Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Mun mielestä Yrjänän versioi komeasti.
Mahtavaa, ettei ota itseään liian vakavasti.
Nyt oli AW:lla kowa taustabändi !!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Yrjänän versioi komeasti.
Mahtavaa, ettei ota itseään liian vakavasti.
Veistelee huumoria hörhökirjoistaan.
Musta tällä kaudella on ollu hauska seurata etenki Robinin ja Yrjänän kommunikointia keskenään kun ovat nii erilaisia :D ihanaa ettei kumpikaan esitä mitään mitä ei ole ja Robinki sanoo suoraan jos "tipahtaa kärryiltä" Yrjänän jutuissa. Silti tulee olo että molemmat kunnioittaa toisiaan ja toisen tapaa tehdä musiikkia.
Janna, virve, ellinoora ovat tavallisia, mutta tää yx.. puu... ä näyttelee , minä minä minä
On Boom Kahin olemus kyllä tästä aika lailla hukattu.
Hätä-Miikan versio oli tänään paras.
Robin on kyllä hyväkäytöksinen nuori mies ja hyvä laulaja. Nuorena aloittanut ja vielä jaksaa.
Robin on kyllä tosi liikkis 😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Anna, ei. Yks kauden kamalimpia vetoja tää Annan Hulahula.
Ääni ei riitä yhtään.
Järkyttävän epävireessä 🤭
Me tehtiin tää oli ja on kyllä hyvä biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Anna, ei. Yks kauden kamalimpia vetoja tää Annan Hulahula.
Ääni ei riitä yhtään.
Järkyttävän epävireessä 🤭
Ja tää arvostelee muita TVOF ssa, vaikka ei itsekään osaa.
Vierailija kirjoitti:
Robin on kyllä tosi liikkis 😻
Samaa mieltä! Miten voi ollakin noin jalat maassa (ainakin vaikuttaa) tuolla taustalla.
😍
Robinista ei vaan saa perseilevää tyyppiä millään. On kyllä harvinaista, että noin tervepäisenä on selvinnyt teinitähteydestä. Vaikka tietenkään kenenkään sisimpään ei nää, mutta mitään viitteitä ei ainakaan isommista ongelmista näy.
Mielestäni Me tehtiin tää on Robinin uran kannalta todella henkilökohtainen, ja tuntuu kiusalliselta että Virve on sen valinnut :/
Vierailija kirjoitti:
Hula Hula oli minusta paras Annan veto tähän asti :) autotune ei häirinnyt
No totta, autotune ei tällä kertaa erottunut. Kuului, että välillä lauloi ylempää, välillä vähän alempaa. Jännä ilmiö.
Chisu oli Vain Elämäässä omaa luokkaansa erikoiselta korkeudelta laulavana. Tyyli sopi hänelle. Yleensä Annalla taas on tasaisesti jonkunlaista, siloiteltua laulua.
Ilmeisesti Hula Hula on tosiaan vaativa.
Ihan järkyttävä tää Virven versio. Me tehtiin tää on kuitenkin Robbarin versiona todella hieno.
Hynynen ja Yrjänä on olleet joka jaksossa hyviä.
Virve ei saa nyansseja esiintymiseensä, samanlaisella paatoksella vetää jokaisen kappaleen.
Hyvä sovitus, propsit bändille!
Miksi olisi kun Robinin enkunkieliset laulut ovat yhdentekevää diibadaabaa?
Näin Robinin esiintymisen pari viikkoa sitten kauppakeskuksessa. Ykeisön teinitytöt lauloivat innolla mukana suomenkieliset laulut, mutta enkunkielisten aikana suurin osa yleisöstä keskittyi puhelimiinsa.