Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Vierailija kirjoitti:
Janna, virve, ellinoora ovat tavallisia, mutta tää yx.. puu... ä näyttelee , minä minä minä
Ellinoorahan se just esittää, vaan en tiedä mikä kuvittelee olevansa. Ärsyttävä! 😡
Oho! Jouni intoutunut käymään oikein nuorennusleikkauksessa ensi jaksoon.
Kukaan ei tuntunut oikein edes kuuntelevan Jannan elämäntilannetta. Paitti Anna, jolle asia on tietty tuttu jo.
Mun mielestä noilla on hyvä fiilis tuolla, sopivan sekalainen sakki.
Yrjänä ja Hynynen tuo sopivaa rouheutta & huumoria, Robin on 😍
Nuoremmat leidit vähän liian käpertyneinä omiin napoihinsa, mutta sellaista se on.
Gasellit myös hyviä samaten Virve. Robinilla on kyllä hienoja biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut täältä useamman kommentin, joissa sanotaan ettei Anna, Janna eikä Ellinoora osaa laulaa. Keihin te noin väittävät oikein vertailette näitä artisteja? Kuka sitten on hyvä laulaja teidän haukkujien mielestä?
Itse olen alkanut harrastaa laulua enkä sen jälkeen ole pystynyt haukkumaan muita, koska jokaisella on omanlaisensa ääni. Ääniä on hentoja ja on kovia, on korkeita ja matalia ja kaikkea siltä väliltä. Laulaminen on myös vaikeaa, kokeile itse jos luulet että sen tuosta vaan oppii.
Miksette sano, että Annan, Jannan ja Ellinooran äänet ei kuulosta omaan musakorvaan hyviltä, ei ole omaan musamakuun sopivia tms. Miksi pitää julistaa täällä että he eivät osaa laulaa? Tuollainen kertoo mun mielestä kommentoijan omasta typeryydestä ja tietämättömyydestä.
Jos Tina Turneriin vertaa, niin onhan noi hiiren vikinää.
Jannan itku näytti jotenki tehdyltä...
Boom Kahista oli tehty oudon tasainen mieleenpainumaton jollotus, ei mitään kontrastia. Hätis lauleli vain kertsissä :D
Olipas Hynysellä ja Jannalla hyvät versiot! Muita en oikein muista.
Vierailija kirjoitti:
Robinilla on kyllä luokattoman tylsiä biisejä.
Mun mielestä taas kuulosti varsin mielenkiintosilta. Varsinkin nuo enkunkieliset poppibiisit. Täytyykin kuunnella ne läpi Youtubesta.
Ihme ettei Robin oo lyöny isommin läpi maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli AW:lla kowa taustabändi !!
Hynynen oli kuuma kun soitti sähkökitaraa. 😍 Ja oli kiva että pysyi siellä taustalla soittamassa, ei halunnut olla liikaa esillä Yrjänän biisissä. Hynynen keskittyi soittamiseen kun se toinen bändin jäsen lauloi Yrjänän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas kuulosti varsin mielenkiintosilta. Varsinkin nuo enkunkieliset poppibiisit. Täytyykin kuunnella ne läpi Youtubesta.
Viimeisimmästä ep:stä löytyy kokopitkä musavideo youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tuntunut oikein edes kuuntelevan Jannan elämäntilannetta. Paitti Anna, jolle asia on tietty tuttu jo.
Ne on varmaan puhuneet siitä jo niissä öillisissä iltamissaan siellä? Nyt Janna tuli ulos TV:lle, yleisölle. Moni saattoi ihmetellä, miksi teki niin ja miten pitäisi reagoida?
Hynynen ja Janna parhaat tänään 💚
Harmi kun Hynynen nousi juuri silloin tanssimaan sen esityksen aikana, minkä moni joko kelasi yli tai käänsi kanavaa.
Se Hynysen lanneliikehän oli just aivan parasta. 💖 Harmi jos se jäi niin monrlta näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee känättäjä toi Virve : ( Katujen kasvatti pääs tsägällä ja vähäisessä suomalaisessa kilpailussa julkuks 70-luvulla, tulee mieleen... Niinku niin moni muukin tuolloin pääs.
70-luvun lapsena en kyllä olisi samaa mieltä. Muistan hyvin ne biisit. Jäi äiti itkemään jne. Ei laisinkaan huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virve ei saa nyansseja esiintymiseensä, samanlaisella paatoksella vetää jokaisen kappaleen.
Hyvä sovitus, propsit bändille!
Hyvin analysoitu, mietin koko ajan, että mikä siinä on kun Virven biisit ei liikauta mua yhtään. Vaikuttaa myös se, että silmät seisoo päässä, eikä kerro mitään tarinaa.
No eikös hän tänään laulanut, ettei ole enää mitään annettavaa. On aika siirtyä eläkkeelle. Paukut on paukuteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt ne kuulostaa mielenkiintoiselta. Luulin, että ne on haukuttu täysin mitäänsanomattomiksi.
Gasellien versio Boomkahista oli kyllä pettymys, vaikka bändistä tykkäänkin. Tuosta olisi saanut kunnon bängerin, mutta laimeaksi jäi. Vaikee mut oikeekin oli parempi, siinäkin kuuluivat gasut taustalla.
Eilisen paras oli Yrjänä ja toiseksi paras Hynynen, muut mitäänsanomattomia. Elliskään ei tällä kertaa räjäyttänyt pankkia.
Nyt kun jaksot on nähty, Yrjänän jaksossa nähtiin mun mielestä eniten laadukkaita vetoja kaikilta osallistujilta. Robbarin Kultanaamio, Hätiksen Ei yksikään, Ellinooran Kauneus pettää, Hynysen esitys AW:n vaimon kanssa, jopa Virven Linnunrata.
Toivottavasti Robinilta tulee ens viikolla joku kunnon laulubiisi, eikä mitään autotunetettua hilpatusta.