Itse olen vm. -82 ja eipä meillä tässä iässä vielä kauhean häiritseviä ryppyjä näy. Toki voi johtua elintavoista ja geeneistäkin. En ole koskaan esim. polttanut tupakkaa enkä suuremmin läträä alkon kanssa.
Ihmisillä saattaa olla vähän vääränlaiset mielikuvat nykypäivän nelikymppisistä. Ei me mitään tätejä olla vaan aika hyvin sulaudutaan vaikkapa 28-35-vuotiaiden joukkoon.
Itse olen myös samaa ikäluokkaa, joten siinäkin mielessä kommentoin. Ei itsellänikään kyllä ryppyjä niinkään ole - vielä.
Vierailija wrote:
Jannalla ei juurikaan ole karismaa, mutta ihan symppikseltä vaikuttaa. Liikaa meikkiä tosin.
Niin oli Jounillakin...
Meikkipossuhan Janna on. Mutta vttuileeko Jouni siitä?
Nää Jannan biisit on järkyttävän tylsiä. Ilmankos en tiennyt etukäteen kuin sen Hullun.
Jouni tempas sitte goottiperheen tuutulaulun tosta Jannan jollotuksesta
Janna oli herkku niissä trikoissa aktiviteetin aikana. Todella seksikäs nainen ja vaikuttaa mukavalta tyypiltä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jannalla ei juurikaan ole karismaa, mutta ihan symppikseltä vaikuttaa. Liikaa meikkiä tosin.
Niin oli Jounillakin...
Meikkipossuhan Janna on. Mutta vttuileeko Jouni siitä?
Jouni oli stailatu The Curen laulajaksi ja siksi meikkiä. Ei vttuillut Jannalle millään lailla. Jounihan sanoi itse tykkäävänsä 80-90-lukujen goottirockista.
Jannassa on jotain italialaista ulkonäköä, toki meikki korostaa. Kaunis hän on ja ujon sekä herttaisen oloinen. Ujous on viehättävä piirre ihmisessä. Aliarvostettu ominaisuus pinnallisessa maailmassa.
Mikä tuo annan kommentti Hynysen esityksestä oli. Kuolonkorahduksista. Kivasti nolaa toisen kun laittaa tunteet peliin. Samoin kun Vickylle kommentit iästä. Ikävä ihminen.
Miksi tämä Hätä-Miikka on pukeutunut NHL-faniksi? Liittyikö lätkä edes kapaleeseen?
Aika jumalainen olento tuo Janna mustassa mekossaan. Jos mammoja käy kateeksi niin koen vain myötähäpeää puolestanne.
Vierailija wrote:
Jannassa on jotain italialaista ulkonäköä, toki meikki korostaa. Kaunis hän on ja ujon sekä herttaisen oloinen. Ujous on viehättävä piirre ihmisessä. Aliarvostettu ominaisuus pinnallisessa maailmassa.
Ei näytä pisaran vertaa italialaiselta! Ei tumma sitä tarkota, vaan jotain aivan muuta... Halvat, isot korut ja liian tummat hiukset ja meikit ym. lisäävät vielä vaikutelmaa.
Hätiksen versio kuulosti siltä, että oli kyhätty kasaan alle 5 minuutissa. Samoin jälkikeskustelut. Jengillä oli vaikea keksiä kommentoitavaa.
Vierailija wrote
Ei vielä tuossa iässä yleensä tarvitse käydä missään toimenpiteissä. Tämän ohjelman valaistus on sellainen ihanan hämyinen, ettei pienet otsajuonteet erotu. Jos Janna menisi vaikkapa Elämäni biisi -ohjelman vieraaksi, näkisi tilanteen todenmukaisemmin. Sen ohjelman valaistus on sangen anteeksiantamaton :D
Aivan - tuota puolta en ajatellutkaan. Otsansakin vaan näyttää niin kovin siloiselta mutta tiedä sitten. Toisaalta tänä päivänä toimenpiteitä tehdään ehkä aiempaa nuorempanakin, kun on yleistynyt kaikki sellainen. Mutta mitä se mulle kuuluu edes hänenkään kohdallaan.🙂
Erikoista kun joku (!!) aina YLIKEHUU Jannaa...? Se on OUTOA, koska hän vaan ei ole kaunotar, pikemmin varsin erikoiset piirteet kuten isällään. Olisi vain luonnollinen oma itsensä. Epävarmuus esiintyjässä aikaansaa outoa myötähäpeää.
Vierailija wrote:
Niin on ponnetonta meininkiä. Muistelen Anssi Kelan kausia. En välitä hänen musiikistaan yhtään, mutta siinä oli muusikko joka osasi vetää asenteella ja taidolla kaikki biisiversionsa. Nää on nyt kaikki ihan pläääh.
Juuri näin. Ponnettomia esityksiä (poislukien Ellinoora), ponnettomia juttuja, ponnettomia aktiviteetteja.
tänään erityisesti olen kelaillut ohjelmaa eteenpäin, kun ei vain iske. Ja tässä puhuu Vain elämää-fani, joka on katsonut jokaisen kauden ja jonkun moneen kertaan.
Vierailija wrote:
Janna on tosi rypytön esim. - jotain on toki varmasti toki tehtykin kasvoille. No onhan äitinsäkin myös nuorekas ollut. Mielipiteitä saa toki olla erilaisia. 😺
Ei tuossa iässä vielä ryppyjä yleensä ole.
Eikös Maarit Hurmerinnan suku ole Italiasta? Oli vasta lehdessä juttua. Ehkä siksi Jannakin on ottanut tämän italotyylin. Pikimustat hiukset ja pigmentoidut kulmat. Liian meikattu kylläkin. Ehkä ollut/on itsetunto-ongelmia ja siitä johtuu, ettei halua esiintyä ilman pakkelia?
Ei vielä tuossa iässä yleensä tarvitse käydä missään toimenpiteissä. Tämän ohjelman valaistus on sellainen ihanan hämyinen, ettei pienet otsajuonteet erotu. Jos Janna menisi vaikkapa Elämäni biisi -ohjelman vieraaksi, näkisi tilanteen todenmukaisemmin. Sen ohjelman valaistus on sangen anteeksiantamaton :D