Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Kiusallista katsottavsa tuo keskinäinen ylenpalttinen kehuminen.
Ellinoora laulaa hyvin, mutta esiintymistyylistä olisin jättänyt nuo halvannäköiset tekokukat ja siniset luomivärit pois. Homssuinen olemus.
Ei kyllä uskois että Janna syntynyt -81.
Vierailija wrote:
Ei niin. Muistan, kun kävin katsomassa Maaritin keikkaa lähes 20 vuotta sitten. Taustalaulajana oli Janna. Katsoin jo silloin, että siinä on nainen makuuni. Katson edelleen. Täysin minun tyyppiäni sekä ulkoisesti että luonteeltaan.
Vierailija wrote:
Nyt lähtee Ellinooralta hienosti. En tunne kappaletta entuudestaan, mut nyt toimii!
On kyllä mahtava tulkitsija! Omasta musastaan en juuri pidä, mutta nää on lähes poikkeuksetta hienoja vetoja hällä.
Kuka tuosta porukasta on lähimpänä sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisit ystävystyä? Mulla Ellinoora, Janna, Jouni, Miikka, Robin.
Ei Virve, ei noin! Kamalaa määkymistä!
Vierailija wrote:
Kuka tuosta porukasta on lähimpänä sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisit ystävystyä? Mulla Ellinoora, Janna, Jouni, Miikka, Robin.
Mulla Ellinoora
Vierailija wrote:
Miten niin? Samaa ikäluokkaa kuin Anna Puu, Paula Vesala, Jenni Vartiainen ja Chisu. Ihan ikäisiltään vaikuttavat.
Vierailija wrote: Oho en osaa lainata enää
Vierailija wrote:
Nyt lähtee Ellinooralta hienosti. En tunne kappaletta entuudestaan, mut nyt toimii!
On kyllä mahtava tulkitsija! Omasta musastaan en juuri pidä, mutta nää on lähes poikkeuksetta hienoja vetoja hällä.
Vierailija wrote:
Jouni
Nyt on karmeaa vickyä...ei huonosta biisistä.HYVÄÄ saa, mut.... EI EI EI...
Virve <3
Hyvänen aika, miten vahva, koskettava veto!
Tuo biisi oli kuin Virvelle tehty.
Vierailija wrote:
Ellinoora
Miksi tuo Vicky puhuu joka jutussaan kaksimielistä läppää?
Vierailija wrote:
Mieluiten haluaisin ystävystyä Jounin, Robinin, Virven ja Akin kanssa. Vähiten Annan.
Vierailija wrote:
Ellinoora ja Miikka & Robin niin sympaattisia
Vierailija wrote:
Ei Virve, ei noin! Kamalaa määkymistä!
Kamala vibra. En tykännyt ja oon Virve fani
Odotan hätikseltä ja jounilta jotain linjasta poikkeavaa.