Sinä joka koet työsi merkitykselliseksi, mitä teet?
Kommentit (62)
Tutkin päätöksiä, joihin asiakkaamme ovat tyytymättömiä. Mielestäni tämä on merkityksellistä, koska se osaltaan takaa asiakkaiden oikeusturvaa. Osallistun myös työn kehittämiseen, jotta virheellisiltä päätöksiltä vältyttäisiin.
Ruumisarkkuja ja uurnia, vain harva täältä lähtee ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Siivous. Lähes mikään ei lopulta toimisi ilman meitä.
Itsekin tykkäsin ja olen tehnyt. Terveys ei enää kestä.
Nykyään teen toimistotyötä. Onneksi on muuta elämänsisältöä.
Olen it-alalla. Kehitän mm. ohjelmistoa, joka koskettaa aikalailla jokaista teistä.
Työskentelen oikeuslaitoksessa virkamiehenä ja olen mukana pistämässä rikollisia vastuuseen. Ennen työskentelin yrityspuolella ja kyllästyin vain kasaamaan lisää rahaa omistajien taskuihin. Nyt koen tekeväni jotain hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kehitän syöpähoitoja.
Miten?
Olen penishieroja ja tyytyväinen asiakas saa aina hymyn huulille.
Vierailija kirjoitti:
Olen eskariope ja koen, että teen tärkeää työtä todella suloisten ja oppimishaluisten pienten ihmisten kanssa.
Eikö sinua turhauta, että kymmenen vuoden kuluttua ne suloiset pienet ihmiset todennäköisesti polttavat tupakkaa, hakkaavat muita ihmisiä sairaalaan ja sekoilevat huumepäissään liikenteessä? Osa on jo nuorisovankilassa. Osa on liittynyt huippuosaajien katujengeihin, tekee rikoksia ja kuuntelee räppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvataidetta. Työ on merkityksellistä minulle itselleni. Koen päivittäin onnen - ja onnistumisen tunteita. Voin hyvin.
Moniko kuolee jos jätät nuo kuvataiteet tekemättä, sitten voidaan filosofisesti kysyä, huomaaku kukaan taideteosta, jota ei ole tehty? On se tärkeetä, kuolkoot potilaat teholle, laitetaan rahat tänne.
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jos tähän joku vastaa "toimin palvelunlaaduntuottajana/valvojana/ylläpitäjänä, joka toimii työn tilaajan ja palvelun tarjoajan välissä varmistaen palvelun laadun asiakkaalle".
Eli välistäjävetäjänä. Tämä on nykypäivän yritysmaailman pahin syöpä, jonka EU lainsäädäntö on mahdollistanut. Firmat, jotka eivät käytännössä tee mitään hyödyllistä kellekkään, vaan vetävät provikoina rahaa muiden tekemästä työstä, käyttäen välineenä tarjoamaansa "palvelua", joka ei palvele ketään muuta paitsi tätä firmaa itseään, mutta johon palveluntuottajat (eli kentällä toimivat rehelliset yritykset, jotka asiakaspalvelutasolla tekevät sitä oikeaa työtä) ovat pakotettuja liittymään, jotta saisivat tehdä työtään. Eli suoraan sanottuna nämä välistävetäjä-kusetusfirmat elävät toisten tekemällä työllä. Siinäpä kunniakas ura. NOT. Ja tämän mahdollistaa EU. Ja suomi vaan myötäilee ja antaa kaiken tapahtua.
Osahan vetää hirveät välityspalkkiot näistä tänne muualta tuoduista työntekijöistä, siinä oiva esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jos tähän joku vastaa "toimin palvelunlaaduntuottajana/valvojana/ylläpitäjänä, joka toimii työn tilaajan ja palvelun tarjoajan välissä varmistaen palvelun laadun asiakkaalle".
Eli välistäjävetäjänä. Tämä on nykypäivän yritysmaailman pahin syöpä, jonka EU lainsäädäntö on mahdollistanut. Firmat, jotka eivät käytännössä tee mitään hyödyllistä kellekkään, vaan vetävät provikoina rahaa muiden tekemästä työstä, käyttäen välineenä tarjoamaansa "palvelua", joka ei palvele ketään muuta paitsi tätä firmaa itseään, mutta johon palveluntuottajat (eli kentällä toimivat rehelliset yritykset, jotka asiakaspalvelutasolla tekevät sitä oikeaa työtä) ovat pakotettuja liittymään, jotta saisivat tehdä työtään. Eli suoraan sanottuna nämä välistävetäjä-kusetusfirmat elävät toisten tekemällä työllä. Siinäpä kunniakas ura. NOT. Ja tämän mahdollistaa EU. Ja suomi vaan myötäilee ja antaa kaiken tapahtua.
Osahan vetää hirveät välityspalkkiot näistä tänne muualta tuoduista työntekijöistä, siinä oiva esimerkki.
Eikös Petteri Orpon vaimo tee juuri sellaista bisnestä näiden huippuosaajien kohdalla, ja miehensä Petteri sitten järjestää Suomeen kehitysmaista mahdollisimman paljon näitä huippuosaajia. Oikeaa työtähän Petteri ei ole koskaan tehnyt, vaikka on jo kuudennella kymmenennellä iältään.
Vanginvartija. Nautin kun lakia vastaan rikkoneilta on viety vapaus.
Olen kirjailija, aiemmin olen ollut tutkijan ammatissa. Oikeastaan tutkijan ammatti oli parempi kuin kirjailijan, koska kirjailijan ammatti on todella yksinäistä puurtamista välillä.