Te naiset, jotka olette etsineet vain seksikumppania. Miten varmistaa, että kyseessä on luotettava ihminen ja että uskaltaa mennä toisen kot...
Minä kaipaan elämääni väriä ja olen alkanut avautumaan. Haluan kokeilla eri juttuja ja olla rohkeampi.
Seksi erityisemmin kiinnostaa nykyään. Olisi hauskaa tapailla miehiä kevyessä mielessä.
Nyt tuli vastaan mies, joka tällaisia suhteita harrastaa. Vaikutti hauskalta ihmiseltä ja juttelimme puhelimessa. Mietittiin jos menisin käymään ja keskustelimme seksistä avoimesti.
Minua kiinnostaa mutta samalla kun haluaisin olla rohkeampi ja kokea, niin pelottaa, jos jotain sattuu.
Tulee ajatuksia, jos ei olekaan luotettava ja tulee kaikenmaailman pelkoja mieleen, mitä voi käydä.
Yritän heittäytyä tilanteisiin mutta sitten vaan pelko vetää mukaansa. Haluaisin kuitenkin kokea asioita ja mennä. Olisi hauskaa.
Miten te uskallatte heittäytyä?
Miehen jutut olivat aika ronskeja mutta vaikutti puhuvan totta. Oli videopuhelua ja muuta. Heittäytyäkkö vai ei?
Kommentit (121)
Selität miehelle, että tarvitset "turvatakuut" eli kun menet hänen luokseen. Laitat osoitteen kaverillesi, missä olet. Jos tämä ei ole miehelle ok, niin skippaa.
Vierailija kirjoitti:
Selität miehelle, että tarvitset "turvatakuut" eli kun menet hänen luokseen. Laitat osoitteen kaverillesi, missä olet. Jos tämä ei ole miehelle ok, niin skippaa.
Ok, tämä oli hyvä idea. Tämä nyt ainakin täytyy toteuttaa.
-ap
Toisaalta pykätään suostumuslainsäädäntöjä ja toisaalta kannustetaan naisia horoilemaan ja vaarantamaan itsensä näin. Kaikkea ei voi saada.
Hyvä ap! Arvostan sinunlaistasi naista.
Itse olen avioliitossa jossa vaimoa ei kiinnosta mikään mikä vähänkin liittyy erotiikkaan.
M49
En ole koskaan eläessäni mennyt miehen kotiin yhdenyön suhteissa, enkä ole kuullut tuttujenkaan mennen. Miehet tulevat aina naisen kotiin niissä.
Ensitreffit kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle.
Jos kieltäytyy, tiedät, ettei ole hyvät mielessä.
Olen tapaillut muutamia kokeneita bdsm-ihmisiä ja heille on ihan selvää, että ensin tavataan ja jutellaan, myöhemmin voi tehdä mitä haluaa, kun asioista on sovittu.
Ronskit jutut vähän punainen lippu.
Puhu myös seksuaaliterveydestä. Jos kiusaantuu tai vähättelee, älä jatka tutustumista.
Naisen riski on jo ohi tuossa tilanteessa,eri juttu jos menet asuntoon ILMAN seksiaikeita.
En tiedä kun en ole itsekään uskaltanut. Oon muutenkin sellainen että kerään kaikki friikit. Pitäisi varmaan tähdätä siihen maksullisten käyttämään kikkaan, eli naimisissa oleviin miehiin, mutta kun ei sekään ajatus oikein houkuttele..
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan eläessäni mennyt miehen kotiin yhdenyön suhteissa, enkä ole kuullut tuttujenkaan mennen. Miehet tulevat aina naisen kotiin niissä.
Niiin, on mahdollista, että mies tulisi minunkin luokseni. Ihan miten vain. Itse menisin mielummin tien päälle mutta toki turvallisuus edellä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiin, on mahdollista, että mies tulisi minunkin luokseni. Ihan miten vain. Itse menisin mielummin tien päälle mutta toki turvallisuus edellä.
-ap
No, oletteko käyneet esim. kahvilla? Olisiko mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle.
Jos kieltäytyy, tiedät, ettei ole hyvät mielessä.
Olen tapaillut muutamia kokeneita bdsm-ihmisiä ja heille on ihan selvää, että ensin tavataan ja jutellaan, myöhemmin voi tehdä mitä haluaa, kun asioista on sovittu.
Ronskit jutut vähän punainen lippu.
Puhu myös seksuaaliterveydestä. Jos kiusaantuu tai vähättelee, älä jatka tutustumista.
Keskustelimme jos menisimme syömään. Myös kertoi ihan suoraan, että ehkäisy sekä kondomi, sekä muut jutut on oltava kunnossa. On todella tarkka kuulemma näissä.
Oli todella ronski, se jopa huvitti. Oli humoristinen mutta osasi myös vakavoitua. Puhuimme muustakin kuin seksistä.
Täytyy tietenkin vielä jutella lisää hänen kanssaan. Haluan saada luottavaisen olon ennen kuin mitään tapahtuu.
-ap
Mä sovin aina ensin tapaamisen julkiselle paikalle ja deittailen tässä mielessä vain sellaisia miehiä, jotka asuvat keskeisellä paikalla. Eli en koskaan lähde minnekään hevonkukkuun, mistä ei pääse esim. julkisilla pois.
Tinderissä matchaan vain niitä miehiä, jotka omalla kasvokuvallaan kertovat etsivänsä pelkkää seksiseuraa. Kun tuossa vaiheessa ei ole tarvetta kusettaa, harvoin sitä tarvettaa löytyy muutenkaan. Lisäksi tietenkin laitan aina jollekin kaverille tiedot missä olen.
Pyytäisin että joku hänen naispuolinen kaverinsa ottaa yhteyttä ja menee takuuseen ettei ole mikään sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoora olet
Aha. :D
Kai minä sinkkuna saan tehdä mitä huvittaa. Minua ei ennen kiinnostanut oma seksuaalinen puoleni, nykyään jostain syystä se kiinnostaa. Olisi nyt mahdollisuus kokeilla ja mennä. Minä innostuin ihan valtavasti tuosta tapaamisesta mutta en ole aikaisemmin tällaisia suhteita harrastanut. Haluaisi vaan mennä mutta sitten on aina riskit olemassa ja se saa perääntymään.
-ap
Keski-iän voimaantuminen?
Ei kannata treffejä sopia suoraan toisen kotiin. Pitää sen verran malttaa että ensin keskustelee viestein ja sitten tapaa julkisella paikalla. Olen kyllä itse joskus seksinälässä poikennut jälkimmäisestä säännöstä, mutta onneksi siitä ei ole seurannut mitään muuta pahaa kuin pettymyksiä makuuhuoneessa. Ja toki sitä on edeltänyt usean päivän viestien vaihto, jonka perusteella tein päätöksen. Viestitellessä jos varoitussireenit huutaa niin ei tietenkään tavata.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse häneltä kysyä. Ilmoita kaverille missä ja milloin olet, sekä sovitte aikarajasta
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta pykätään suostumuslainsäädäntöjä ja toisaalta kannustetaan naisia horoilemaan ja vaarantamaan itsensä näin. Kaikkea ei voi saada.
Seksuaalinen aktiivisuus naisella ei ole horoilua, eikä seksuaalisesti aktiiviseen naiseen saa kohdistaa seksuaaliväkivaltaa yhtään sen hyväksytymmin kuin kehenkään muuhunkaan. Asenteesi on tunkkainen, lapsellinen ja myötähäpeää herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tämä mitään takaa? Jos mies onkin väkivaltainen pervo ja käy kimppuun samantien niin mitä iloa siitä on et kaveri tietää osoitteen?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan sitä kun tapausta missä nainen oli netissä jutellut seksistä miehen kanssa, ne tapasi naisen parkkipaikalla, mies ei ollut sama jona esiintyi netissä joten nainen lähti kotiin. Mies tunkeutui sisään ja raiskasi. Oikeus katsoi liventäväksi sen että olivat seksistä puhuneet. En kotini lähelle edes kutsuisi tuntematonta ensitapaamiseen.
Aha. :D
Kai minä sinkkuna saan tehdä mitä huvittaa. Minua ei ennen kiinnostanut oma seksuaalinen puoleni, nykyään jostain syystä se kiinnostaa. Olisi nyt mahdollisuus kokeilla ja mennä. Minä innostuin ihan valtavasti tuosta tapaamisesta mutta en ole aikaisemmin tällaisia suhteita harrastanut. Haluaisi vaan mennä mutta sitten on aina riskit olemassa ja se saa perääntymään.
-ap