Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee känättäjä toi Virve : ( Katujen kasvatti pääs tsägällä ja vähäisessä suomalaisessa kilpailussa julkuks 70-luvulla, tulee mieleen... Niinku niin moni muukin tuolloin pääs.
70-luvun lapsena en kyllä olisi samaa mieltä. Muistan hyvin ne biisit. Jäi äiti itkemään jne. Ei laisinkaan huonoja.
Sama. Mä olen kans 1970-luvun lapsi ja meillä soi aina Virveäkin sisältävät Finnhitsit vinyyliltä. Virve on siten yksi muisto lapsuudesta, muinaisjäänne kuten tässä itsekin alkaa kohta olla.
Mitä Janna siis on avautunut kun jotkut häntä kritisoivat? Hänen versio Robinin biisistä oli ihana.
Vierailija kirjoitti:
Siis erosko Janna vai mikä juttu?
Siltä on ilmeisesti tämäkin mies lähtemässä litomaan. Kuten kaikki entisetkin, eikä yhdenkään kanssa ole välit säilyneet.
Kaikki kaudet ja jaksot katsoneena, on kyllä mitäänsanomaton kausi. Sekä esitykset että keskustelut aivan hohhoijaa-tasoa.
Ellinooralla muutama hyvä hetki ja AW:n päivä oli kaikkein paras esityksien osalta. Siinäpä se.
Hynynen on hauska ja rento tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kappaletta toi Jannan laulama äitibiisi muistuttaa? Hirveän tuttu sävel.
Almaz onnen lapsi (Katrihelena)
Aika hauska tuo Robinin päivän aktiviteetti. Ei heti ekana olis tullu mieleen tuommoinen tehtävä.
Ite oisin varmaan yrittäny imitoida saunan kiukaan sihahdusta. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kappaletta toi Jannan laulama äitibiisi muistuttaa? Hirveän tuttu sävel.
Almaz onnen lapsi (Katrihelena)
Ei sitä, vaan tätä (Kuudenikäinen):
Jannan esitys oli kaunis ja koskettava. Ellinoora on ollut hyvä koko kauden, mutta mua hämmensi se "kylpytakki" Robinin illallisella.
Johtuu varmaankin siitä, että olen seksistinen törppö, mutta Jannan versiossa tuntui todella tylsältä ratkaisulta kääntää laulun asetelma toisin päin. Eli Janna olikin se äiti, joka lauloi lapselle. Seuraavana Hynynen tekee täsmälleen saman ratkaisun, mutta se olikin aivan loistava.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaankin siitä, että olen seksistinen törppö, mutta Jannan versiossa tuntui todella tylsältä ratkaisulta kääntää laulun asetelma toisin päin. Eli Janna olikin se äiti, joka lauloi lapselle. Seuraavana Hynynen tekee täsmälleen saman ratkaisun, mutta se olikin aivan loistava.
Samaa mieltä. Janna olisi voinut laulaa omalle äidilleen kiitoslaulun, mutta Hynysen teiniangsti omalle isälleen ei olisi toiminut.
Ellinooralla ihme takki päällä Robinin päivänä ja muutenkin outo ryysy-tyyli ja suupielet alaspäin :(
Robinin päivänä parhaat olivat Hynynen, A.W. ja Ellinoora. Virve kuulosti kamalalta ja Anna oli täynnä itseään kuten aina. Robin on mielettömän karismaattinen ja silti täysin jalat maassa oleva, hyvin käyttäytyvä nuori mies. Valon kantaja, aivan kuten Hynynen sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaudet ja jaksot katsoneena, on kyllä mitäänsanomaton kausi. Sekä esitykset että keskustelut aivan hohhoijaa-tasoa.
Ellinooralla muutama hyvä hetki ja AW:n päivä oli kaikkein paras esityksien osalta. Siinäpä se.
Hynynen on hauska ja rento tyyppi.
Täällä on ihan joka kausi kaltaisiasi "tämä on surkea kausi" inisijöitä.
AW-kotiteollisuus sfinksi oli tosi hyvä.
Onpas myötähäpeää herättävä musavideo tossa Erilaiset biisissä. Kalman kalpea Robbari kovistelee mustien nuorten keskellä.... Päähenkilönä heidän kulttuurissaan. Okei vanha biisi mutta olisi voinut jättää näyttämättä tuon musavideon. Ja Ellinoora olisi voinut valita vähemmän tunkkaisen biisin.
Mä en jotenkin jaksa suomalaisten tilannetajuttomuutta when it comes to muihin etnisyyksiin. Ei hem*metti ihmiset ole mitään backdroppeja meidän hypetykselle.
Vierailija kirjoitti:
Onpas myötähäpeää herättävä musavideo tossa Erilaiset biisissä. Kalman kalpea Robbari kovistelee mustien nuorten keskellä.... Päähenkilönä heidän kulttuurissaan. Okei vanha biisi mutta olisi voinut jättää näyttämättä tuon musavideon. Ja Ellinoora olisi voinut valita vähemmän tunkkaisen biisin.
Mä en jotenkin jaksa suomalaisten tilannetajuttomuutta when it comes to muihin etnisyyksiin. Ei hem*metti ihmiset ole mitään backdroppeja meidän hypetykselle.
Robbarin pitäisi siivota tuotantoaan jos haaveilee kansainvälisestä urasta. UMK:ssakinhan se päräytti aivan käsittämättömän urpon lausahduksen siitä miten hänen biisinsä kertoo jenkkien mustan alueen villistä eksotiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa, mutta miksi ihmeessä vaihdoit englanniksi noin keskellä lausetta? Näytää ärsyttävältä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa, mutta miksi ihmeessä vaihdoit englanniksi noin keskellä lausetta? Näytää ärsyttävältä...
Suomi on aika kankee kieli niin toi when it comes to ei kyl käänny oikein suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robbarin pitäisi siivota tuotantoaan jos haaveilee kansainvälisestä urasta. UMK:ssakinhan se päräytti aivan käsittämättömän urpon lausahduksen siitä miten hänen biisinsä kertoo jenkkien mustan alueen villistä eksotiikasta.
Täh? Ai se 'Girls like you' -homma? Sitäkö tuossa tarkoitetaan, tollaset eksoottiset tytöt mustalta alueelta?
Ei kyllä isommin saanut irti Robinin päivänä versioista. Mutta itsessään jaksossa oli ihan hyvä tunnelma, ja tuntuu kyllä, että Jounin sanavat pitävät paikkansa, että maailma olisi parempi paikka jos siellä olisi enemmän Robinin kaltaisia ihmisiä.