Miehet haluavat nähdä minut ilman meikkiä
Kun tapaan uuden miehen ja kaikki tuntuu menevän todella todella hyvin. He haluavatkin mennä kanssani saunaan tms ja kommentoivat miten hyvältä näytän ilman meikkiä. Viimeksi mies ensimmäisillä treffeillä ehdotti saunaan menemistä.
Ja nyt ei ole kyse seksistä, en ole välttämättä hakemassa pitkää suhdetta. Joten on hassua jos mies todella pitää minusta, hän haluaa nähdä minut ilman meikkiä. En edes käytä paljon meikkiä! Onko tämä jokin uusi juttu??
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vähän (poispestävää) meikkiä, mutta irtoripset, tatuoidut kulmat, pigmentoidut huulet ymym?
🙄🙄🙄
Miksei voi vaan uskoa.
Ei ole mitään näistä.
Kuvittelet että tulen kysymään valehdellen taustat, jolloin vastaukset olisivat yhtä tyhjän kanssa. Tekisit itse näin?
Nykyaika. Nykyäänhän somessa osallistutaan pokkana ei-meikkiä-haasteisiin yms. ja sitten tosiaan on pigmentoinnit ym. härpäkkeet kuitenkin olemassa. Siksi kysyin enkä olisi hämmästynyt, jos näin olisikin ollut. :D Sori.
Miehethän ei osaa katso onko naisella meikkiä ellei ole vahvan väristä huulipunaa. Ovat myös ehkä nähneet videoita/kuvia miten paljon meikllä voi muuttaa ulkonäköä.
Ehkä tämän vuoksi haluavat nähdä sinut varmasti ilman meikkejä tietämättä, että on myös vasenkestäviä meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sellainen tursakehuulinen hirviö kuten tuossa sinkut paljaana ohjelmassa, kulmakarvatkin tatuoitu naamaan pikimustalla värillä, jokseenkin karsean näköisiä nuoämmät ilman ehostusta, näyttäisivät paremmalta ilman noita lisäkkeitä ja meikittä.
Joo ja ne näyttää kaikki jotenkin samalta. Kuin olisivat samaa sukua keskenään, kaikilla sama naamavika. Saletisti olisivat paremman näkösiä ihan vain perusmeikillä. Mennyt liian överiksi nuo kaikki lisäkkeet, ripsetkin on kauheita maalipensseleitä ja kaikilla tekotukkaa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ei osaa katso onko naisella meikkiä ellei ole vahvan väristä huulipunaa. Ovat myös ehkä nähneet videoita/kuvia miten paljon meikllä voi muuttaa ulkonäköä.
Ehkä tämän vuoksi haluavat nähdä sinut varmasti ilman meikkejä tietämättä, että on myös vasenkestäviä meikkejä.
Sehän siinä on että ei se meikkien vedellä peseminen auta. Toki osa meikistä lähtee, esimerkiksi juuri huulipuna. Mutta ne kaikkein näkyvimmät härpäkkeet on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut, vaan kaikki meikki lähti kyllä saunassa ja suihkussa pois.
Huulipunaa oli, mutta sellaista hyvin luonnollisen väristä sekin.
Niin eli he haluavat nähdä minua myös jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä on että ei se meikkien vedellä peseminen auta. Toki osa meikistä lähtee, esimerkiksi juuri huulipuna. Mutta ne kaikkein näkyvimmät härpäkkeet on ja pysyy.
Kaikki lähti pois! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Minkä ikäinen olet?
Tietysti mies haluaa nähdä sinut ilman meikkiä ja vaatteita. Vai haluaisitko itse että mies panee sinua lippis päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Minkä ikäinen olet?
Voi luoja kun näin se menee, ne jotka haluavat nähdä minut ilman meikkiä ja muutenkin tutustua minuun ihmisenä, haluavat nähdä minua myös jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti mies haluaa nähdä sinut ilman meikkiä ja vaatteita. Vai haluaisitko itse että mies panee sinua lippis päässä?
Miten meikki siihen liittyy?? 😂😂
Taitavat kyllä ne mieheT haluta nähdä ilman jotain muuta ;)
Vierailija kirjoitti:
Taitavat kyllä ne mieheT haluta nähdä ilman jotain muuta ;)
Yllättävää, niin minäkin niiltä miehiltä. Se on 50/50.
Mutta myös jotain muuta ja pidempään jos meillä synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat nyt niille vain sitäpillua ja lopetat turhat hölinät ja ajattelun. Ei sovi sulle. Okei?
Urpo, sinulla ei ole mitään oikeutta käskyttää minua.
Jaat reikääsi ihan oma-aloitteisesti ja ilman käskytystä,huo**.
Saunaan voi mennä myös vedenkestävän meikin kanssa tai sitten ei saunaan tarvi mennä ollenkaan.
Itse sanoisin, että kuule, tykkään olla koko ajan meikattuna, se saa miut tuntemaan itseni kauniiksi, puoleensavetäväksi, itsevarmaksi ja haluttavaksi.
Ja kun tositoimiin päästään voin laittaa seksikkäät alusvaatteet ja korkkarit.
Mikään ei estä hellyyttä vaikka olisikin vaikka tekoripset ja sensuelli meikki.
Ei ole penaalin terävin kynä tuo aloittaja. Ikää sönkkäyksen perusteella jotain 17 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat nyt niille vain sitäpillua ja lopetat turhat hölinät ja ajattelun. Ei sovi sulle. Okei?
Urpo, sinulla ei ole mitään oikeutta käskyttää minua.
Jaat reikääsi ihan oma-aloitteisesti ja ilman käskytystä,huo**.
Ne miehetkö ei jaa mitään? 😂 Minäkö vain?
Synnyitkö 200 vuotta sitten?? Kyllä olet vanhanaikainen. Miehillä ja naisilla on kummallakin yhtälainen oikeus nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole penaalin terävin kynä tuo aloittaja. Ikää sönkkäyksen perusteella jotain 17 v.
Eipä ole vieläkään tullut vastauksia varsinaiseen aiheeseen. Pelkkää trollausta.
Urpo
Jotain sun meikkaamisessa on kaamealla tavalla pielessä.
Vahvasti meikkaavalla on iso kontrasti siihen miltä näyttää ilman meikkiä. Aina ei edes tunnista samaksi ihmiseksi.
Olen tyyppiä naapurintyttö, en käytä paljon meikkiä tai paljastavia vaatteita.
Minusta tuntuu että nimenomaan jos mies tykkää minusta paljon, hän haluaa nähdä minut suihkunraikkaana.
Mutta halusin kuulla muiden päätelmät.