Sinä joka koet työsi merkitykselliseksi, mitä teet?
Kommentit (62)
Olen Kela boy ja täytän hakemuksia netissä. Hyvin menee.
Sosiaalityötä. Koen että on tärkeää mm. saada pidettyä ihmisillä katto pään päällä.
Auta armias jos tähän joku vastaa "toimin palvelunlaaduntuottajana/valvojana/ylläpitäjänä, joka toimii työn tilaajan ja palvelun tarjoajan välissä varmistaen palvelun laadun asiakkaalle".
Eli välistäjävetäjänä. Tämä on nykypäivän yritysmaailman pahin syöpä, jonka EU lainsäädäntö on mahdollistanut. Firmat, jotka eivät käytännössä tee mitään hyödyllistä kellekkään, vaan vetävät provikoina rahaa muiden tekemästä työstä, käyttäen välineenä tarjoamaansa "palvelua", joka ei palvele ketään muuta paitsi tätä firmaa itseään, mutta johon palveluntuottajat (eli kentällä toimivat rehelliset yritykset, jotka asiakaspalvelutasolla tekevät sitä oikeaa työtä) ovat pakotettuja liittymään, jotta saisivat tehdä työtään. Eli suoraan sanottuna nämä välistävetäjä-kusetusfirmat elävät toisten tekemällä työllä. Siinäpä kunniakas ura. NOT. Ja tämän mahdollistaa EU. Ja suomi vaan myötäilee ja antaa kaiken tapahtua.
Venäjän vierailu Ahvenanmaalla on hieman venähtänyt!
Oon kannattanut aloitetta, että suomenkansa haluaa palauttaa omanarvontuntonsa ja lopettaa nöyryyttävän venäjän tarkkaileman Ahvenanmaan demilitarisoinnin!
Ahvenanmaan demilitarisointisopimuksen purkaminen antaisi asiantuntijan mielestä Suomelle paremmat mahdollisuudet puolustaa saariryhmää mahdollista aggressiota vastaan.
Ahvenanmaa on demilitarisoitu alue. Talvi- ja jatkosodassa saarille sijoitettiin muun muassa jalkaväkeä, rannikkotykistöä ja ilmatorjuntaa estämään Neuvostoliittoa ottamasta aluetta haltuunsa.
Russukka pois Ahvenanmaalta!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6e3f65b5-d461-4054-af8f-cd8d61a8246e
Kansalaisaloite vaatii Venäjän konsulaatin lakkauttamista Ahvenanmaalla
Ylen uutinen. Käy allekirjoittamassa ja vaikuta.
linkki uutiseen!
https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-147471?utm_medium=social&utm_source=c…
linkki aloitteeseen:
https://urly.fi/36G8
tai
https://www.kansa laisa loite.fi/fi/aloite/12007
(poista välit)
Ahvenanmaa kuuluu Suomelle - Demilitarisointi on lopetettava
Olen arkistonhoitaja. Säilytän menneisyyttä tulevaisuuden tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan minullekin hyvä homma. Mikä koulutus pitää olla?
Siivous. Lähes mikään ei lopulta toimisi ilman meitä.
Mielenterveysalalla. Saan kohdata mielettömiä tyyppejä ja usein myös pystyn tukemaan heitä vaikeassa tilanteessa. Jokainen asiakaskohtaaminen on aidosti ainutkertainen ja tärkeä. Koskaan ei ole sellainen olo, että tekisin turhaa työtä. En vaihtaisi, mutta liksaa voisin kyllä ottaa lisää.
Mielettömät mielenterveyspotilaat🤣😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maisterin tutkinto asiakirjahallinnasta ja arkistotieteestä Itä-Suomen yliopistosta. Kansallisarkisto järjesti ennen jotain alemman tason kursseja, mutta ne on valitettavasti taineet päättyä.
Tutkin ja kehitän yhteiskuntamme järjestelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Opetan äikkää yläkoulussa.
Täällä toinen. Välillä meinaa mennä usko ihmiskuntaan, välillä taas on ihan innoissaan siitä, että voi konkreettisesti auttaa nuoria pärjäämään koulussa ja elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maisterin tutkinto asiakirjahallinnasta ja arkistotieteestä Itä-Suomen yliopistosta. Kansallisarkisto järjesti ennen jotain alemman tason kursseja, mutta ne on valitettavasti taineet päättyä.
Kuulostaa vähän siltä, ettei tässä iässä enää noin pitkiä koulutuksia viitsi alkaa käymään kun muutaman vuoden ehtisi töitä tehdä ennen eläkeikää.
Vierailija kirjoitti:
Toimin palvelunlaaduntuottajana.
hahahaha oletpa niin hauska hahaha nauroin niin et kusin sohvalle hahaha tuu siivoaa mun sohva ahahaaha
aaaahahaha
hahahahaha..
haaaaaahhhhahaha....
aaaaaahhaahahahahha.....
Varhaiskasvatuksen opettaja.
Saa olla vaikuttamassa pienten lasten kasvuympäristöön, auttaa heitä löytämään omia vahvuuksiaan, lisäten heidän hyvinvointiaan ja itsetuntoaan. Samalla auttaen ruuhkavuosia eläviä vanhempia, kun he voivat joka arkiaamu luottavaisina ja hyvillä mielin tuoda lapset hoitoomme.
Ja kyllä, nautin merkityksellisestä työstäni.
Olen eskariope ja koen, että teen tärkeää työtä todella suloisten ja oppimishaluisten pienten ihmisten kanssa.
Kuvataidetta. Työ on merkityksellistä minulle itselleni. Koen päivittäin onnen - ja onnistumisen tunteita. Voin hyvin.