Miehet haluavat nähdä minut ilman meikkiä
Kun tapaan uuden miehen ja kaikki tuntuu menevän todella todella hyvin. He haluavatkin mennä kanssani saunaan tms ja kommentoivat miten hyvältä näytän ilman meikkiä. Viimeksi mies ensimmäisillä treffeillä ehdotti saunaan menemistä.
Ja nyt ei ole kyse seksistä, en ole välttämättä hakemassa pitkää suhdetta. Joten on hassua jos mies todella pitää minusta, hän haluaa nähdä minut ilman meikkiä. En edes käytä paljon meikkiä! Onko tämä jokin uusi juttu??
Kommentit (80)
Cara delavingle on helvetin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Mulkkukovana kirjoitti:
Olen ollut kanssasi saunassa. Tunnistin näistä viesteistä. Sanonko etu- ja sukunimesi + asuinpaikan?
No miltä se näytti ilman vaatteita?
Eikun meikkiä?
-eri-
Miehet haluavat meikittömänä naisen, jota kukaan muu mies ei katsoisi. En tiedä miten se sitten toimii, jos nainen on meikittäkin kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti meikkaavalla on iso kontrasti siihen miltä näyttää ilman meikkiä. Aina ei edes tunnista samaksi ihmiseksi.
Kyllä, mutta aika harva meikkaa vahvasti koska se vaatii ensinnäkin osaamista. Ne videot joissa muututaan täysin tunnistamattomaksi ovat meikkitaiteilijoiden tekemiä. Ei ihan joka tavis osaa tehdä sellaista itse. Siitä vaan yrittämään, mä kokeilin joskus ja lopputulos oli mukiloidun näköinen naama.
Olipahan turha ketju ja aloittaja selvästi huonoitsetuntoinen teini.
Minäkin olen kaunis ilman meikkiä
Vierailija kirjoitti:
Kai haluaa nähdä myös pylly pystyssä sut.
Mielelläni pyllistän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai haluaa nähdä myös pylly pystyssä sut.
Mielelläni pyllistän
Varmasti
Onko aivan varmasti kyse meikistä eikä vaatteista eli halutaan tarkistaa alakerta?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa
Se on. Muna on luotu pillun sisään, siellä sen on hyvä.
Haluavat tietää minkänäköisen naisen vierestä heräävät aamulla 😂
Kansalaisaloite tavoittelee Venäjän konsulaatin lopettamista Ahvenanmaalla
Konsulaatti perustettiin vuonna 1940 Moskovan rauhansopimuksen jälkeen Neuvostoliiton vaatimuksesta valvomaan Ahvenanmaan demilitarisointisopimusta.
Ukrainan sodan vuoksi ahvenanmaalaiset ovat alkaneet näkyvästi protestoida Venäjän toimia ja roolia vastaan Ahvenanmaalla.
Ahvenanmaan reserviläisyhdistyksen puheenjohtaja Jonas Back sanoi maaliskuussa Ylelle, että konsulaatti pitäisi lopettaa.
On mielenkiintoista, että roistovaltio on täällä valvomassa, mitä me teemme. Ulkoministeriön pitäisi miettiä, miten tämän voisi lakkauttaa, Back totesi.
👍
Aloite 12007
linkki aloitteeseen:
https://urly.fi/36G8
tai
menet suoraan sivustolle jossa voi tehdä ja kannattaa kansalaisaloitteita:
kansalaisaloite . f i / f i / aloite / 12007
Jo 30 000 ääntä annettu
.
Ole osa muutosta 👍
Venäjä ulos Ahvenanmaalta
Kerro myös muille!
Vierailija kirjoitti:
Cara delavingle on helvetin ruma.
Lesbokin vielä.
Tämä! Mallit ei ole yhtäkuin "kaunis" vaan juuri hakevat erikoisemman näköisiä malleiksi. Sellaiset rumat, mutta erikoiset niin sanotusti. Herättävät näin huomiota. Persettä eikä tissejäkään ole.