Sinä joka koet työsi merkitykselliseksi, mitä teet?
Kommentit (62)
Kaiketi täytyy jotenkin arvostaa edes mielessään työtään, että sitä tekee. Itsenäistä duunarihommaa, alaa en kerro ettei se itsenäisyys vähene.
Olen edunvalvoja. Monet asiakkaistani ovat joutuneet taloudellisen hyväksikäytön uhriksi. Pidän heidät turvassa sukulaisilta ja "ystäviltä". Asiakkailla pysyy katto pään päällä, laskut tulee maksetuksi ja käyttörahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen arkistonhoitaja. Säilytän menneisyyttä tulevaisuuden tarpeisiin.
Olisi varmaan minullekin hyvä homma. Mikä koulutus pitää olla?
Mulla on maisterin tutkinto asiakirjahallinnasta ja arkistotieteestä Itä-Suomen yliopistosta. Kansallisarkisto järjesti ennen jotain alemman tason kursseja, mutta ne on valitettavasti taineet päättyä.
Kyllä ne järjestävät lyhytkoulutuksia. Maksavat noin 350 euroa per päivä. Ei taida vielä tutkinnosta mennä jos kelpoisuusehdoissa vaaditaan nimenomaan tutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen vaativassa asiantuntiatyössä.
Jaa a, yllättävää kyllä
Vierailija kirjoitti:
Siivoan
Arvostan
Eikö jokainen työ ole merkityksellistä. Miksi sellaista työtä muuten olisi olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jokainen työ ole merkityksellistä. Miksi sellaista työtä muuten olisi olemassakaan.
Ei ole. Jos kaikki työ olisi merkityksellistä, maapallo ei hukkuisi roskaan, eikä ihmiset sotisi ja pommeilla tuhoaisi maailmaa ja toisiaan.
Lähihoitaja, ohjaajana mielenterveyskuntoutujien asumisyksikössä.
Kyse ei koskaan ole itse työstä, vaan ihmisestä. Joku voi tuntea melko turhan paperien pyörittämisen merkitykselliseksi (vaikka sen voisi automatisoida) ja toinen ei tunne merkityksellisyyttä edes henkien pelastamisesta.
Itse olen jälkimmäisiä. Kaikki työ tuntuu pakkopullalta. Mutta rahan (hyvän palkan) vuoksi teen.
Teollisuuden mekaaninen kunnossapito, pidän oravanpyörän rattaat pyörimässä !
Olen töissä laboratoriossa, jossa todetaan ihmisten syöpiä. Koen, että työ on tärkeää ja vastuullista.
Kotisiivoojana, lähinnä vanhusten luona käyn. Monet ovat yksinäisiä ja ovat kovin iloisia kun voi jutella samalla kuulumiset tai muistella menneitä.
Olen tutkija, en koe että tämä nyt on jokin kaikista tärkein tutkimus, mutta työ on kivaa ja vapaata, nautin enemmän kuin mistään työstä ennen tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin palvelunlaaduntuottajana.
hahahaha oletpa niin hauska hahaha nauroin niin et kusin sohvalle hahaha tuu siivoaa mun sohva ahahaaha
aaaahahaha
hahahahaha..
haaaaaahhhhahaha....
aaaaaahhaahahahahha.....
Onko kusisohva jo pesty?
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen vaativassa asiantuntijatyössä valtion virkamiehenä. Nautin työstäni ja koen, että se on tärkeää ja merkityksellistä myös muille, niille, jotka ovat työni vaikutuspiirissä. Työlläni on myös kansainvälinen ulottuvuus, joka on tärkeää.