Pettävä miesystävä?
Juuri eilen sain tietää että miesystävän asunnolla oli koko viikonlopun ollut toinen nainen. Ilmankos hän olikin niin hiljaa koko viikonlopun? Minulle ei tietysti puhu mitään, ettei rahantulo lakkaa. Olen jo jonkin aikaa lukenut kaikista pikku merkeistä että hänellä on jotain naisviritelmää menossa. Musta ei voi kuitenkaan erota koska haluaa rahaa. Ei hän muuten musta välitä. Mä taas pidän hänestä muuten kovasti ja tuntuu pahalta. Onko neuvoja mitä teen? Mitä sinä tekisit? Paljastanko että tiedän? Vai seuraanko vielä tilannetta? En halua järjestää mitään kohtausta, haluan hoitaa tämän sivistyneesti. Pientä kiusaa voisin kyllä tehdä, suututtaa niin paljon kun luulevat etten tiedä ja laskevat että vievät mun rahat. Molemmat ovat siis opiskelijoita ja mä hyväpalkkaisessa työssä. Hyväksikäyttöä siis heidän puoleltaan. Kyllä harmittaa ja suututtaa. Apuja?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisikin vaan aamusatu mutta ei ole. Tämä on mun tilanne tällä hetkellä ja yritän pääni puhki miettiä mitä teen. Jätänkö vaan kylmästi vai laitanko kukkaron nyörit kiinni ja katselen hetken aikaa vahingoniloisena? Sille miehelle on mun rahat niin tärkeät, se kohta ryömii mun edessä . Olisko sitä kiva katsella hetken aikaa? Mitä sanotte? Ap.
Ja sitten mies vetää turpaan ja uhkaa tappaa...
Miksi olet jonkun keskenkasvuisen pojankoltiaisen kanssa joka haluaa rahasi? Etsi ikäisesi, omillaan toimeen tuleva mies!
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia hyvistä neuvoista. Nyt on ratkaisujen aika. Olen maksanut kaikenlaisia asioita tyhmyyttäni, antanut bensarahaa, ruokarahaa ja se klassinen emämoka...hänen perheensä joutui kotimaassaan autokolariin ja makasivat sairaalassa loukkaantuneina . Sinne olisi saanut antaa kuulemma niin paljon kun mulla tilillä on rahaa mutta onneksi en antanut. Silloin jo herätyskellot soi päässä mutta vaimensin ne. Ap
Jätä se, mutta varo ettet kävele sitten päätä lyhyempänä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia hyvistä neuvoista. Nyt on ratkaisujen aika. Olen maksanut kaikenlaisia asioita tyhmyyttäni, antanut bensarahaa, ruokarahaa ja se klassinen emämoka...hänen perheensä joutui kotimaassaan autokolariin ja makasivat sairaalassa loukkaantuneina . Sinne olisi saanut antaa kuulemma niin paljon kun mulla tilillä on rahaa mutta onneksi en antanut. Silloin jo herätyskellot soi päässä mutta vaimensin ne. Ap
Etähali sinulle Ap. Minusta kuulostaa siltä että et sinä todellakaan ole tyhmä, koska olet joutunut manipuloinnin kohteeksi ja mies tässä on toiminut väärin. Jälkeenpäin on helppo tunnistaa mitä olisi pitänyt tehdä, mutta suhteessa asiat tapahtuu niin hiljakseen ettei siihen havahdu silloin. Olen todella pahoillani että kohdallesi sattui noin kamala mies.
Kannattaa työstää tuota asiaa itse, koska valitettavasti kerran kun joutuu esim. narsistin uhriksi, jää ihmiseen ikäänkuin särö joka houkuttaa muita ketkuja. Aseta siis rajat ja pidä niistä kiinni. Hyvät miehetkin tykkää naisesta joka arvostaa itseään.
Todennäköisesti tuo mies alkaa samalla tavalla käyttämään hyväkseen sitä toistakin naista, mutta älä jää seuraamaan millään lailla tilannetta vaan keskity omaan elämääsi. Saat paremman.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisikin vaan aamusatu mutta ei ole. Tämä on mun tilanne tällä hetkellä ja yritän pääni puhki miettiä mitä teen. Jätänkö vaan kylmästi vai laitanko kukkaron nyörit kiinni ja katselen hetken aikaa vahingoniloisena? Sille miehelle on mun rahat niin tärkeät, se kohta ryömii mun edessä . Olisko sitä kiva katsella hetken aikaa? Mitä sanotte? Ap.
Ai mitäkö teet? No näköjään jatkat täällä sen "Mitä teen?" -jankuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan anna rahaa enää.
Joo, älä tee mitään muuta kun laitat rahahanat kiinni. Sit vaan seuraat, mitä tapahtuu.
Täällä on niin paljon provo ja että monta pussia poppareita jo menny, siirryn sipseihin😁
Moi. Nyt olen päättänyt laittaa rahahanat kiinni. ( vielä ei ole herra kerennyt pyytämään) . Laitoin myös somet kiinni kyseisen ihmisen kohdalta. Vielä on yksi yhteinen asia mikä pitää hoitaa loppuun mutta se edellyttää yhteydenottoa häneen ja sitä en halua tehdä. Haluan viettää nyt hiljaiseloa hänen suhteensa, en ota yhteyttä. Ap
Vierailija kirjoitti:
HEI JÄTÄ !! Se
Se oli sitten siinä.Se on nyt moro ja näkemiin.
Miksi ihmeessä kukaan maksaisi tapailukumppanin elämää mitenkään? Eihän tuo ole edes parisuhde, jos sovittu, että kerrotaan jos löytyy toinen.
No niin nyt ylläen asiat eteni siihen pisteeseen ettemme enää tapaa. Tuli riita, ilmoitin että tämä oli tässä. Pidän pääni vaikka tuntuu helvetin pahalta. Etsiköön uuden elättäjän. Kiitokset kaikille tsempeistä. En ole vielä selvillä vesillä, nyt täytyy pitää pää kylmänä. Ukko laittoi jo jotain vittuiluviestejä, poistin ne enkä vastannut mitään. Ap
Olet oikeassa. Olin alussa tosi ihastunut häneen, hän oli huomaavainen herrasmies. Mutta sitten alkoi jossakin vaiheessa rahapyynnöt...jotka jatkuivat ja jatkuivat . Hänen käytös myös muuttui samalla, hänestä tuli kovempi. Vuoden alussa kun uusi salainen tyttöystävä astui mukaan niin käytös muuttui vielä enemmän, hän oikein tarkoituksella etsi negaa minusta, seksikerrat väheni puoleen. Yritin kestää, välillämme oli viikkojen taukoja kunnes hän taas otti yhteyttä. Rahat oli ilmeisesti loppu. Ap.